iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iBooks problemen: Downloaden boeken lukt niet en pdf's worden niet getoond (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/62464-ibooks-problemen-downloaden-boeken-lukt-niet-pdf-s-worden-niet-getoond.html)

erwinKrol 23-06-10 16:00

iBooks problemen: Downloaden boeken lukt niet en pdf's worden niet getoond
 
Ik heb gister mijn iphong gejailbreakt en ibooks geinstalleerd. Wanneer ik een boek download, blijft hij op 100% hangen met downloaden. En de pdf's die ik synchroniseer via itunes worden niet getoond in ibooks.

Iemand ook deze problemen? Of een oplossing?

Gigachris 23-06-10 16:25

Alle boeken die ik download komen nieteens in ibooks te staan:P Ik heb het probleem idd okok

MichaelJ 23-06-10 16:47

Oplossing: nieuwe PwnageTool downloaden 4.0.1 en nieuwe CF erop zetten :)

timmys 23-06-10 17:31

ik heb iphone 3g en als ik een boek download dan blijft hij ook hangen op 100% en vraagt mn phone de hele tijd naar mijn itunes wachtwoord. dan geef ik mn wachtwoord en dasn moet ik hem nog 1000 geven heel raar help aub..

dkluivingh 23-06-10 21:24

Ik heb de nieuwe versie van redsnow er op gezet en nu lijkt het probleem met ibooks verholpen te zijn

timmys 23-06-10 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dkluivingh (Bericht 473816)
Ik heb de nieuwe versie van redsnow er op gezet en nu lijkt het probleem met ibooks verholpen te zijn

Wat is de nieuwste versie van redsnow dan? Dacht dat ik die al had..

randyvdmeer 23-06-10 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timmys (Bericht 473834)
Wat is de nieuwste versie van redsnow dan? Dacht dat ik die al had..

Redsn0w 0.9.5b5-4 is de nieuwste versie. Zowel voor Mac als voor Windows is hij beschikbaar.

randyvdmeer 23-06-10 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dkluivingh (Bericht 473816)
Ik heb de nieuwe versie van redsnow er op gezet en nu lijkt het probleem met ibooks verholpen te zijn

Klopt, deze versie zorgt er voor dat iBooks gewoon werkt. Bij die vorige versie zat waarschijnlijk een kleine bug wat het veroorzaakte. :p

randyvdmeer 23-06-10 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timmys (Bericht 473498)
ik heb iphone 3g en als ik een boek download dan blijft hij ook hangen op 100% en vraagt mn phone de hele tijd naar mijn itunes wachtwoord. dan geef ik mn wachtwoord en dasn moet ik hem nog 1000 geven heel raar help aub..

Heb je hem gejailbreaked...? Zo ja, doe dat opnieuw maar dan met Redsn0w versie 0.9.5b5-4. Bij de installatie opties kan je "install cydia" afvinken. Nu gaat het hele jailbreak proces weer op gang zonder dat Cydia opnieuw wordt geïnstalleerd. Doe dit dus alleen als je al Cydia erop hebt staan en dat gedaan hebt met de vorige Redsn0w versie 0.9.5b5-x.

WDS001 23-06-10 22:47

Dit is inderdaad een bug in Redsn0w. Op te lossen met de nieuwste versie van Redsn0w:

Citaat:

Update #2: There’s a new redsn0w beta (links were changed above) that should fix any iBooks problems people were seeing. Just run this new version 0.9.5b5-4 and deselect Cydia (you don’t want to reinstall Cydia over itself).

timmys 24-06-10 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door randyvdmeer (Bericht 473944)
Heb je hem gejailbreaked...? Zo ja, doe dat opnieuw maar dan met Redsn0w versie 0.9.5b5-4. Bij de installatie opties kan je "install cydia" afvinken. Nu gaat het hele jailbreak proces weer op gang zonder dat Cydia opnieuw wordt geïnstalleerd. Doe dit dus alleen als je al Cydia erop hebt staan en dat gedaan hebt met de vorige Redsn0w versie 0.9.5b5-x.

Betekent dit dat ik m opnieuw moet jailbreaken maar dat ik cydia er niet op moet hebben? dat is wel jammer..

erwinKrol 24-06-10 11:06

wat als je redsnow helemaal niet gebruikt? Ik heb gewoon een tmobile abo, dus hoef niet te unlocken. Helpt de nieuwe versie van pnagetool 4.0.1 hierbij ook? Dus als ik een nieuwe CF maak, doet ibooks het dan wel? Het is wel weer een werkje om alles terug te zetten hierna, dus ik wil zeker weten dat dit het gaat oplossen.....

Dion60 24-06-10 11:10

Ibooks lettertype en grootte aanpassen
 
Kan iemand mij vetellen hoe de lettertype en grootte in ibooks kan aanpassen?

randyvdmeer 24-06-10 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timmys (Bericht 474394)
Betekent dit dat ik m opnieuw moet jailbreaken maar dat ik cydia er niet op moet hebben? dat is wel jammer..

ALS er al Cydia op (geïnstalleerd met bijvoorbeeld Redsn0w 0.9.5b5-3)staat dan moet je weer opnieuw jailbreak met Redsn0w 0.9.5b5-4. Als je "install cydia" afvinkt dan installeert hij die niet omdat het er al op stond. Had je er nog geen Cydia op dan moet je het wel gewoon aangevinkt laten om het te gebruiken.

randyvdmeer 24-06-10 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door erwinKrol (Bericht 474442)
wat als je redsnow helemaal niet gebruikt? Ik heb gewoon een tmobile abo, dus hoef niet te unlocken. Helpt de nieuwe versie van pnagetool 4.0.1 hierbij ook? Dus als ik een nieuwe CF maak, doet ibooks het dan wel? Het is wel weer een werkje om alles terug te zetten hierna, dus ik wil zeker weten dat dit het gaat oplossen.....

Gebruik gewoon Redsn0w... Duidelijk en stabiel en natuurlijk... JE HOEFT NIET TE UNLOCKEN. Ik zit ook bij T-Mobile.. Jailbreak gedaan met Redsn0w maar geen unlock gedaan.

randyvdmeer 24-06-10 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dion60 (Bericht 474449)
Kan iemand mij vetellen hoe de lettertype en grootte in ibooks kan aanpassen?

Als je een boek opent staat er bovenaan een aantal logo's. Bij de logo van letters (aA) kan je het lettertype veranderen (in iBooks). Volgens mij kan je daar ook kiezen tussen een kleine en grote letter. Volgens mij pas je daarmee de grootte van het lettertype aan.

erwinKrol 24-06-10 11:38

okee, ik heb een nieuwe CF gemaakt met de nieuwe versie van pnagetool en nu doet ibooks het wel goed.

Dion60 24-06-10 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door randyvdmeer (Bericht 474501)
Als je een boek opent staat er bovenaan een aantal logo's. Bij de logo van letters (aA) kan je het lettertype veranderen (in iBooks). Volgens mij kan je daar ook kiezen tussen een kleine en grote letter. Volgens mij pas je daarmee de grootte van het lettertype aan.

Die of dat staan er bij mij dus niet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:51.