//

Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset!

Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het rebooten van 3gs tijdens bellen na upgrade 4.x begint langzaam tot de media door te dringen. In ieder geval in Noorwegen. Hoop dat er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 12-08-10, 10:37
bassieapple bassieapple is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard

Het rebooten van 3gs tijdens bellen na upgrade 4.x begint langzaam tot de media door te dringen. In ieder geval in Noorwegen. Hoop dat er meer volgen. Kan het niet helemaal lezen maar sinds dit artikel zijn er veel Noren die melding maken dat ze ook dit probleem hebben. - iPhonen slår seg av midt i samtalen - VG Nett om Data og nett
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 12-08-10, 15:16
Heidi73 Heidi73 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 26
Standaard

ook na IOS 4.0.2 mijn iphone 3gs vandaag uitgevallen. Zowel tijdens bellen, in de broekzak en tijdens muziek luisteren. iphone moet dan weer aangezet worden via bovenknop. Laatste dagen 1 a 2 keer per dag.
  #63  
Oud 12-08-10, 16:17
gipi gipi is offline
• iOS 4.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 7
Standaard

ja zelfde probleem, na 5- 10 min reboot 3GS.. was ook al bij 3.1.2 nu nog (4.0.2).. echt ^#$%
  #64  
Oud 12-08-10, 16:27
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Talking Reset

Bedankt voor de test,ik wacht dan nog wel even op 4.1
zal heus wel een jailbreak voor gaan komen
Tis net Bill Gates van Windows he,die appleboer cq groenteman ieder moment een update,testen is dr niet meer bij kost teveel
  #65  
Oud 12-08-10, 16:35
gipi gipi is offline
• iOS 4.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 7
Standaard

dit probleem is huge! 72 pagina's lotgenoten.. en counting..
Apple - Support - Discussions - iOS4 update - now iPhone now reboots ...
  #66  
Oud 12-08-10, 20:55
jmoonen jmoonen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 37
Standaard

Zojuist een gesprek van 2 minuten en PATS reboot. Dus ook met 4.02 totaal niet opgelost. Morgen naar Londen, ik neem de blackberry wel mee.
  #67  
Oud 13-08-10, 20:04
josemanolo josemanolo is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: België
Berichten: 1
Standaard

Ik heb dit probleem ook. Iphone 3GS 32 GB (wit). Sinds OS4 reboot bij gesprekken die langer duren dan ongeveer 5 minuten. Reeds een herstel gedaan, maar dit helpt niet.
Ook slechter ontvangst in het algemeen of helemaal geen ontvangst. Heb er nu een hoesje rond waardoor ontvangst tenminste al niet meer wegvalt.
Als hij in de lader steekt heb ik 5 streepjes. Van zodra ik iphone eruit haal en op bureau leg of vasthou valt bereik terug naar 1 streep of helemaal niets.

Heb een mail naar Mobistar gestuurd maar nog geen antwoord ontvangen.
Is hier al een oplossing voor?
  #68  
Oud 17-08-10, 15:52
Macharrie Macharrie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 34
Standaard

Is dit iets van 4.0.2 of al vanaf 4.0?
Heb het zelf nog niet gehad hier op een 3gs.
Hoog tijd voor 4.1 ?
  #69  
Oud 17-08-10, 16:19
jroels jroels is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Ook last van dit zeer frustrerende (en verrassend genoeg weinig gedocumenteerde) probleem: iPhone 3GS 32 GB reboot tijdens gesprekken sinds "upgrade" naar iOS 4. Soms gebeurt dit al na 3 minuten, een andere keer slaag ik er in wel 12 (!feestje bouwen!) minuten aan één stuk te bellen alvorens het witte appeltje op het zwarte scherm weer tevoorschijn komt en ik me realiseer dat ik tegen mezelf aan het praten ben.

Buiten reboots tijdens gesprekken wel geen last van andere reboots maar gezien ik m'n telefoon vooral voor zakelijke gesprekken gebruik ga ik voorlopig toch terugkeren naar de Blackberry die m'n werkgever me terbeschikking heeft gesteld totdat er een update is verschenen die dit probleem kan verhelpen. (Hetgeen hopelijk niet lang meer op zich zal laten wachten en hoop op dit forum te kunnen lezen wanneer het eindelijk zover is.)

Hoe gebruiksvriendelijk de iPhone ook is, hoe tof sommige apps, hoe informatief en onderhoudend deze community ook is, etc. maar indien Apple er niet in slaagt deze basisfunctionaliteit terug te herstellen overweeg ik om m'n nieuwsgierigheid om eens van nabij te ontdekken wat het Android-wereldje te bieden heeft wat verder te exploreren.
  #70  
Oud 17-08-10, 19:28
ZGearloose ZGearloose is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Mijn ervaring is de volgende:
- 10 minuten reset naar mobiel
- +/- 20 minuten naar vast nummer ( 2 keer voorgekomen)

en hoe irritant is het om je gesprek weer opnieuw te kunnen starten , na tegen jezelf te hebben zitten praten:-(

Na de reset treed het overigens, na terugbellen al m'n 2,3,4 ,5 minuten op!

