iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   2G nog interessant? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/62300-2g-interessant.html)

earlgrey72 22-06-10 17:15

2G nog interessant?
 
Beste forummers,

Na het maanden onderdrukt te hebben ben ik nu toch wel erg fan geworden van de iPhone... Ik kan er niks aan doen haha. Ik ben nog altijd gelukkig met mijn Nokia N73 maar wil toch wat gaan proberen.

Daarom zit ik nu te kijken naar een 2G. Maar mijn vraag:

  • Is een iPhone 2G nog interessant? of eigenlijk niet meer actueel
  • En kan ik daar wel actuele software op zetten? OS3 oid?


Ik hoor van jullie!



PS ik hoop dat ik goed zit, ik ben nieuw hier en dit leek me de meest redelijke plek om te posten.

The Unbelievable 22-06-10 17:28

Waar ga je hem dan kopen? 2G is allang uit de verkoop. En ik zou het echt niet doen, 2G is nu echt helemaal dood. En als je hem ergens nog kunt kopen, hoeveel kost hij dan?

Myrdin 22-06-10 18:50

Ik zou de 3G al niet meer kopen, de 3GS is nog interessant omdat die praktisch alle functies van 4.0 draait (behalve de front-face camera die ik persoonlijk niet interessant vind). De 3G is nét meegekomen en de 3GS blijft tot de volgende iPhone (5 dus) nog interessant denk ik.

josephusjg 25-06-10 23:04

ik heb de 2g (mijn vrouw gebruikt hem) en de 3gs. Denk daar dus over te kunnen oordelen.

Mijn vrouw is er prima gelukkig mee en ik heb zelf er een jaar mee 'gewerkt'. Bellen, gebeld worden, sms-jes versturen en ontvangen, email controleren en versturen, weerbericht checken, eventueel nu.nl of zoiets, foto's laten zien van de kinderen, muziek luisteren, een filmpje kijken. Lekker surfen of youtube met Wi-Fi geen probleem. En niet te vergeten de calender die gesynct is met mijn 3gs, de bureau computers en de macbook. Geweldig!

Wil je onderweg goed kunnen surfen, een beetje snelheid in de processor en surfen, voip over 3g, youtube in de trein, gps functie en een betere camera, dan kan de 3gs ook, maar wat mij betreft alleen gebruikt. Als je toch nieuw koopt ga dan voor de 4 lijkt me. Toch aanzienlijk beter weer (sneller, betere batterij, beter scherm, extra camera en videobellen, flitser, .......)

Dit is mijn mening; doe er je voordeel mee of vergeet het.

Common.Sense 26-06-10 07:53

Ik heb ook nog een 2G liggen (nog ff reserve tot mijn iPhone4 binnen is).
Gaat over een week weg, weinig gebruikt en werkt nog perfect met iOs 3.1.3

Onbeschadigd en alles erop en eraan. Wat wil je er voor geven?

Dragon 26-06-10 09:15

Tuurlijk is de 2G nog interessant. Werkt perfect maar zou wel op FW 3.1.2 blijven.

5youXpuppet5 26-06-10 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Common.Sense (Bericht 476627)
Ik heb ook nog een 2G liggen (nog ff reserve tot mijn iPhone4 binnen is).
Gaat over een week weg, weinig gebruikt en werkt nog perfect met iOs 3.1.3

Onbeschadigd en alles erop en eraan. Wat wil je er voor geven?

hoeveel wil je ervoor?
En van waar ben je?

apotheosis 26-06-10 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door earlgrey72 (Bericht 471398)
Beste forummers,

Na het maanden onderdrukt te hebben ben ik nu toch wel erg fan geworden van de iPhone... Ik kan er niks aan doen haha. Ik ben nog altijd gelukkig met mijn Nokia N73 maar wil toch wat gaan proberen.

Daarom zit ik nu te kijken naar een 2G. Maar mijn vraag:

  • Is een iPhone 2G nog interessant? of eigenlijk niet meer actueel
  • En kan ik daar wel actuele software op zetten? OS3 oid?
Ik hoor van jullie!



PS ik hoop dat ik goed zit, ik ben nieuw hier en dit leek me de meest redelijke plek om te posten.


Aan de 2g kan je altijd wel geraken maar wat ben je daar in godsnaam nog mee?
Ben je echt niks mee zenne.
Zelfs de 3g kopen zou enorm dom zijn.
Zeker geen 2g of 3g gaan kopen= geld verspilling.
En de meeste mensen gebruiken deze ook om mee te surfen; geen 3G zenne met de 2g iphone, kan je ook al naar fluiten, njah, koop dat niet man.

philip14 30-06-10 19:23

heeft een Iphone 2G speciaal internet of kan je gewoon een sim-only abbonnement met surf & e-mail internet?

Ruby Tuesday 30-06-10 19:44

je kunt vlg mij sim only nemen. Is nu leuke actie bij vodafone. Je moet wel een unlockte g2 hebben ;-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:08.