//

Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset!

Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben er vandaag maar eens voor gaan zitten; ik heb mijn iphone teruggebracht naar fw 3.1.3. Dat ging niet heel makkelijk, maar uiteindelijk werkte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #181  
Oud 30-09-10, 18:17
rico67 rico67 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik ben er vandaag maar eens voor gaan zitten; ik heb mijn iphone teruggebracht naar fw 3.1.3. Dat ging niet heel makkelijk, maar uiteindelijk werkte het wel. Nadeel; alle sms-berichten, notities etc ben je kwijt. Je kunt nml. je meest recente reservekopie niet terugzetten; daarvoor is de versie 3.1.3 te oud... Wat ik gedaan heb is vervolgens opnieuw geupdate naar fw 4.1 en de recente reservekopie teruggedraaid. Misschien dat daarmee het probleem van de reboot is verholpen, anders gaat m'n iphone def. terug naar 3.1.3, dan maar zonder de recente sms-berichten... Ik zal jullie op de hoogte houden of het reboot-probleem zich wel/niet weer voordoet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 30-09-10, 20:27
tomtom100 tomtom100 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomtom100 Bekijk bericht
Gisteren mijn accu helemaal leeg laten lopen (tip van Dragon in dit draadje). Zal vandaag eens even lekker lang bellen kijken of het helpt (sceptisch).
F*ck! Geen reboot gehad, maar wel mijn accu binnen acht uur leeg.
Als ie morgen weer zo vlot leeg is zit ik zo weer op 3.1.2! En is dit mijn laatste iPhone!
  #183  
Oud 30-09-10, 20:29
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rico67 Bekijk bericht
Ik ben er vandaag maar eens voor gaan zitten; ik heb mijn iphone teruggebracht naar fw 3.1.3. Dat ging niet heel makkelijk, maar uiteindelijk werkte het wel. Nadeel; alle sms-berichten, notities etc ben je kwijt. Je kunt nml. je meest recente reservekopie niet terugzetten; daarvoor is de versie 3.1.3 te oud... Wat ik gedaan heb is vervolgens opnieuw geupdate naar fw 4.1 en de recente reservekopie teruggedraaid. Misschien dat daarmee het probleem van de reboot is verholpen, anders gaat m'n iphone def. terug naar 3.1.3, dan maar zonder de recente sms-berichten... Ik zal jullie op de hoogte houden of het reboot-probleem zich wel/niet weer voordoet.
Ik ben erg benieuwd... Ikzelf heb gewoon nog steeds 3.1.3 op de 3GS staan want ik durf nieteens te upgraden.... Maar ook met deze versie valt hij gewoon weg. Ik ben vandaag begonnen met hem helemaal leeg te laten lopen, misschien dat dat helpt. Toch heb ik wel een melding gemaakt bij t-mobile zodat ze straks niet kunnen zeggen dat ik nooit iets heb laten horen.....
  #184  
Oud 30-09-10, 22:55
jmoonen jmoonen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IPBerry Bekijk bericht
Allen,
Na upgraden naar IOS4, valt mijn IPhone 3GS 16GB na elke 5 minuten uit. Ik heb hier nu al maanden last van en de telefoon is in een normale werksituatie niet te gebuiken. Collega's en klanten lachen me uit en bieden me HTC's en Nokia's aan. Ik werk zelf in de ICT en ons bedrijf wil overstappen op Iphones......Heb maar even aangegeven dit niet te doen. Het is te belachelijk voor woorden dat er niet eens een reactie van Apple is te vinden en dat dit probleem wordt onderkent. Apple richt zich alleen nog maar op de nieuwe Iphone 4 en laat de overige zaken gewoon vallen.
@IPBerry,

Ook ik ben ICT-er en moest natuurlijk aanhoren dat een HTC of een simpele Nokia uit het jaar blok beter was dan mijn crashende iPhone. Voor mij was de druppel toen hij ( terwijl hij in een hoes aan mijn broek zat ) gereboot was en dus om een pincode vroeg waardoor ik niet te bereiken was. Een klant had al 4 x gebeld dat zijn server eruit lag en dus met 35 man personeel uit de neus zaten te porren, het laatste voice mailtje was "Jos wij wachten nu al drie en een half uur op een reactie van jou, als je niet binnen nu en 30 minuten reageert dan hoef je hier geen poot meer over de deur te zetten".

