//

Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset!

Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Grappig, mijn 3GS deed dit ook na de upgrade naar 4.0. En bij mij hielden de klachten op toen in een SIM van 11 jaar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #381  
Oud 22-03-11, 21:18
Murgen Murgen is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 156
Standaard

Grappig, mijn 3GS deed dit ook na de upgrade naar 4.0. En bij mij hielden de klachten op toen in een SIM van 11 jaar oud van KPN omruilde voor een nieuwe van Vodafone.

Nu mailtje van Vodafone, SIM omruilen bij winkel vanwege 4.3 probleem.

Blijkbaar is de samenwerking tussen al die soorten SIM'en en toestellen ook niet optimaal.

Advies: probeer eens een andere - nieuwere - SIM.
__________________
~ An Apple a day keeps Microsoft away ~
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #382  
Oud 23-03-11, 13:31
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Ik had nog een simkaart uit 2005 en heb net ook ff een nieuwe gehaald. Volgens het Vodafone forum zijn die sim-gerelateerde problemen echter sinds iOs 4.3, terwijl de spontane resets tijdens het bellen al sinds 4.0 opduiken.
Mijn apps deden het nog zonder problemen, op de Angry Birds demo na. Bij die app ontdekte is deze week dattie spontaan afsluit op willekeurige momenten. Als het tot die app beperkt is het geen probleem. Net met de nieuwe simkaart hield die app er weer plots mee op. Hopelijk krijg ik geen spontane reboot meer tijdens het bellen.

Ik blijf het vreemd vinden dat ik die reboots alleen thuis heb (hoewel ik daar ook vaak langer bel). Bij de test waarbij ik mijn vriendin belde had ik na 10 minuten nog geen reboot. Ik zie dan ook 2 mogelijke scenario's: ik heb het probleem alleen thuis, wanneer ik langer naar niet-Vodafone gebruikers bel. Het kan dus met Vodafone te maken hebben.
Het kan ook met iets van straling in huis te maken hebben. Ik heb een oudere (+/- 5 jaar) Linksys router met Wi-Fi en UPC heeft ons een modem met Wi-Fi gegeven. Mogelijk zorgt dat voor problemen. Vanaf het werk heb ik ook eens met mijn iPhone voor 9 minuten gebeld naar een vast nummer. Dat was zonder problemen, terwijl ik binnen een paar minuten reboot als ik van thuis uit naar mijn (schoon)ouders bel.
Over een paar maanden verhuis ik hopelijk naar Edam. Eens kijken of de problemen dan aanhouden, als ze nu tenminste niet zijn opgelost met de nieuwe simkaart.
  #383  
Oud 26-04-11, 16:38
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard reboot

Tis stil geworden met de reboots allemaal geen last meer van?
Zou heel mooi zijn
  #384  
Oud 26-04-11, 17:22
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Ik heb geen last meer nee! Had hier alleen last van op 4.2.1 alleen bij mij is het meteen opgelost geraakt door een reboot van m'n iDevice!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #385  
Oud 27-04-11, 11:33
Daika Daika is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 4
Standaard

Sinds de update van 4.3 volop problemen ermee met mijn 3gs. Nooit gejailbreakt of iets dergelijks. Langer dan 4 a 5 min bellen zowel inkomend als uitkomend is onmogelijk. 3gs 4 maanden geleden afgekocht/contract ontbonden bij t-mobile, dus daar kan ik niet aankloppen. Onder garantie valt die niet meer. Iemand oplossingen? Ik overweeg om een simpeler nokia te kopen om alleen te kunnen bellen!!
  #386  
Oud 09-05-11, 09:45
Bart2073 Bart2073 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard

Voor zover ik kan bepalen bestaat de klacht zolang ik mijn 3gs 32GB heb, heel erg irritant.. rebooten na enkele minuten blijft, ondanks de nieuwste firmware versies. Toestel inmiddels opgestuurd naar reparateur van Vodafone.. Ben benieuwd of het opgelost kan worden. Zo niet dan verwacht ik een nieuw toestel..
  #387  
Oud 16-05-11, 13:10
curtazimo's schermafbeelding
curtazimo curtazimo is offline
• iOS 9.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Agga
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artronic Bekijk bericht
Tis stil geworden met de reboots allemaal geen last meer van?
Zou heel mooi zijn
Helaas... Nooit last van gehad en deze ochtend al 3x... Als ik n telefoongesprek start (niet als ik word gebeld...), dan gaat het scherm op zwart. Bellen geen probleem, maar ik kan niet ophangen of volume harder/zachter doen. Na gesprek, restart/reboot ie zelf en komt dan terug in Safe Mode.

