iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   2G nog interessant? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/62300-2g-interessant.html)

earlgrey72 22-06-10 17:15

2G nog interessant?
 
Beste forummers,

Na het maanden onderdrukt te hebben ben ik nu toch wel erg fan geworden van de iPhone... Ik kan er niks aan doen haha. Ik ben nog altijd gelukkig met mijn Nokia N73 maar wil toch wat gaan proberen.

Daarom zit ik nu te kijken naar een 2G. Maar mijn vraag:

  • Is een iPhone 2G nog interessant? of eigenlijk niet meer actueel
  • En kan ik daar wel actuele software op zetten? OS3 oid?


Ik hoor van jullie!



PS ik hoop dat ik goed zit, ik ben nieuw hier en dit leek me de meest redelijke plek om te posten.

The Unbelievable 22-06-10 17:28

Waar ga je hem dan kopen? 2G is allang uit de verkoop. En ik zou het echt niet doen, 2G is nu echt helemaal dood. En als je hem ergens nog kunt kopen, hoeveel kost hij dan?

Myrdin 22-06-10 18:50

Ik zou de 3G al niet meer kopen, de 3GS is nog interessant omdat die praktisch alle functies van 4.0 draait (behalve de front-face camera die ik persoonlijk niet interessant vind). De 3G is nét meegekomen en de 3GS blijft tot de volgende iPhone (5 dus) nog interessant denk ik.

josephusjg 25-06-10 23:04

ik heb de 2g (mijn vrouw gebruikt hem) en de 3gs. Denk daar dus over te kunnen oordelen.

Mijn vrouw is er prima gelukkig mee en ik heb zelf er een jaar mee 'gewerkt'. Bellen, gebeld worden, sms-jes versturen en ontvangen, email controleren en versturen, weerbericht checken, eventueel nu.nl of zoiets, foto's laten zien van de kinderen, muziek luisteren, een filmpje kijken. Lekker surfen of youtube met Wi-Fi geen probleem. En niet te vergeten de calender die gesynct is met mijn 3gs, de bureau computers en de macbook. Geweldig!