Dezelfde middag heb ik heel die iPhone door de zaak geflikkert en heb een HTC gehaald, Apple doet doodleuk of er niks aan de hand is en mij kost het bijna een klant van 30.000 euro per jaar.

Nu zullen sommige zeggen ( als je 3,5 uur geen telefoon krijgt en normaal wel dan check je toch even ) maar IPBerry zal weten dat 3,5 uur voorbij vliegt als je al met een probleem bezig bent.

Apple leuk maar niet meer voor mij. En eerlijk is eerlijk die HTC is zo gek nog niet.
  #185  
Oud 30-09-10, 23:06
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Hoe doen jullie dat dan??? Ik wil perse nummerbehoud en daardoor ben ik gebonden aan het contract met t-mobile, of koop je die HTC (of welk ander toestel dan ook) in een t-mobile winkel ?
  #186  
Oud 01-10-10, 08:32
jmoonen jmoonen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat Bekijk bericht
Hoe doen jullie dat dan??? Ik wil perse nummerbehoud en daardoor ben ik gebonden aan het contract met t-mobile, of koop je die HTC (of welk ander toestel dan ook) in een t-mobile winkel ?
Ik heb een Vodafone abonnement en mijn iPhone had ik rechtstreeks gekocht bij Mobistar in Belgie dus die was simlock vrij. Omdat mijn Vodafone abonnement verlopen was en dus stilzwijgend verlengd was ( ik had deze nog niet om laten zetten naar simonly ) kon ik zo aldaar naar binnen lopen een HTC pakken tekenen voor 1 jaar verlenging en 100 euro bij betalen.

Laatst gewijzigd door jmoonen; 01-10-10 om 08:41.
  #187  
Oud 01-10-10, 08:55
Murgen Murgen is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 156
Standaard

Het klinkt vervelend maar na de upgrade naar 4.1 en veel telefoontjes later met de headset op maar ook gewoon in de hand geen centje pijn. Het enige verschil is dat ik op 23/9 ben overgestapt van KPN naar Vodafoon en een nieuwe SIM in het toestel heb gestopt. Ik blijf wel het aantal open apps sluiten (gewoonte geworden). Maar als ik de klachten heer lees, het was bij mij altijd al beperkt tot maximaal 2 reboots per week.
__________________
~ An Apple a day keeps Microsoft away ~
  #188  
Oud 01-10-10, 10:03
Heidi73 Heidi73 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philro Bekijk bericht
Beste iPhone gebruikers,
Het beste wat je kunt doen is je iPhone terug te brengen bij je leverancier. Deze stuurt dan je iPhone ter reparatie op en vervolgens krijg je een nieuw toestel terug. Wel nadrukkelijk vermelden dat deze "craches" gebeuren sinds je de firmware hebt opgewaardeerd.
Dit is mijn ervaring inmiddels en bel weer vol tevredenheid langer dan 5 minuten.

Succes,

Is de leverancier Apple of t-mobile? Welke route heb jij gelopen?
Heidi
  #189  
Oud 01-10-10, 19:20
tomtom100 tomtom100 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 209
Standaard

Heb de Dragon-tip in deze draad gevolgd. Batterij lijkt sneller leeg te lopen, maar ik heb nog geen reboot gehad. Vanmiddag wel 12 minuten met een helpdesk gebeld.....
Keep my fingers crossed....
  #190  
Oud 02-10-10, 12:05
joj3 joj3 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 39
Post

Ik heb ook last van de spontane reboots. Maar 1 ding viel mij op, als ik de telefoon oplaadde via de stekker had ik last van reboots.
Maar als ik de telefoon oplaad via USB blijft die normaal werken (voor zolang het duurt).

Misschien kunnen jullie dit bevestigen.
  #191  
Oud 04-10-10, 13:33
rico67 rico67 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 6
Standaard

Helaas; het heeft niet mogen baten; na de downgrade en nieuw uitgevoerde upgrade (zie mijn bericht 30/9) leek het goed te gaan, maar heb ondertussen wel weer 2 reboots gehad; wel minder dan voorheen, maar toch... Wat mij wel opvalt is dat ik bij de reboot zie dat de batterij in het scherm verschijnt (vlak voor het appeltje) en aangeeft helemaal leeg te zijn (dun rood streepje), terwijl hij in werkelijkheid nog vol is. Dus ik denk dat daar een deel van het probleem lijkt te liggen... Lees hierboven wel weer dat iemand met 3.1.3 eenzelfde probleem ervaart, dan heeft een permanente downgrade geen zin of?
  #192  
Oud 04-10-10, 18:40
veroco veroco is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 4
Standaard Drama.

