//

Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset!

Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tomtom100 Inmiddels wordt mijn 3GS via T-Mobile gerepareerd (binnen de garantie, ondanks dat ie al bij anderhalf jaar oud is). Ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 23-10-10, 01:12
fotronic fotronic is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomtom100 Bekijk bericht
Inmiddels wordt mijn 3GS via T-Mobile gerepareerd (binnen de garantie, ondanks dat ie al bij anderhalf jaar oud is).
Ze wachten nog op onderdelen.....ben benieuwd wat ze dan gaan vervangen???

Ik houd jullie op de hoogte.
Je krijgt een refurbished, ofwel een vernieuwde iPhone 3GS. Behuizing en accu zijn vernieuwd. Het serienummer van je 'nieuwe' iPhone begint dan ook met 5K.

Iedereen die een iPhone via T-Mobile heeft gekocht heeft twee jaar garantie, staat duidelijk in de voorwaarden.

Ik heb begin deze week een vernieuwde 3GS 32GB van Solid Vision ontvangen (binnen 5 dagen). Deze was voorzien van firmware 4.01, zelf ios 4.1 erop gezet en de reservekopie van mijn defecte 3GS terug gezet.
Geen problemen meer met bellen (reset na 5 minuten), netwerk valt niet meer weg en geen Wi-Fi problemen meer. Accu gaat langer mee.

Iedereen die problemen heeft met bellen moet gewoon de T-Mobile klanten service bellen (1200, keuze 3 en daarna nog een keer 3 kiezen), melden dat je problemen met je 3GS hebt na de update naar ios 4.1 en je kan je iPhone omruilen voor een 'nieuwe' 3GS. Niet zelf blijven doormodderen maar Apple/T-Mobile het probleem laten oplossen.

Laatst gewijzigd door fotronic; 23-10-10 om 01:15.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 23-10-10, 16:56
tomtom100 tomtom100 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 209
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fotronic Bekijk bericht
Je krijgt een refurbished, ofwel een vernieuwde iPhone 3GS. Behuizing en accu zijn vernieuwd. Het serienummer van je 'nieuwe' iPhone begint dan ook met 5K.

Iedereen die een iPhone via T-Mobile heeft gekocht heeft twee jaar garantie, staat duidelijk in de voorwaarden.

Ik heb begin deze week een vernieuwde 3GS 32GB van Solid Vision ontvangen (binnen 5 dagen). Deze was voorzien van firmware 4.01, zelf ios 4.1 erop gezet en de reservekopie van mijn defecte 3GS terug gezet.
Geen problemen meer met bellen (reset na 5 minuten), netwerk valt niet meer weg en geen Wi-Fi problemen meer. Accu gaat langer mee.

Iedereen die problemen heeft met bellen moet gewoon de T-Mobile klanten service bellen (1200, keuze 3 en daarna nog een keer 3 kiezen), melden dat je problemen met je 3GS hebt na de update naar ios 4.1 en je kan je iPhone omruilen voor een 'nieuwe' 3GS. Niet zelf blijven doormodderen maar Apple/T-Mobile het probleem laten oplossen.
Inderdaad vandaag een (ver)nieuw(de) 3GS ontvangen (met iOS4.1 erop).
Nette service van T-Mobile (iPhone was anderhalf jaar oud).
Dus iedereen met een vergelijkbaar probleem....niet meer zelf klooien, maar T-Mobile bellen...of beter nog...langsgaan!
Ziet er trouwens als nieuw uit. Geen krassen of gebruikssporen meer! En mijn vorige zag er flink gebruikt uit. Nu toch maar een jasje erom heen...hahaha

Binnen twee weken trouwens mijn iPhone ontvangen, dus dat ging sneller dan bij mijn verzekering een half jaartje terug....
  #243  
Oud 23-10-10, 17:03
amdebeurs amdebeurs is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fotronic Bekijk bericht
Je krijgt een refurbished, ofwel een vernieuwde iPhone 3GS. Behuizing en accu zijn vernieuwd. Het serienummer van je 'nieuwe' iPhone begint dan ook met 5K.

Iedereen die een iPhone via T-Mobile heeft gekocht heeft twee jaar garantie, staat duidelijk in de voorwaarden.

Ik heb begin deze week een vernieuwde 3GS 32GB van Solid Vision ontvangen (binnen 5 dagen). Deze was voorzien van firmware 4.01, zelf ios 4.1 erop gezet en de reservekopie van mijn defecte 3GS terug gezet.
Geen problemen meer met bellen (reset na 5 minuten), netwerk valt niet meer weg en geen Wi-Fi problemen meer. Accu gaat langer mee.

