//

Update firmware 4.0 geen mms meer mogelijk

Update firmware 4.0 geen mms meer mogelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou, ben met allerlei dingen te proberen internet ook kwijt geraakt. Na lang zoeken heb ik via cydia 2 fixen gevonden, 1 voor internet, bracht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 10-07-10, 22:10
stiffmeister stiffmeister is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Nou, ben met allerlei dingen te proberen internet ook kwijt geraakt.
Na lang zoeken heb ik via cydia 2 fixen gevonden, 1 voor internet, bracht mijn tabblad datanetwerk weer terug. En 1 voor mijn MMS. Pffffffffff. nu doet dus alles het weer, maar moet wel met jailbreak! Bedankt Apple!!!!!!!!

Ieder hartelijk bedankt met het helpen!
groetjes stefan, en tot de volgende update
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 13-07-10, 01:21
etienne's schermafbeelding
etienne etienne is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 173
Standaard

Geen mms meer mogelijk via Proximus netwerk na "upgrade" naar 4.0. Mijn instellingen etc... zijn hetzelfde als bij fw 3.0. Altijd weer die vervelende uitroeptekens na poging mms te verzenden
Nog Belgen met dit vervelend probleem? of oplossing?
  #23  
Oud 13-07-10, 11:22
denman80 denman80 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: veenendaal
Berichten: 166
Standaard

Ik heb gewoon een t-mobile abbo voor iphone maar geen van de eerdere opties werken voor mij.
  #24  
Oud 13-07-10, 22:31
stiffmeister stiffmeister is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Hallo,

Ben toch nog ff bezig geweest, omdat het toch van de zotte is dat je een jailbreak nodig hebt om basisfunctie's te kunnen gebruiken.
Ik heb de telefoon opnieuw hersteld, en aangemeld als nieuwe iphone. en dus zonder reservekopie terug gezet.
Daarna opnieuw gesynce'd. ik had van te voren even een account op yahoo messenger gemaakt, want daar kon ik mijn contactpersonen mee synchoniseren.
Notitie's heb ik ff naar ander adres gemaild. dit was maar goed dat ik dit gedaan had want die twee optie's zitten dus inderdaad in je reservekopie.
Na dit allemaal te hebben gedaan is mijn iphone weer in orginele staat. Dus met MMS en met internet. En het kan mijn verbeelding zijn, maar ik heb de indruk dat nu ook mijn battery het veel beter uithoud. Ik gebruik mijn iphone vrij intensief, en ik kan nu bijna 2 dagen ermee doen, terwijl hiervoor hij altijd aan het einde van de dag aangaf dat hij weer wat stroom luste!
Heb daarna wel wat instellingen terug moet zetten, zoals email provider, ringtone's wachtwoorden, maar hij is weer helemaal toppie. Alleen niet dankzij Apple.
Ik hoop andere mensen met dit verhaaltje te helpen.

groetjes Stefan.
  #25  
Oud 14-07-10, 13:05
icemanltu's schermafbeelding
icemanltu icemanltu is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stiffmeister Bekijk bericht
Hallo,

Ben toch nog ff bezig geweest, omdat het toch van de zotte is dat je een jailbreak nodig hebt om basisfunctie's te kunnen gebruiken.
Ik heb de telefoon opnieuw hersteld, en aangemeld als nieuwe iphone. en dus zonder reservekopie terug gezet.
Daarna opnieuw gesynce'd. ik had van te voren even een account op yahoo messenger gemaakt, want daar kon ik mijn contactpersonen mee synchoniseren.
Notitie's heb ik ff naar ander adres gemaild. dit was maar goed dat ik dit gedaan had want die twee optie's zitten dus inderdaad in je reservekopie.
Na dit allemaal te hebben gedaan is mijn iphone weer in orginele staat. Dus met MMS en met internet. En het kan mijn verbeelding zijn, maar ik heb de indruk dat nu ook mijn battery het veel beter uithoud. Ik gebruik mijn iphone vrij intensief, en ik kan nu bijna 2 dagen ermee doen, terwijl hiervoor hij altijd aan het einde van de dag aangaf dat hij weer wat stroom luste!
Heb daarna wel wat instellingen terug moet zetten, zoals email provider, ringtone's wachtwoorden, maar hij is weer helemaal toppie. Alleen niet dankzij Apple.
Ik hoop andere mensen met dit verhaaltje te helpen.

groetjes Stefan.