Al sinds de update naar 4.01 bijna niet meer met de iphone te bellen soms 5 minuten andere keren 1 of 2 minuten. Ik ben hier erg ziek van dat er geen oplossing voor is/komt. Ik heb alles van Apple en ben geweldig tevreden met alle andere apple producten ook de iphone is een geweldig apparaat. Maar dan moet hij wel doen waar hij eigenlijk is gemaakt BELLEN!!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat bij de volgende update naar dit probleem is gekeken en dat er iets aan gedaan is Ik heb zelf al van alles geprobeerd maar het is en blijft hetzelfde.
Apple doe er iets aan a.u.b



Groet Cor.
  #193  
Oud 04-10-10, 18:42
jmoonen jmoonen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door veroco Bekijk bericht
Apple doe er iets aan a.u.b
Moet je ze eens bellen, krijg je doodleuk te horen dat het probleem totaal niet bekent is en dat je het toetsel maar moet opsturen ter reparatie.
  #194  
Oud 04-10-10, 18:47
marcelgrosfeld marcelgrosfeld is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard appletje bij dode telefoon

Mijn geupdate 3GS 16Gb stopt midden in een telefoongesprek en vertoont een zwart scherm met Appletje. Geen enkele knop werkt nog. Na enige minuten werkt ie dan weer!
Heeft iemand een oplossing? NB voor update naar 4.1 bestond dit probleem ook al!
  #195  
Oud 04-10-10, 18:49
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Bericht verplaatst.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcelgrosfeld Bekijk bericht
Mijn geupdate 3GS 16Gb stopt midden in een telefoongesprek en vertoont een zwart scherm met Appletje. Geen enkele knop werkt nog. Na enige minuten werkt ie dan weer!
Heeft iemand een oplossing? NB voor update naar 4.1 bestond dit probleem ook al!
Dit topic lijkt me beter passen bij je probleem
  #196  
Oud 04-10-10, 19:07
marcelgrosfeld marcelgrosfeld is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Heb ook dit irritante probleem dat ook al bestond voor upgrade naar 4.1!
Laat Apple nu eens de zaak goed repareren !
  #197  
Oud 04-10-10, 19:11
marcelteunissen marcelteunissen is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

1 oktober een nieuwe update gedaan 4.1 tot op heden geen reboot. Het zal toch niet opgelost zijn!
  #198  
Oud 04-10-10, 19:48
KaiseRRuby KaiseRRuby is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 28
Standaard

Ik heb het probleem driemaal gehad in ongeveer twee weken. Niet gejailbreakt, firmware 4.1, iPhone 3gs 32gb. Erg vervelend als ik met een klant bel.

Edit: Op het Apple forum lees ik dus dat er mensen zijn die een gloednieuwe iPhone 4 krijgen.

Laatst gewijzigd door KaiseRRuby; 04-10-10 om 19:57.
  #199  
Oud 05-10-10, 10:11
paul45 paul45 is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 52
Standaard

Tweemaal batterij geheel leeg laten lopen en weer herladen.Een dag ging het goed en kon ik normaal bellen maar gisterenavong was het weer raak.Tweemaal achtereen een reboot.Tjongejonge Apple, wanneer kom je nu eindelijk is met een oplossing.Dit kan toch niet.
  #200  
Oud 05-10-10, 10:53
KaiseRRuby KaiseRRuby is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 28
Standaard

Ik heb sterk het vermoeden dat het te maken heeft met apps die op de achtergrond draaien. Daarom heb ik nou even alle apps afgesloten. Gewoon twee keer op de homeknop drukken, dan in de snellijst alle apps laten jigglen en via het minnetje verwijderen.

Dat maar eens even testen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Springboard crash (ook tijdens bellen) mark19 iPhone algemeen 0 29-03-11 10:22
iphone 4 complete crash bij indrukken volume knopjes zipspevo iPhone algemeen 3 27-01-11 07:56
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 68 08-07-10 22:13
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 1 25-06-10 01:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:41.