//

Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset!

Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een dubbelpost. Er schijnt een oplossing te zijn voor mensen met een jailbroken iPhone. Die heb ik helaas niet, dus we zoeken nog even ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #301  
Oud 22-11-10, 22:42
KaiseRRuby KaiseRRuby is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 28
Standaard

Even een dubbelpost.

Er schijnt een oplossing te zijn voor mensen met een jailbroken iPhone. Die heb ik helaas niet, dus we zoeken nog even verder.

Een citaat uit de oplossing: 'the closer problem is that the thermal monitor is trying while phonecall to read temperature data from the sensor,but it cant because of a hardware disign change in iphone 4,so every older 3gs will have a non readable sensor,else u put the reading software back to 3.2.1,after this all worked like before but fails on iphon 4 ,..THIS IS NOT A FIX FOR IP4 USERS!!

Ik heb het zelf nog niet kunnen testen, stuur me even een berichtje als iemand het wil testen. Dan geef ik de files en het bestand.

Edit: Ik heb gisteravond die iOS update geinstalleerd in de hoop dat het over zou zijn. Vanmiddag echter weer de reboot.

Ik ben naar mijn collega op stage geweest waar ik hem van gekocht heb om de aankoopbon te vragen. Hij herinnerde zich echter opeens dat er nog een verzekering op mijn iPhone zat.

Enfin, gebeld met de verzekering, ze komen hem vanavond kosteloos ophalen om te kijken of ze hem maken kunnen. Ik hou jullie op de hoogte hoe en wat er gebeurd, het nadeel is dat ik hem waarschijnlijk vier weken kwijt ben.

Als het dan niet op te lossen is ga ik hem jailbreken, het schijnt dat het dan ook te verhelpen is.

Laatst gewijzigd door KaiseRRuby; 23-11-10 om 17:07.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #302  
Oud 23-11-10, 19:54
Heidi73 Heidi73 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 26
Standaard

Wat zijn de nieuwste ervaringen met IOS 4.2.1en reboot?
  #303  
Oud 23-11-10, 20:03
KaiseRRuby KaiseRRuby is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heidi73 Bekijk bericht
Wat zijn de nieuwste ervaringen met IOS 4.2.1en reboot?
Dat zeg ik in de post boven je?

Gisteravond iOS 4.2.1 geïnstalleerd, vanmiddag reboot.

Voor jailbroken iPhones is er dus een oplossing. Dus Apple dwingt ons bijna om te jailbreaken..
  #304  
Oud 23-11-10, 20:12
Heidi73 Heidi73 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaiseRRuby Bekijk bericht
Dat zeg ik in de post boven je?

Gisteravond iOS 4.2.1 geïnstalleerd, vanmiddag reboot.

Voor jailbroken iPhones is er dus een oplossing. Dus Apple dwingt ons bijna om te jailbreaken..
Las het maar er zijn meer forumgebruikers .
Apple wil iedereen aan de iphone4, slim.
  #305  
Oud 23-11-10, 21:22
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard

Als ze nou eerst eens toegaven welk hardware probleem het zou zijn dan zijn we al een stuk verder
maar.......waarom heeft niet iedereen er last van met een 3gs op fw4 of hoger?
versie 3,2,1 heb ik nooit gezien wel 3.1.2
maak het ook wel mee met motorola app komt het terug met fixed dit en dat als je dan gaat kijken zie je niks aan de print veranderd
Ik denk dat ze er een aantal hebben gerefurbished en vandaar snel kunnen omruilen
  #306  
Oud 24-11-10, 14:10
MacLLL MacLLL is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 7
Standaard

Ben ik weer, na ruim een week kreeg ik net bericht van het service centrum dat ze mijn iphone 3GS 32GB 9wit) weer na reparatie terugsturen, ben benieuwd, zou wel willen weten wat ze gerepareerd hebben. enuhhhhhh staakt TNT morgen en overmorgen moet ik nog langer wachten !!!
  #307  
Oud 24-11-10, 21:54
Murgen Murgen is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 156
Standaard

Hoi, nog ff een tussenstand. Eind september naar 4.1, gisteren naar 4.2.1 en sinds 23/9 met nieuwe Vodafoon sim draait mijn 3GS (bouwjaar begin dit jaar) als een zonnetje. Geen reboots meer en walgelijk veel apps open. Voor mij is dit probleem dus opgelost en daar ben ik erg blij mee. De anderen veel succes!
__________________
~ An Apple a day keeps Microsoft away ~
  #308  
Oud 26-11-10, 10:44
KaiseRRuby KaiseRRuby is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 28
Standaard

Even wat anders. Mag dit topic geen sticky? Lijkt me namelijk een groot probleem ook gezien het draadje met 130 pagina's op het officiële Apple forum..
  #309  
Oud 27-11-10, 11:57
MacLLL MacLLL is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 7
Standaard

heb een nieuwe iPhone toegestuurd gekregen, prima service geweest
  #310  
Oud 27-11-10, 13:30
Captaincaveman Captaincaveman is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 14
Standaard

Het lijkt bij mij toch opgelost te zijn sinds 4.2.1. Zojuist twwe gesprekken van een kwartier gevoerd zonder reboots. Daarvoor kwam ik niet verder dan 3 tot 4 minuten. Raar dat de ervaringen zo verschillend op de diverse forums.
  #311  
Oud 27-11-10, 19:05
Captaincaveman Captaincaveman is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 14
Standaard

Arrgghh.. toch weer een reboot. Het lijkt nu wat langer te duren voor de reboots optreden omdat de telefoon in een wat koudere kamer heeft gelegen ipv in mijn broekzak.