Iedereen die problemen heeft met bellen moet gewoon de T-Mobile klanten service bellen (1200, keuze 3 en daarna nog een keer 3 kiezen), melden dat je problemen met je 3GS hebt na de update naar ios 4.1 en je kan je iPhone omruilen voor een 'nieuwe' 3GS. Niet zelf blijven doormodderen maar Apple/T-Mobile het probleem laten oplossen.
Bij mijn 3GS hetzelfde probleem met het resetten tijdens bellen. Afgelopen week opgestuurd naar Solid Vision onder garantie (T-Mobile klant), en vandaag teruggekregen... exact dezelfde telefoon. Melding van Solid Vision: geen defect geconstateerd.
En een opmerking in de begeleidende brief naar mij dat er sinds iOS 4.01 iets gewijzigd is aan de signaalbalkjes waardoor het kan lijken alsof het signaal minder is maar dat dat niet zo is.
Terwijl mijn klachtomschrijving toch echt duidelijk was over het resetten tijdens bellen...

Wat denken ze daar wel niet zeg, dat ik voor mijn lol dit hele traject inga? Dat ik het allemaal verzin of het mezelf inbeeld dat de telefoon zich reset? Nee, inderdaad, het resetten gebeurt niet bij elk gesprek, dat maakt het ook zo lastig.

Ik word zo moe van dit soort dingen

Nu maar weer eens kijken wanneer het weer gebeurt en dan wat dwingender naar T-Mobile toe en eisen dat ze de telefoon omruilen.

Laatst gewijzigd door amdebeurs; 23-10-10 om 19:54.
  #244  
Oud 24-10-10, 18:24
Leeuwarden Leeuwarden is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 23
Standaard

Weet iemand ook hoelang je hem gemiddeld kwijt bent als je je 3GS bij de T-mobile winkel inlevert ter reparatie? (ik heb dus ook last van herstarten tijdens gesprek...)
  #245  
Oud 24-10-10, 18:27
tomtom100 tomtom100 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leeuwarden Bekijk bericht
Weet iemand ook hoelang je hem gemiddeld kwijt bent als je je 3GS bij de T-mobile winkel inlevert ter reparatie? (ik heb dus ook last van herstarten tijdens gesprek...)
Had in twee weken een 'nieuwe'.........
  #246  
Oud 24-10-10, 18:33
Leeuwarden Leeuwarden is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 23
Standaard

Nou dan moet ik er maar eens langs... want ik wordt er helemaal flauw van...
  #247  
Oud 24-10-10, 18:37
tomtom100 tomtom100 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leeuwarden Bekijk bericht
Nou dan moet ik er maar eens langs... want ik wordt er helemaal flauw van...
Kan in het slechtste geval ook 8 weken duren zeiden ze bij T-Mobile.....

Maar twee weken is ook heeeeeel lang....
  #248  
Oud 25-10-10, 10:02
Jellie Jellie is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Lijkt dus een oplossing te zijn voor de mensen die hun iPhone bij T-Mobile hebben gekocht. Maar iemand een tip voor iemand die hem los heeft gekocht. Ik krijg namelijk keer op keer te horen dat het een software probleem is en dat Apple het moet oplossen. De zaak waar ik hem gekocht heb verwijst me dus door naar Apple, maar zoals bekend reageren die helemaal niet.
  #249  
Oud 26-10-10, 18:42
Heidi73 Heidi73 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 26
Standaard

Een poosje ging het beter, nu weer meer en sneller reboot. iPhone valt dagelijks ook spontaan uit. Opvallend vroeg in de ochtend nog aan de lader, pliep, appeltje en hij start weer op. Misschien Youp v 't Hek inschakelen? ).
Apple snel oplossen dit!
  #250  
Oud 26-10-10, 20:16
Dimi408 Dimi408 is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 7
Standaard

Update .... Vandaag opgebeld door Mobistar Ieper (België) met de melding dat mijn Iphone 3Gs hersteld is ... Nee, eigenlijk nog beter .... De Iphone 3Gs werd gewoon vervangen door een nieuwe .... Helemaal nieuw ... Dank U Mobistar Ieper, dit is super service .... Nu hopen dat die nu ook niet gaat rebooten bij het bellen ....
  #251  
Oud 26-10-10, 21:10
shoe1970 shoe1970 is offline
• iOS 4.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Heb na 2 weken vandaag een nieuwe iPhone 3gs gekregen ivm reboot klacht tijdens bellen!
  #252  
Oud 27-10-10, 16:00
Leeuwarden Leeuwarden is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 23
Standaard

Vandaag iPhone 3 GS ingeleverd bij T-mobile met rebooth klacht en slechte ontvangst. Ik kreeg geen leentoestel waarvoor dank wat de telefonische helpdesk had dat wel gezegd. Volgens de baliemedewerker duurt het 1 a 2 weken. En de baliemedewerker had nog nooit van het probleem gehoord. En dat kon hij tegen me zeggen terwijl hij me aankeek zonder zijn gezicht te vertrekken...
  #253  
Oud 29-10-10, 20:44
Leeuwarden Leeuwarden is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 23
Standaard