Crashreporter geeft geen info...


Edit: Zojuist een (gekraakte) app uit Cydia verwijderd (meest recent geinstalleerde app) en bij bellen gaat scherm (vooralsnog) niet op zwart...

Laatst gewijzigd door curtazimo; 16-05-11 om 13:15.
  #388  
Oud 16-05-11, 15:05
Daika Daika is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 4
Standaard

Anderhalf jaar geen problemen mee gehad, tot ios 4.3 kwam. Echt zwaar irritante 3gs, wachten op een software updat of weggooien? Ik wil niet terug naar het nokia tijdperk maar ook geen nieuw mobiel van €500 of meer. Dus als Apple het nou oplost...
  #389  
Oud 17-05-11, 20:18
Jochie Jochie is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 27
Standaard

Hier ook alweer maar spontane reboots. In maart/april een refurb gekregen (dynafix). En toen was het nog heel af en toe, na zo een 30 min bellen.
Nu begint het zelfs na 8min bellen al. En deze avond zelfs al 2x.

Heb al ervoren gemaild met dynafix en zei zeggen, wij sturen het door naar Appel en zij geven dan een "nieuw". Wij testen het dan niet meer omdat het van de fabrikant komt.

Dus gaat het toestel binnenkort weer richting dynafix. Ze gingen het dan direct doorsturen naar Apple. Ik zal er nog maar eens een korte uitleg bijvoegen, dat het de 2de keer is. Dat ze dan gewoon een iphone4 geven he. Ik bedoel, ben het moe aan het worden. Of een echte nieuwe, als ze die nog maken.

Ik hou jullie op de hoogte.
  #390  
Oud 07-06-11, 19:34
Jochie Jochie is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 27
Standaard

alle dan. toch maar weer over mijn hart gekregen om de iphone vandaag op te sturen naar Dynafix. Had al gemaild met hun, en dat de iphone zo snel mogelijk gingen doorsturen.
Zelf een brief erbij gedaan dat ik het niet vindt kunnen dat een telefoon van 800 euro zomaar spontaan uitvalt tijdens bellen. zelfs erbij geschreven dat ze anders maar een iphone4 moesten geven. hi hi. Dan maar wat ontvangst problemen, maar toch niet uitvallen dan. we zullen zien.
  #391  
Oud 12-06-11, 14:22
Marco001 Marco001 is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1
Stuur een bericht via MSN naar Marco001
Standaard

Ook al geruime tijd last van uitval iPhone tijdens gesprek van meer dan minuut of 6.
Valt mij op dat wanneer ik de gesprekken voer via mijn carkit ik dit probleem helemaal nooit heb.
Herken overigens ook de opmerking dat het thuis wel heel vaak (en snel) uitvalt.
Nu heb ik slecht bereik in huis...maar 'slechte verbinding verlies' is het niet want dat reboot toestel niet.

Iemand al enig idee wat zou kunnen zijn??
  #392  
Oud 17-06-11, 14:34
Jochie Jochie is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 27
Standaard

