//

Woordenlijst/spellingcontrole iOS4 aanpassen

Woordenlijst/spellingcontrole iOS4 aanpassen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was van de mening, na het zien van de keynote SJ over iOS4, dat in iOS4 de mogelijkheid zou bestaan om de woordenlijst die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-10, 12:46
jules00 jules00 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: België
Berichten: 15
Standaard Woordenlijst/spellingcontrole iOS4 aanpassen

Ik was van de mening, na het zien van de keynote SJ over iOS4, dat in iOS4 de mogelijkheid zou bestaan om de woordenlijst die zorgt voor de spellingcontrole op de iPhone, dat je dit zou kunnen zelf aanpassen door toevoeging/weglaten van woorden in die lijst.
Tot nog toe heb ik dit niet gevonden waar en hoe dit kan.
Ik zie wel dat er nu een extra spellingcontole/woordkeuze is bijgekomen, maar toch blijven er soms zo vervelende woorden terugkomen die ik liever niet heb.
Hoe zit dit nu eigenlijk?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-10, 13:18
Muchachooo Muchachooo is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 17
Standaard

ik heb heel die spellingcontrole nog niet gevonden... of woorden zoals meot en dta staan in het nederlandse woordenboek van mijn ipod touch...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS, iOS 4.01 - Spellingcontrole uitschakelen? Phreaky- iPhone algemeen 7 11-11-10 01:45
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 68 08-07-10 23:13
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 1 25-06-10 02:24
Upgrade van iOS4-GM naar iOS4-Final lukt niet jpwoesthuis iPhone algemeen 6 23-06-10 11:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:07.