En je wordt dus keurig op de hoogte gehouden van het wel en wee van je telefoon. Wel vervelend om te lezen dat je klacht "sporadisch" voorkomt.
Een understatement... Maar goed, het zal vast erger kunnen...
  #254  
Oud 30-10-10, 12:47
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leeuwarden Bekijk bericht
Vandaag iPhone 3 GS ingeleverd bij T-mobile met rebooth klacht en slechte ontvangst. Ik kreeg geen leentoestel waarvoor dank wat de telefonische helpdesk had dat wel gezegd. Volgens de baliemedewerker duurt het 1 a 2 weken. En de baliemedewerker had nog nooit van het probleem gehoord. En dat kon hij tegen me zeggen terwijl hij me aankeek zonder zijn gezicht te vertrekken...
dan was dat persoon zeker met zn eerste werkdag bezig
  #255  
Oud 30-10-10, 12:59
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door passievrucht Bekijk bericht
Oke jongens, naar mijn menning moet je GEEN UPDATE doen naar 4.x
(mijn erv, andere)
de Iphone 3g/s doet het best in firmware 3.x

op één of ander manier doet de 4.x niet best met de 3g/s versie
loopt vast. wordt traag etc.
denk dat de 4.x nog vol buggs zit of misschien goed is voor de Iphone 4


DUS MENSEN ... a downgrade naar 3.x ..dan loopt ie weer als een TIET!!!
Precies............als OS 4.4 er is (over twee jaar lol) zal het probleem wel verholpen zijn
  #256  
Oud 30-10-10, 16:34
Leeuwarden Leeuwarden is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 23
Standaard

Ik heb die downgrade overwogen. Maar ik liep tegen twee dingen op:
1. Ik weet niet hoe je dat moet doen.
2. Er zijn hele volksstammen die geen problemen met hun 3GS en IOS4puntzoveel hebben...
  #257  
Oud 30-10-10, 17:40
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leeuwarden Bekijk bericht
Ik heb die downgrade overwogen. Maar ik liep tegen twee dingen op:
1. Ik weet niet hoe je dat moet doen.
2. Er zijn hele volksstammen die geen problemen met hun 3GS en IOS4puntzoveel hebben...
Klopt familie van mij die die dingen zakelijk repareerd in Eindhoven zegt ook dat niet alle toestellen er last van hebben,de zijne dus ook niet,maar de mijne wel,ondanks dat ik een recent exemplaar heb
Ja staat veel op internet hoe je moet downgraden,ik heb het ook gedaan en ging goed,zorgen dat je de juiste file hebt,het programma revboot en je serverinstellingen wijzigen naar 74.208.10.249 gs.apple.com.
  #258  
Oud 30-10-10, 17:41
Leeuwarden Leeuwarden is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 23
Standaard

Vreemde aangelegenheid met wel en niet werkende 3gssen... Anyway, hij is nu ter reparatie en (hopelijk) zijn alle zorgen daarna voorbij...
  #259  
Oud 31-10-10, 13:19
Danke Danke is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Fijn dat als je klant bij t-mobile bent je iPhone kunt terugsturen onder garantie. Ikzelf heb mijn 3GS uit Belgie gehaald bij HCW. Gewoon los toestel zonder abonnement. Deze had ik nog van Vodafone. Zoals in dit draadje al veel beschreven, viel ook bij mij steeds de verbinding weg door het resetten van mijn iPhone met dat irritante witte appeltje dan in beeld. Erg leuk als je het niet door hebt en nog gewoon aan het doorpraten bent ..

Anyway, ik wilde dus mijn 3GS terugsturen naar Apple zelf (heb inmiddels ook de 4) en heb toen eerst mijn telefoon volledig naar fabrieksinstellingen teruggezet via instellingen 'alles opnieuw instellen'. Dit ging dus mis en mijn 3GS bleef hangen. Uiteindelijk heb ik dit kunnen oplossen (zie ander draadje) en heb sindsdien geen last meer dat mijn telefoon reset tijdens het bellen. Mischien ook voor anderen een oplossing?
  #260  
Oud 31-10-10, 14:43
paul45 paul45 is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 52
Standaard

Bericht voor Danke( of iemand anders die het ook weet).Terugzetten naar fabrieksinstellingen,dat ging dus mis Uiteindelijk opgelost(zie ander draadje)Mag ik weten welk ander draadje, ben zeer geinteresseerd omdat ik vreselijk baal van al die reboots.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Springboard crash (ook tijdens bellen) mark19 iPhone algemeen 0 29-03-11 10:22
iphone 4 complete crash bij indrukken volume knopjes zipspevo iPhone algemeen 3 27-01-11 07:56
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 68 08-07-10 22:13
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 1 25-06-10 01:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:31.