//

Geen menu voor handmatige apn-instellingen in iOS4(oplossing)

Geen menu voor handmatige apn-instellingen in iOS4(oplossing) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb nu een iPhone 3gs met OS4.0, af fabriek unlocked en heb het mobiele data knopje niet. Via unlockit idd wel apn kunnen instellen en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-06-10, 19:35
scr33x0r scr33x0r is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Heb nu een iPhone 3gs met OS4.0, af fabriek unlocked en heb het mobiele data knopje niet. Via unlockit idd wel apn kunnen instellen en dus kan ik internetten (vodafone), maar mis nu wel een Tether knopje.. Bij Info -> Aanbieder staat ook "niet beschikbaar", ik neem aan dat dit er mee te maken heeft? Iemand een oplossing hoe ik zonder jailbreaken kan tetheren?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 30-06-10, 20:51
damel damel is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 56
Standaard

MuscleNerd of the iPhone Dev Team tweeted

If you faced any of these issues then you can re-run the new version of Redsn0w on your already jailbroken iPhone 3G or iPod Touch 2G without restoring. iPhone Dev Team have confirmed that it is safe to re-run the tool.
If you want to jailbreak your iPhone 3G, you can checkout our step-by-step guide to jailbreak iOS 4 using Redsn0w for iPhone 3G users [Mac, Windows]
Did you face any of these issues? If so let us know if the new version of Redsn0w has fixed the issues.
This updated edition of the favourite jailbreak agency module mend the MMS and APN issues that some users encountered after jailbreaking their iPhone with RedSn0w . According to the Dev Team, it’s innocuous to re-run RedSn0w 0.9.5b5-5 on an iPhone that was previously jailbroken with RedSn0w without restoring. Simply deselect “Install Cydia” if you do that. Instructions to jailbreak your iPhone iOS 4 with RedSn0w rest the same. However, advert this is ease a beta version. To date, this edition of RedSn0w is exclusive harmonious with the iPhone 3G and iPod Touch 2G. If you poverty to jailbreak the iPhone 3GS on iOS 4, you module hit to ingest PwnageTool . After jailbreaking your iPhone with either RedSn0w or PwnageTool, you crapper unlock it using the stylish edition of UltraSn0w . You crapper download the stylish edition of RedSn0w from our iPhone downloads country . ” RedSn0w 0.9.5b5-5 Fixes MMS/APN Issue After iOS 4 Jailbreak ” is an article by the iPhone Download Blog sponsored by the iPhone Store . Feel liberated to yield a interpret or handle this matter in the installation

Ik heb deze er over heen gegooid en internet van ben wordt gelijk opgepikt.
  #23  
Oud 25-07-10, 11:57
robbedoeske robbedoeske is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mokka Bekijk bericht
Ik heb alle manieren geprobeerd maar blijf maar de melding krijgen 'Profiel kan niet worden geïnstalleerd Er kan slechts één APN-configuratie tegelijk worden geïnstalleerd'! Terwijl ik alle profielen etc. eraf heb gegooid! Ikke niet meer snappe

Edit: Gefixed! Was wel een lijdensweg om het goed te krijgen! Wat ik nu heb gedaan is:
- Eerst backup gemaakt van me telefoonnummers en wat foto's met phoneview
- Iphone gedowngraded naar de officiële 3.1.2
- Gejailbreaked met blackra1n
- Daarna herstel gedaan met custom ios4
- Uiteindelijk heb ik niks teruggezet maar als nieuwe iphone ingesteld
- Daarna alleen mijn telefoonummers en foto's erop gezet

Na dit allemaal gedaan te hebben was het eindelijk wel mogelijk om apn-changer te gebruiken en kan ik eindelijk mijn 3g gebruiken!
Pff is dit echt de enige mogelijkheid? Ik had voor de update naar ios4 een profiel geinstalleerd om dataverkeer tegen te gaan,daar ik nog geen web n walk had. Na de update heb ik dat profiel weer verwijderd,maar krijg nu dus de melding dat ik geen abonement heb op een mobiele dataservice. Nu wil ik dus een apn profiel installeren maar krijg dus ook de melding dat er slechts 1 apn profiel geinstalleerd kan worden,terwijl er geen profiel in staat. Ik heb ergens gelezen dat ik voor de update dat profiel had moeten verwijderen mar ja dat kan nu dus niet meer. Iemand nog tips??
  #24  
Oud 19-02-11, 17:10
slls slls is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 5
Standaard

Hoi,

Of ik nu via de genoemde website of het m.b.v. de iPhone config tool probeer; in beide gevallen krijg ik de melding dat ik de melding "er kan slechts één APN-configuratie tegelijk worden geinstalleerd". Ik probeer er uiteraard maar één te gelijk en bij Instellingen > Profiel staat er geen een.
Enig idee hoe ik de APN instellingen weer goed kan krijgen?
  #25  
Oud 07-06-11, 23:50
Romek Romek is offline
• iOS 5.0
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 28
Standaard

Ja dat heb ik nu dus ook....

Iemand nog een manier om een profiel te verwijderen?
  #26  
Oud 16-10-11, 00:43
smoothly smoothly is offline
• iOS 5.0
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

dit heb ik na de update naar ios 5 dus ook... Iemand al een oplossing?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ios4 ben.nl mobileconfig voor APN/mms en tethering seansan Overige providers Nederland 4 18-12-10 20:10
apn instellingen vodafone? nschip Vodafone 0 19-09-10 17:58
iPhone: Na Jailbreakme.com geen APN instellingen meer! Chrissie45 Jailbreak 1 11-08-10 13:54
ios4 ben.nl mobileconfig voor APN/mms en tethering seansan Overige providers Nederland 0 09-07-10 19:33
APN Instellingen 2.2 Djabber Odido (T-Mobile) 1 24-11-08 19:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:35.