Toch maar de garantie route bewandelen ben ik bang.
  #312  
Oud 29-11-10, 16:17
Randhir Randhir is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum.
Ook ik heb het probleem dat de 3GS 32GB met IOS 4.2.1 erop tijdens een gesprek spontaan gaat resetten.
Dit is bij mij ontstaan op het moment dat ik IOS 4.x.x erop heb gezet. Helaas is het probleem nog steeds met IOS 4.2.1
  #313  
Oud 29-11-10, 16:19
Leeuwarden Leeuwarden is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 23
Standaard

Opsturen dan maar...
  #314  
Oud 30-11-10, 22:55
Marsando Marsando is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard Spontaan opnieuw opstarten

Ik lees alle berichten omtrent het spontaan opnieuw opstarten van de iPhone en de verwijzingen naar andere sites waar nog meer geschreven wordt over hetzelfde probleem. Rijst bij mij de vraag of wellicht iemand al een probleem gevonden heeft voor dit ergelijke probleem?
  #315  
Oud 30-11-10, 23:10
ShadyLTD ShadyLTD is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 41
Standaard

Ik heb dit probleem ook niet alleen met bellen maar constant, om +/- 5 min terwijl ik de software aan het herstellen ben. Nu dus een Iphone constant in herstelmodus.

Begon gisteren, terwijl ik vanaf begin op nieuwe firmware zit. Nu alleen aan stroom en dan duurt het langer. Weet iemand een oplossing??
  #316  
Oud 01-12-10, 17:03
knarfhhw knarfhhw is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knarfhhw Bekijk bericht
Ola mede strijders,

Ik heb een 3GS 16gb zwart, in janurari 2010 gekocht bij T for telecom. Pech voor mij is dat deze winkelketen stopt (overgenomen door kpn). Dixons neemt nu alles service over. Ik naar Dixons, omdat ook mijn iphone na enkele minuten stopt. gaat hij weer opstarten. dit heeft hij elke dag gehad. Nou iphone dan maar via dixons op 23-10 verstuurd, en nu bijna 4 weken verder is er nog steeds niks bekend...wie heeft een zelfde probleem met dixons....of wie weet waar dixons zijn iphone's laat maken. want ik wordt hier wel erg verdrietig van..gr frank

24-11
nog steeds geen bericht van dixons.
01-12
Nog steeds geen nieuws. Kan iemand mij helpen. Waar worden de iPhones via Dixons hersteld?
  #317  
Oud 17-12-10, 11:31
sutor sutor is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 1
Standaard Reboot tijdens gesprek

Ook ik heb dit probleem regelmatig. Bij iets langer gesprekken wrdt het gesprek verbroken en krijg je een zwart scherm met het apple logo. Alles zit geblokkeerd voor een 10 of 15 sec en dan kom je terug op het startt scherm. Heb mijn iPhone binnen gedaan voor reparatie en nieuw toestel gekregen. Na restore van mijn backup heb ik het probleem echter nog steeds. Zal dus wel geen hardware issue zijn. Vreemd dat dit probleem zo veel voorkomt en er nergens een oplossing in zicht is!
  #318  
Oud 17-12-10, 16:22
Eltimo77 Eltimo77 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

Heb ook heel dikwijls dit degoutante probleem...het vervelende ook is dat het niet altijd gebeurd. Hangt precies af van de persoon met wie je belt...bizar.

Heeft iemand reeds deze "oplossing" geprobeerd? Zelf nog niet veel over gelezen, vandaar iet wat wantrouwig....

iPhone 3G[S] 32GB Factory Unlocked Reboots 5-7mins on call [Probable fix] - xSellize
  #319  
Oud 17-12-10, 16:31
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Heb er ook geen langs van tijdens het bellen, maar soms blijft een update van een app hangen op volledig geïnstalleerd, maar gaat dat balkje niet weg. Dan moet ik hem restarten/respringen en dan staat ie buiten het mapje maar is de update wel voltooid, beetje verdacht..
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #320  
Oud 20-12-10, 09:54
bgmdehaas bgmdehaas is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard Reboot tijdens het bellen

Net 4.2 geinstalleerd, als een soort laatste hoop dat Apple dit probleem nog een keer serieus zou nemen, maar nee hoor. Weer iedere keer uitval na een minuut of 5 bellen. Het is ongelooflijk ergerlijk, het ergste natuurlijk dat Apple ons aan het uitroken is. Probleem negeren, het gaat vanzelf over ...
Inmiddels ben ik er wel achter dat je met een bluetooth oortje onbeperkt kunt bellen. Dus er is een workaround, althans bij mij.
Heeft iemand enig idee of dit nog een keer in een future release opgelost gaat worden?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Springboard crash (ook tijdens bellen) mark19 iPhone algemeen 0 29-03-11 10:22
iphone 4 complete crash bij indrukken volume knopjes zipspevo iPhone algemeen 3 27-01-11 07:56
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 68 08-07-10 22:13
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 1 25-06-10 01:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:34.