//

Ipod Touch 2g en iOS4

Ipod Touch 2g en iOS4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een 8g Ipod Touch, en deze is volgens mij 2g omdat ik niet kan multitasken of wallpapers instellen. Sinds ik iOS4 heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-10, 13:30
Guest-090420131051
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Ipod Touch 2g en iOS4

Hallo,

Ik heb een 8g Ipod Touch, en deze is volgens mij 2g omdat ik niet kan multitasken of wallpapers instellen. Sinds ik iOS4 heb geinstalleerdgaat m'n batterij, zonder dat ik em gebruik, erg snel op. Hij staat gewoon op stand-by zoals altijd maar dan is opeens 60% batterij weg na een nacht. Hoe komt dit?

Ikzelf dacht aan de Wi-Fi omdat ik las dat deze altijd actief bleef in iOS4 ook als ie op stand-by staat. Klopt dit of ligt het ergens anders aan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
ios4 ipod touch help



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: rare dingen opgemerkt na jailbreak iOS4.3.1 op ipod touch 3G Bart274 Jailbreak 4 06-04-11 16:03
iPod touch: Jailbreak iPod Touch 2g iOS4 MC Model? Nilsmeijs Jailbreak 6 24-07-10 20:11
iPod touch: Ios4 Jailbreak voor ipod touch 3g Koen Bosman Jailbreak 0 06-07-10 16:47
iPod touch: iPod Touch 8GB 2G jailbreaken iOS4 iMartijnn Jailbreak 4 23-06-10 15:34
iPod Touch 2g.....iOS4....Windows.... LIL...$uri iPhone algemeen 0 08-06-10 15:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:12.