//

Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset!

Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door artronic Eerst de juiste fw file zien te vinden op google voor jou model (iphone2,1_3.1.3_7E18_restore.ipsw) en welke versie je erin wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #161  
Oud 27-09-10, 22:00
tomtom100 tomtom100 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artronic Bekijk bericht
Eerst de juiste fw file zien te vinden op google voor jou model (iphone2,1_3.1.3_7E18_restore.ipsw) en welke versie je erin wil hebben
daarna even in windows32\drivers\etc\hosts onderin de volgende regel plakken:
74.208.10.249 gs.apple.com
Nu met shift ingedrukt op herstellen klikken in je itunes scherm,en je phone wordt voorzien van je nieuwe firmware file
Als hij op het einde niet uit recovermode wil moet je via programmaatje Recovboot (franstalig) op sortie klikken.
Hierna ziet je itunes een (herboren) Iphone
Lijkt me nou niet echt Jip en Janneke taal.
Begint wel met de vraag of de SHSH gegevens opgeslagen zijn.
Downgraden is best lastig, zou me eerst even goed inlezen op dit forum. Staat een uitgebreide draad ergens over downgraden naar 3.1.2

Handleiding: herstellen naar firmware 3.1.2 of eerdere versies - iPhone - iPhoneclub.nl
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 27-09-10, 22:02
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard

Hij heeft GEEN jailbreak
  #163  
Oud 27-09-10, 22:03
tomtom100 tomtom100 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artronic Bekijk bericht
Hij heeft GEEN jailbreak
Dat heb ik ook net gezien. Kortom, downgraden wil NIET (Meer Jip en Janneke valt er niet van te maken)
  #164  
Oud 27-09-10, 22:11
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomtom100 Bekijk bericht
Lijkt me nou niet echt Jip en Janneke taal.
Begint wel met de vraag of de SHSH gegevens opgeslagen zijn.
Downgraden is best lastig, zou me eerst even goed inlezen op dit forum. Staat een uitgebreide draad ergens over downgraden naar 3.1.2

Handleiding: herstellen naar firmware 3.1.2 of eerdere versies - iPhone - iPhoneclub.nl
werkt niet voor een 3GS (Ireb)
  #165  
Oud 27-09-10, 22:31
marcelteunissen marcelteunissen is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

Bedankt voor jullie reacties. Tijd om over te stappen naar een Nokia 6310 daar kun je gewoon mee bellen.
  #166  
Oud 27-09-10, 22:40
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcelteunissen Bekijk bericht
Bedankt voor jullie reacties. Tijd om over te stappen naar een Nokia 6310 daar kun je gewoon mee bellen.
Heb ik nog wel voor je hoor een 6310I wil um wel ruilen...............
  #167  
Oud 27-09-10, 22:44
paul45 paul45 is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 52
Standaard

Vandaag weer een paar reboots.Ik wordt hier helemaal gestoord van.Wat moeten mijn klanten die bellen wel niet denken.Apple doe er iets aan,elk merk telefoon kan probleemloos bellen behalve het tobmerk Apple.Ik ben genoodzaakt mijn oude Samsung weer uit te kast te gaan halen,en zal uit laten zoeken wat ik hier in hemelsnaam aan kan doen.Zo'n dure telefoon en het elementaire ding n.l bellen geeft continue problemen.
Apple los dit probleem op a.u.b.
  #168  
Oud 27-09-10, 23:10
wukkkie wukkkie is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artronic Bekijk bericht
Heb ik nog wel voor je hoor een 6310I wil um wel ruilen...............

