//

iPhone doet niets meer, zwart scherm

iPhone doet niets meer, zwart scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 3gs 16 gb wit. Ik had vandaag iOS4 op mijn iphone gezet omdat ik dacht dat er een jailbreak voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-06-10, 22:45
IssamRazza IssamRazza is offline
• iOS 4.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 29
Exclamation iPhone doet niets meer, zwart scherm

Hallo,

Ik heb een iPhone 3gs 16 gb wit.

Ik had vandaag iOS4 op mijn iphone gezet omdat ik dacht dat er een jailbreak voor was, maar helaas was dat niet zo dus had ik mijn iOS4 weer gedowngrade naar 3.1.3.

Daarna had ik met Sn0wbreeze v1.5.2 een custom firmware aangemaakt om mijn telefoon te jailbreaken.

Helaas kreeg ik tijdens het installeren van de firmware via itunes een foutmelding van (volgens mij) 1604. Daarna wilde ik het toestel gebruiken maar deed die niets meer.

Mijn computer herkent het toestel niet meer het toestel reageert niet meer op aan uit knop of home button. Ik heb het toestel al tijdje (15min) in de stopcontact gehad maar niets gebeurde.

Ik heb wat gelezen over DFU mode maar daar zit die ook niet in aangezien ik alle methodes heb geprobeerd (power button en home button tegelijk 10sec etc.) maar niets blijkt te werken.

Ik heb de iphone ook op een andere pc geprobeerd aan te sluiten maar dat bleek ook niet te werken.

Weet iemand hier een oplossing voor want ik ben vandaag al letterlijk 8 uur non stop op zoek naar een oplossing..

Ik hoop van jullie te horen Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-06-10, 22:51
stiefmen's schermafbeelding
stiefmen stiefmen is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IssamRazza Bekijk bericht
Hallo,



Ik heb wat gelezen over DFU mode maar daar zit die ook niet in aangezien ik alle methodes heb geprobeerd (power button en home button tegelijk 10sec etc.) maar niets blijkt te werken.

Ik hoop van jullie te horen Alvast bedankt!
Probeer DFU nog meerdere keren, het lukt nooit in een keer want het is moeilijk om het precies 10 seconden te doen. veel suc6 er meer.
  #3  
Oud 22-06-10, 22:53
IssamRazza IssamRazza is offline
• iOS 4.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 29
Standaard

Bedankt voor je reactie, alleen heb ik het misschien wel letterlijk 100 keer geprobeerd!
  #4  
Oud 22-06-10, 22:54
stiefmen's schermafbeelding
stiefmen stiefmen is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 36
Standaard

dan, jammer. als de garantie er nog op zit zou ik naar de winkel gaan.
  #5  
Oud 22-06-10, 23:07
IssamRazza IssamRazza is offline
• iOS 4.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 29
Standaard

volgens mij zit er nog wel garantie op, morgen even naar de applestore gaan. tot die tijd zijn suggesties welkom!
  #6  
Oud 24-06-10, 14:39
IssamRazza IssamRazza is offline
• iOS 4.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 29
Standaard

niemand verder suggesties?
  #7  
Oud 25-06-10, 23:58
IssamRazza IssamRazza is offline
• iOS 4.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 29
Standaard

Als je de iphone laat openen door een persoon van de zwarte markt bijv. of een lokale telefoon winkel. Verloopt de garantie dan?
  #8  
Oud 26-06-10, 00:06
Superkevva Superkevva is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IssamRazza Bekijk bericht
Als je de iphone laat openen door een persoon van de zwarte markt bijv. of een lokale telefoon winkel. Verloopt de garantie dan?
Ja

10tekens
  #9  
Oud 26-06-10, 00:12
IssamRazza IssamRazza is offline
• iOS 4.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 29
Standaard

dit zuigt best, ik weet nu niet wat ik moet doen. Aangezien de winkel waar die is aangekocht niet reageert op telefoontjes of mailtjes!

Er is op het internet ook niemand met een soort gelijk probleem. Iedereen die dit probleem heeft lost het op door Power en home button te gelijk in te drukken..
  #10  
Oud 26-06-10, 00:23
krisho krisho is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard

Misschien kun je proberen om batterij leeg te laten lopen en dan weer aansluiten.

Even een dagje je iPhone met rust laten zeg maar.. soms willen de gekste dingen wel werken..
  #11  
Oud 26-06-10, 00:49
davek davek is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Florida
Berichten: 76
Standaard

Gewoon proberen DFU.. power button en home button 10 seconden indrukken.. dan power button los en de home button ingedrukt blijven houden!! werkt altijd, als het niet werkt doe je zelf wat fout
  #12  
Oud 26-06-10, 03:49
IssamRazza IssamRazza is offline
• iOS 4.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 29
Standaard

Ik heb geprobeerd het toestel in DFU te krijgen, zelfs bij de apple store hebben ze geprobeerd het toestel in dfu en recovery te krijgen maar hun lukte het ook niet. Dus ik doe niets fout helaas..

Ik heb het toestel 1 maal 1 dag in oplader gehad toen deed die niets, nu laat ik het toestel een paar dagen zonder electriciteit misschien dat als die leegloopt daarna weer contact maakt..
  #13  
Oud 26-06-10, 18:31
IssamRazza IssamRazza is offline
• iOS 4.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 29
Standaard

Heb het formulier uitgeprint en de iphone in doosje gedaan. Deze word maandag per post opgestuurd naar CD-Media waar die is aangekocht(garantie zit er nog op). Hopelijk kunnen zij hier wat mee.. Tot die tijd zijn ideeen welkom!
  #14  
Oud 27-06-10, 21:02
IssamRazza IssamRazza is offline
• iOS 4.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 29
Standaard

Ik heb de batterij helemaal leeglaten lopen, dus gewoon 3-4 dagen niet in stopcontact gehad. En nu weer op pc aangesloten. En hij doet het weer dus het probleem is opgelost hopelijk gebeurt het niet weer!
Reageren

Labels
bricked, kapot, niet herkend, scherm, zwart



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 doet niets meer davi007 iPhone algemeen 2 13-10-10 19:11
iPhone doet niets meer! `Glenn iPhone algemeen 1 25-08-10 01:27
iPhone 3G doet niets meer! phantomm88 iPhone algemeen 5 24-08-10 22:23
iphone doet niets meer ... Matthew_x iPhone algemeen 0 09-02-10 21:28
HELP Iphone doet niets meer. Yvarladze Unlock [archief] 2 23-05-08 08:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:02.