dankje voor heads up maar ff 1 vraagje hoe heb jij je contactpersonen met yahoo messenger gesynct ??? want mijn notitie plus agenda waren het all met mijn yahoo email gesynct.
  #26  
Oud 15-07-10, 07:03
stiffmeister stiffmeister is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door icemanltu Bekijk bericht
dankje voor heads up maar ff 1 vraagje hoe heb jij je contactpersonen met yahoo messenger gesynct ??? want mijn notitie plus agenda waren het all met mijn yahoo email gesynct.
als je op je iphone klikt in itunes, en dan het tabbald info. Dan kun je kiezen voor "contactpersonen synchroniseren met", en dan kom ik yahoo adress book kiezen. Moet zeggen dat deze totale reset(zo zal ik het maar noemen) mijn iphone goed heeft gedaan. Hij is sneller geworden en heeft nu een langere batteryduur!

groetjes stefan.
  #27  
Oud 15-07-10, 07:59
Mikeske's schermafbeelding
Mikeske Mikeske is offline
• iOS 12.2
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Lichtaart - België
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMarnick Bekijk bericht
Kan er iemand deze instellingen ook geven voor Mobistar?
Ik kan ook geen MMS meer sturen. Dus als iemand dat ook voor Mobistar kan geven, alvast bedankt!!

Kan dit bericht niet meer verwijderen.

Maar ik heb het ondertussen al zelf opgelost.
He iMarnick
Ben ook mobistar, en wil graag even weten hoe je de instellingen hebt gezet.
Ik ben trouwens mijn foto-icon bij sms ook kwijt, maar dat kan ik, zoals reeds vermeld terugkrijgen door FM 4.0 opnieuw te installeren.
Bedankt alvast
__________________
I love this website !!!
  #28  
Oud 15-07-10, 22:46
ccc1988 ccc1988 is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 33
Standaard

Edit: instellingen opnieuw ingesteld en het werkt weer.

Laatst gewijzigd door ccc1988; 15-07-10 om 22:57.
  #29  
Oud 16-07-10, 00:35
icemanltu's schermafbeelding
icemanltu icemanltu is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 12
Standaard

Ik heb mijn 3GS nu hersteld zonder back up ik heb nu de mogelijkheid om mms te versturen alleen zit ik nu met een vraag heb je 3G verbinding nodig om mms berichten te kunnen versturen???
  #30  
Oud 26-07-10, 22:02
wizzofoz wizzofoz is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 32
Standaard

Zelfde probleem met Vodafone.
Alle instellingen teruggezet, kan wel mms zonder bijlage verzenden maar niet meer met bijlage.
Wie-o-wie heeft dé oplossing?
  #31  
Oud 08-08-10, 19:05
boenkie boenkie is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 22
Standaard

Hoi.
Ik heb een 3gs 3.1.3, en nog gèèn update naar de firmware 4.0 gedaan, maar kan plots ook geen mms meer versturen.
Heb al van alles geprobeerd, maar t lukt echt niet
Is ook niks aan mijn instellingen o.d. veranderd, dus snap er niks van
  #32  
Oud 11-08-10, 16:48
boenkie boenkie is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boenkie Bekijk bericht
Hoi.
Ik heb een 3gs 3.1.3, en nog gèèn update naar de firmware 4.0 gedaan, maar kan plots ook geen mms meer versturen.
Heb al van alles geprobeerd, maar t lukt echt niet
Is ook niks aan mijn instellingen o.d. veranderd, dus snap er niks van
Kan t soms zijn, omdat ik de nieuwe firmware er niet op heb, dat t daar aan ligt?
Als ik Genius gebruik voor foto's maken , lukt t versturen nl wel!
  #33  
Oud 14-08-10, 20:22
boenkie boenkie is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boenkie Bekijk bericht
Kan t soms zijn, omdat ik de nieuwe firmware er niet op heb, dat t daar aan ligt?
Als ik Genius gebruik voor foto's maken , lukt t versturen nl wel!
Ondertussen nieuwe firmware erop gezet (4.2) maar nix hoor, werkt nog steeds niet.

Ook niet meer met Genius, heb m al hersteld ,maar werkt nog steeds niet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na tethering software geen mms meer Supernoot iPhone algemeen 4 14-06-10 14:40
Update van firmware 2.2 naar 3.1.2 mogelijk ? jokfoe Jailbreak 5 13-05-10 20:51
Geen MMS na update naar 3.1.2 met Jailbreak en Unlock happydaddy Archief 2 14-10-09 13:52
na mislukte firmware update niets meer mogelijk MrT iPhone algemeen 20 22-09-08 00:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:31.