Hahaha, deze gebruik ik nog steeds, destijds aangeschaft toen hij net uit was, moet zeggen dat de accu het nog steeds vol houd.
  #169  
Oud 28-09-10, 13:20
Casartelli Casartelli is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 14
Standaard

Er zijn geluiden op t Apple forum dat Apple de problemen zou gaan verhelpen in IOS4.2. Dat is althans wat een aantal mensen van winkeliers te horen hebben gekregen.
Dat kan dat nog wel even duren.
  #170  
Oud 29-09-10, 12:54
Koen3GS Koen3GS is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casartelli Bekijk bericht
Er zijn geluiden op t Apple forum dat Apple de problemen zou gaan verhelpen in IOS4.2. Dat is althans wat een aantal mensen van winkeliers te horen hebben gekregen.
Dat kan dat nog wel even duren.
Dat zou heel mooi zijn!

Ik heb gisteren gedowngrade naar 3.1.3. Nadat ik 2x een reboot had in mijn laatste telefoongesprek. Toch jammer want nu ik weer terug ben blijkt dat de functionaliteit van 4.1 toch wel beter/mooier was dan van 3.1.3.
Vanavond mijn eerste lange gesprek voeren en dan zien we wel wat er van komt.
  #171  
Oud 29-09-10, 13:07
tomtom100 tomtom100 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 209
Standaard

Gisteren mijn accu helemaal leeg laten lopen (tip van Dragon in dit draadje). Zal vandaag eens even lekker lang bellen kijken of het helpt (sceptisch).
  #172  
Oud 29-09-10, 19:50
marcelteunissen marcelteunissen is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

Accu gister laten leeglopen. Vandaag weer 3x reboot voor mij geen oplossing, dus toch die 6310
  #173  
Oud 29-09-10, 20:26
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcelteunissen Bekijk bericht
Accu gister laten leeglopen. Vandaag weer 3x reboot voor mij geen oplossing, dus toch die 6310
Jammer dus wachten we maar weer verder af

Wat wil je voor je iphone hebben? zoek dr nog 1 voor een kennis van me
  #174  
Oud 29-09-10, 20:39
marcelteunissen marcelteunissen is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artronic Bekijk bericht
Jammer dus wachten we maar weer verder af

Wat wil je voor je iphone hebben? zoek dr nog 1 voor een kennis van me
De kids gebruiken hem als iPod, mocht Apple ooit zijn verantwoording nemen kan ik hem misschien weer gebruiken ( waarvoor hij oorspronkelijk bedoeld was) bellen
  #175  
Oud 29-09-10, 20:47
jmoonen jmoonen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 37
Standaard

Van ellende heb ik gekozen voor een HTC Desire HD en ik moet eerlijk zeggen dat is geen verkeerd toestel.

Ik wacht nu al ruim 2 maanden op een oplossing maar Apple komt er rondweg niet mee. Het zou eerst opgelost worden in 4.01 daarna in 4.1 en nu roept men 4.1.1 of 4.2 ik kan daar niet op wachten. Ik gebruik hem zakelijk dus vandaar overgestapt op een ander merk. Als je een (firmware) probleem hebt bij Apple dan heb je serieus een probleem want ze doen er geen ZAK aan.

In mijn ogen maken ze van een dure iPhone een iPod in de hoop dat je de 4GS koopt zodat ze zo snel mogelijk van die miljoenen gammele behuizingen afkomen en nieuwe kunnen maken zodat ze in iedergeval met de 4GS weer in het goede nieuws komen. Want ja je gooit toch niet voor een vermogen aan aluminium weg en omsmelten is geen optie.

Dus pakken ze ons zo maar.
En zo zie ik het. Voor mij was dit dan ook Hoi Apple en Bye Apple.