14-06 bij dynafix eindelijk ingeboekt. En dan hebben ze de iphone op 15-6 direct doorgestuurd naar de externe reparatie dienst (apple dus). Ben eens benieuwd wat ze gaan doen. Nieuwe? ene echte deze keer. Of ene refurb? Iphone4 in de plaats geven, daar zal ik maar niet op hopen. Heb toch geen berichten gelezen waar iemand ene 4 in de plaats van ene 3gs kreeg. Maar een mens mag maar hopen.
  #393  
Oud 06-07-11, 18:36
Jochie Jochie is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 27
Standaard

ja ja maandje verder. iphone stond al van 28-6 klaar voor retour maar ze hadden achterstand op de logistieke dienst bij dynafix. dus vandaag stond eindelijk product verstuurd naar klant. heb toch al een ander imei nummer. is nu 0127. geen idee of dit nu een compleet nieuwe is.
we zullen het morgen of vrijdag weten
  #394  
Oud 08-07-11, 23:03
Jochie Jochie is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 27
Standaard

update voor wie het nog wilt weten. Vandaag iphone ontvangen. Fijn fijn. Vind ik toch dat die home knop zo slecht gaat. Ok, zal wel aan mij liggen, maandje de ipad intense gebruik. Na het opladen nog wat geprobeerd en inderdaad, de home knop reageert zeer slecht. Je moet echt hard drukken om een app af te sluiten of om 2x te drukken voor de lijst van de voorbije app te laten zien onderaan. Mijn vrouw ook eens getest en die zegt dat die ook niet reageert als normaal.
Dus morgen alweer richting dynafix opsturen. Weer een brief erbij gedaan met de tot nu toe opgelopen kosten en dat ik geen 3gs meer wil. Dat ze mij maar een iphone 4 geven. Als deze nu terug komt, zal dit mijn 4de exemplaar zijn. Eerste 2 uitvallen tijdens bellen en nu weer die knop. Man man.
  #395  
Oud 25-07-11, 12:22
Jochie Jochie is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 27
Standaard

update, tja, niet echt. Ontvangen bij Dynafix, naar interne reparatie gestuurd, afgebroken en dan op 22/07 naar de externe reparatie dienst gestuurd. Ben eens benieuwd.
  #396  
Oud 28-07-11, 00:04
Jochie Jochie is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 27
Standaard

Jaja op 27/6 weer een update. Toestel klaar voor retour zending. Boodschap toestel extern gerepareerd. Wel weer een andere imei nummer. Ben eens benieuwd.
  #397  
Oud 31-07-11, 15:17
laudus laudus is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard

Leuk al die problemen, maar ik zie nergens een oplossing.....
  #398  
Oud 02-08-11, 12:15
Jochie Jochie is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 27
Standaard

Nog wordt het nog een stapje beter.
Iphone is verstuurd via DPD. Nu is dat ergens in Grace hollogne afgeleverd, vorige week vrijdag al. Ik heb het dpd nummer doorgekregen van Dynafix en dat staat op de website van DPD. Dus ja, leuk he. Heb gevraagd om dit zeer dringend na te kijken en mij deze week mijne telefoon te bezorgen.
Anders geef ik mijn rekening nummer door en storten ze het bedrag maar terug van de aankoop. man man, wat een geknoei.
  #399  
Oud 02-08-11, 13:14
san39 san39 is offline
• iOS 4.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Hoor NH
Berichten: 5
Standaard iphone gaat niet meer aan

ik heb gebeld na dat gesprek gewoon opgehangen uurtje later wil ik bellen maae mijn iphone gaat niet meer aan iemand een idee wat te doen?
gaat om een iphone 4 met jb
  #400  
Oud 12-08-11, 12:30
Jochie Jochie is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 27
Standaard

Laatste update. Na 1,5 week mailen met dynafix, hebben ze uiteindelijk wat onderzocht en ze hebben inderdaad het toestel naar een reparatie centrum gestuurd ipv naar mij (particulier). Ze gaan hem vandaag terug laten ophalen en dan heb ik hem volgende week terug. Dus we zijn benieuwd. Ik hoop dat alles nu fatsoenlijk werkt op de 3gs, niet meer spontaan resetten tijdens bellen en dat de home knop fatsoenlijk werkt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Springboard crash (ook tijdens bellen) mark19 iPhone algemeen 0 29-03-11 10:22
iphone 4 complete crash bij indrukken volume knopjes zipspevo iPhone algemeen 3 27-01-11 07:56
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 68 08-07-10 22:13
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 1 25-06-10 01:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:53.