Laatst gewijzigd door ZGearloose; 17-08-10 om 19:31.
  #71  
Oud 17-08-10, 20:39
Yor1 Yor1 is offline
• iOS 6.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

Zo te zien is het goed om nog ff op mijn huidige 3.xx te blijven. Het is maar goed dat ik niet zoals zoveel meteen de nieuwste software erop knal zodra hij beschikbaar is, zo zie je maar weer dat wanneer je de eerste wilt zijn met nieuwe software, je niet altijd het beste resultaat krijgt.
  #72  
Oud 17-08-10, 20:43
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard

Ja helemaal mee eens,alleen...........bij de mijne stond er al 4 opMaar goed
gelukkig bel ik vrij weinig sms meer.
  #73  
Oud 17-08-10, 20:58
Yor1 Yor1 is offline
• iOS 6.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artronic Bekijk bericht
Ja helemaal mee eens,alleen...........bij de mijne stond er al 4 opMaar goed
gelukkig bel ik vrij weinig sms meer.
Natuurlijk geldt dat niet voor diegenen die een versie iPhone kopen met ios4 erop. Maar zij zouden het al helemaal niet moeten pikken en restitutie eisen bij de betreffende provider. Natuurlijk zullen zij er alles aan doen om dat niet te accepteren, maar het is natuurlijk ronduit belachelijk dat je een telefoon ontvangt waar je nog geen 5 minuten mee kan bellen. Nee, ik zou zo'n opmerking van een verkoper als: ''Sorry meneer, maar dat ligt aan de software van het apparaat'' meteen wegwuiven. Interesseert me niet of het de software was, al was het de hardware, de ontvangst of weet ik veel wat het ding hoort het gewoon te doen, daar betaal je immers toch voor?
  #74  
Oud 18-08-10, 01:04
vlw vlw is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard Reboot 3gs

Ook hetzelde probleem met mijn 3GS jailbreakfree. Na 5' reboot dit is zeker al 8 keer in 2 maanden voorgekomen met ios 4 en 4.1, heb nu 4.2. dus ben benieuwd!
  #75  
Oud 18-08-10, 07:24
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard Os versies

Vanaf versie 4.0 gaat het mis,daarna kwam versie 4.01 en nu is er 4.02 (vergeet die nul niet)
Versie 4.1 is dr ook echter alleen een beta versie
Of het daarin opgelost is zal mij benieuwen,mede omdat Apple niet toegeeft dat het probleem bestaat
We moeten maar rustig afwachten.
  #76  
Oud 18-08-10, 16:37
Philro's schermafbeelding
Philro Philro is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 32
Standaard

Sinds 2 dagen iphone 3Gs overgezet naar 4.01 en sindsdien al 2 keer veel gehoorde klacht van bovenstaande Iphone gebruikers meegemaakt.
Het resetten midden in een telefoongesprek met het welbekende "apple" teken.
Zijn er al Iphone gebruikers die deze ervaring met de Fw 4.0.2 hebben of blijven deze wel gevrijwaard?

Graag de ervaringen hier delen....
__________________
iPhone 4 Jailbreak!
  #77  
Oud 18-08-10, 18:39
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Smile

Hoi Philro

versie 4.02 is alleen maar uitgebracht om het lek tegen te gaan via pdf om te jailbreaken.
Ik heb net mn nieuwe bootrom iphone teruggezet naar 3.13via een truuk in windows
Zodat hij niet via Mr APPEL maar via Saurik server zn handtekening haalt voor goedkeuring downgrade.
Je krijgt alleen een foutmelding 1015 maar daar is een simpel proggie voor om hem uit recovermode te halen
ga zo kijken of het allemaal werkt

Het werkt!!!!!!!!!!! incl jaibreakme.com

Laatst gewijzigd door artronic; 18-08-10 om 19:06.
  #78  
Oud 20-08-10, 13:19
Remco65 Remco65 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard Spontane reboot tijdens bellen met ios4.02

Sinds een paar weken - en ondertussen tot vervelends toe - valt mijn iPhone 3GS (geen jailbreak) tijdens het bellen uit (spontane reboot). Ik heb niet het idee dat het na 5 minuten plaats vind. Voortaan sluit ik alle lopende applicaties af voordat ik ga bellen, hopelijk biedt dit soelaas. Ik volg dit forum nauwlettend, mede dat dit fenomeen zeer irritant is. Zucht de iphone was zo stabiel…..
  #79  
Oud 20-08-10, 17:03
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Thumbs up

Beste Remco
Het is een random probleem sinds os4 uit is gekomen voor de 3GS
Hij reboot zelfs als je een beetje slechte dekking hebt en je bent iets aan het downloaden
Enigste is om terug te gaan naar os3.13
dan maar geen multitasking per slot van rekening is windows ook traag als je teveel te gelijk wil
Ik heb nu 3.13 erin en alles werkt gelukkig weer prima
  #80  
Oud 24-08-10, 12:01
bgmdehaas bgmdehaas is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Helaas ook na het installeren van verzie 4.0.2 hetzelfde probleem. Het lijkt alsof Apple zich niet druk maakt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Springboard crash (ook tijdens bellen) mark19 iPhone algemeen 0 29-03-11 11:22
iphone 4 complete crash bij indrukken volume knopjes zipspevo iPhone algemeen 3 27-01-11 08:56
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 68 08-07-10 23:13
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 1 25-06-10 02:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:58.