Laatst gewijzigd door jmoonen; 29-09-10 om 21:12.
  #176  
Oud 29-09-10, 21:54
tomtom100 tomtom100 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomtom100 Bekijk bericht
Gisteren mijn accu helemaal leeg laten lopen (tip van Dragon in dit draadje). Zal vandaag eens even lekker lang bellen kijken of het helpt (sceptisch).
Vanmiddag 11 minuten naar mijn vaste lijn gebeld. Geen reboot.
Nu wachten op het volgende lange gesprek.... (heb er weinig vertrouwen in, maar je moet toch wat? Hoop doet leven? Hahaha)
  #177  
Oud 30-09-10, 00:09
Heidi73 Heidi73 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 26
Standaard

Gesprekken in de auto met headset verlopen goed, geen reboot. In huis binnen paar minuten reboot of bij een kort gesprek direct een reboot zodra gesprek beëindigd is. Toestel valt na 4.1 minder vaak spontaan uit, een keer voor gekomen in paar weken, dat lijkt stabieler.
  #178  
Oud 30-09-10, 00:11
jmoonen jmoonen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomtom100 Bekijk bericht
Vanmiddag 11 minuten naar mijn vaste lijn gebeld. Geen reboot.
Nu wachten op het volgende lange gesprek.... (heb er weinig vertrouwen in, maar je moet toch wat? Hoop doet leven? Hahaha)
Dat heeft geen enkele nut, je denkt dat het beter gaat maar niets is minder waar, morgen of overmorgen reboot hij nog vaker, zelfs als je er niet mee belt !!!

Ik (had) de mijne in een hoesje aan mijn broekriem hangen, hoevaak die niet uit zichzelf gereboot is terwijl hij in dat hoesje zat is onvoorstelbaar, hij vraagt bij mij om een pincode dus was ik weer uren niet meer te bereiken omdat ik het niet in de gaten had en dat sinds ik de accu een keer helemaal leeg had laten lopen.

Laatst gewijzigd door jmoonen; 30-09-10 om 00:13.
  #179  
Oud 30-09-10, 14:40
IPBerry IPBerry is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Allen,
Na upgraden naar IOS4, valt mijn IPhone 3GS 16GB na elke 5 minuten uit. Ik heb hier nu al maanden last van en de telefoon is in een normale werksituatie niet te gebuiken. Collega's en klanten lachen me uit en bieden me HTC's en Nokia's aan. Ik werk zelf in de ICT en ons bedrijf wil overstappen op Iphones......Heb maar even aangegeven dit niet te doen. Het is te belachelijk voor woorden dat er niet eens een reactie van Apple is te vinden en dat dit probleem wordt onderkent. Apple richt zich alleen nog maar op de nieuwe Iphone 4 en laat de overige zaken gewoon vallen.

Ik heb 2 maal mijn baterij laten leeglopen. 1 keer met Wi-Fi connect en andere keer in 3GS toestand. (Je moet toch wat) Geen enkel resultaat. Volgens mij ligt het probleem voornamelijk wanneer er weinig signaal blijkt te zijn. Ik ga bellen met 3 strepen, dan bij contact maar 1 over en na 5 minuten lijkt het naar een sterker signaal willen zoeken.....en dan.....reboot. Weer dat GV&*((** appeltje in beeld.

Apple: Kom nou eens met een verklaring dat het minstens serieus wordt genomen en wordt onderzocht.
  #180  
Oud 30-09-10, 15:33
Philro's schermafbeelding
Philro Philro is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 32
Standaard

Beste iPhone gebruikers,
Het beste wat je kunt doen is je iPhone terug te brengen bij je leverancier. Deze stuurt dan je iPhone ter reparatie op en vervolgens krijg je een nieuw toestel terug. Wel nadrukkelijk vermelden dat deze "craches" gebeuren sinds je de firmware hebt opgewaardeerd.
Dit is mijn ervaring inmiddels en bel weer vol tevredenheid langer dan 5 minuten.

Succes,
__________________
iPhone 4 Jailbreak!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Springboard crash (ook tijdens bellen) mark19 iPhone algemeen 0 29-03-11 11:22
iphone 4 complete crash bij indrukken volume knopjes zipspevo iPhone algemeen 3 27-01-11 08:56
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 68 08-07-10 23:13
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 1 25-06-10 02:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:23.