//

IOS 4 simlock "plaats een sim zonder pin om iphone te activeren"

IOS 4 simlock "plaats een sim zonder pin om iphone te activeren" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) nou mooie boel ik doe de update IOS4 naar iphone 3g alles gaat goed totdat iphone opnieuw opstart na de update dan krijg ik melding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-06-10, 09:28
Mafketel Mafketel is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard IOS 4 simlock "plaats een sim zonder pin om iphone te activeren"

nou mooie boel ik doe de update IOS4 naar iphone 3g alles gaat goed totdat iphone opnieuw opstart na de update dan krijg ik melding

"SIMLOCK ACTIEF plaats een geldige simkaart zonder pincode om de iphone te activeren" en hij blijft zeggen dat ie verbonden is met itunes ook als dat niet zo is. op de pc in itunes krijg ik melding dat de iphone gelockt is met een sim met pincode installeer een nieuwe itunes om telefoon te unlocken. Maar dat is toch raar pff ik denk dan dat alles van me iphone weg is en dat wil ik toch graag voorkomen

maakt niet uit wat ik doe hij blijft hierop terug komen uitzetten en dan aan werkt niet harde reboot onmogelijk en via itunes terug naar fabrieks instellingen onmogelijk die optie is er gewoon niet het zit gewoon muur vast!

net opnieuw toch maar itunes op nieuw gedownload en herstellen gekozen maar probleem blijft onveranderd. ik denk dat ik itunes eers compleet moet verwijderen maar omdat ik dan denk ik alles kwijt ben wacht ik daar mooi nog poosje mee misschien komt er oplossing.

Oplossing: ik heb sim in andere telefoon gedaan daar pin terug gezet naar 0000 en toen weer in iphone en het werkte!!

Laatst gewijzigd door Mafketel; 23-06-10 om 10:13.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-06-10, 10:56
Chief Chief is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard

Bij werkte deze optie niet. Ik heb mijn SIM in een andere telefoon gezdaan en de pin/beveiliging eraf gehaald. Vervolgens weer in de Iphone en toen kon ik eindelijk mijn tel. restoren. Wat en gezeik zeg.
  #3  
Oud 24-06-10, 11:07
Mafketel Mafketel is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

Ja idd gezeik gisteravond nog de iPhone van me vrouw gedaan zelfde melding
Ik snap niet dat ios4 voor zoveel problemen zorgt je zou toch mogen verwachten dat dit enorm getest is bij Apple!!!
  #4  
Oud 26-06-10, 17:39
TsevenT TsevenT is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Bij mij werkt dat helaas dus niet... ik heb een originele 3GS zonder jailbreak oid en met het originele meegeleverde T_Mobile kaartje kan ik na de restore niet meer in de iPhone. Wat nu ?!
  #5  
Oud 29-06-10, 19:04
mauricebaur mauricebaur is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 13
Standaard

ik heb hetzelfde probleem alleen heb ik ook nog eens geen orginele t-mobile simkaart, maar een ben kaartje.

mijn iphone was eerst gejailbeakt en unlockt met 3.1.2
toen update naar 4 gedaan omdat daar een unlock voor was met ultrasnow 0.93
dikke **** dus nu hang ik vast in de activatie mode hij accepteert iig geen nl t-mobile kaartjes prepaid en abonnement niet.

ik weet het niet meer wie kan mij helpen???

kan het zijn dat mijn iphone uit een ander land komt en dat ik dan van dat land een t-mobile kaartje nodig heb om hem te kunnen activeren????
  #6  
Oud 06-07-10, 18:46
danielle83 danielle83 is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 27
Standaard

Same here, net via marktplaats een iphone gekocht. Doe mijn sim erin en krijg dezelfde melding
  #7  
Oud 07-07-10, 15:30
mauricebaur mauricebaur is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 13
Standaard

hij is inmiddels geactiveerd, ben er achter gekomen dat het een duitse iphone is.
heb een prepaid uit duitsland gehaald en kon hem daarmee activeren.

nu maar wachten dat er een jailbreak of unlock komt voor ios 4
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"bestand opgegeven in plaats van map" Bafo iTunes 1 20-12-10 11:50
Melding "simlock actief" op Canadese Iphone 4 thephantom iPhone algemeen 12 02-11-10 19:02
iPhone 2G: "GEEN SERVICE" met T-Mobile sim elvisP Odido (T-Mobile) 20 02-01-09 17:19
"PIN turned off" ??? kraut Archief 7 12-04-08 13:46
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:52.