//

Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset!

Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Probleem is opgelost met mijn iphone. Gisteren bij een winkelier 400 euro voor mijn 9 maanden oude iphone3GS terug gekregen en daar gelijk een nieuw ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #221  
Oud 09-10-10, 20:29
veroco veroco is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 4
Smile Opgelost!!!!!!

Probleem is opgelost met mijn iphone. Gisteren bij een winkelier 400 euro voor mijn 9 maanden oude iphone3GS terug gekregen en daar gelijk een nieuw iphone 4 gekocht,dus als het goed is ben ik van het probleem af. Maar even voor de mensen die nog steeds met dit probleem zitten. Wat mij opvalt is dat ik nu mijn eigen telefoonnummer weer kan zien en dat was met de 3GS niet terwijl dat eerder wel het geval was. Wat mij ook op is gevallen met mijn oude 3GS dat als hij gecrasht was dan kan je nergens meer dat telefoon gesprek terug vinden hoelang en met wie je gesproken hebt. Misschien iets voor jullie om in de gaten te houden. Ik hoop dat er voor jullie snel een oplossing komt want ik weet hoe hinderlijk het is.

Gr Cor.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #222  
Oud 09-10-10, 20:41
passievrucht's schermafbeelding
passievrucht passievrucht is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 65
Standaard

Oke jongens, naar mijn menning moet je GEEN UPDATE doen naar 4.x
(mijn erv, andere)
de Iphone 3g/s doet het best in firmware 3.x

op één of ander manier doet de 4.x niet best met de 3g/s versie
loopt vast. wordt traag etc.
denk dat de 4.x nog vol buggs zit of misschien goed is voor de Iphone 4


DUS MENSEN ... a downgrade naar 3.x ..dan loopt ie weer als een TIET!!!
  #223  
Oud 10-10-10, 10:37
Murgen Murgen is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 156
Standaard

En we praten weer lekker langs elkaar heen. Vraag me niet meer waarom maar mijn 3gs met 4.1 en nieuwe sim koopt als een zonnetje.
__________________
~ An Apple a day keeps Microsoft away ~
  #224  
Oud 11-10-10, 13:23
jobertus jobertus is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 7
Standaard

Nu inmiddels 3 weken verder met mijn nieuwe iPhone. Geen enkele reboots meer gehad. Batterij gaat niet zo snel leeg en apps sluiten is absoluut niet meer nodig. én nu eindelijk een jb met limera1n.
Dus mensen, voor wie het nog kan, opsturen voor garantie en je krijgt een nieuwe want dit probleem is niet softwarematig op te lossen. Scheelt je heel wat frustraties en je wordt weer blij van je iPhone.
  #225  
Oud 11-10-10, 15:10
pappaduna pappaduna is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 6
Talking

Mensen,
Ik had precies dezelfde issue.
Mijn iphone naar Apple authorised service provider gebracht.
Na 5 werkdagen een nieuwe Iphone 3GS 16GB terug gehad.

Het gaat om een simlock vrije iphone geïmporteerd uit Italie.

Valt je toestel nog onder garantie? Gewoon opsturen naar Apple authorised service provider.
  #226  
Oud 11-10-10, 20:14
shoe1970 shoe1970 is offline
• iOS 4.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Vandaag weer twee reboots gehad tijdens het bellen. Heb 'm nu maar op laten sturen naar Apple. Ben benieuwd.... Bel nu trouwens met een oude Nokia, wat een verademing!
  #227  
Oud 12-10-10, 15:10
Captaincaveman Captaincaveman is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 14
Standaard

Ik heb ook last van de gevreesde resets op mijn iPhone 3GS.

Heeft er al iemand ervaring met het in Nederland onder de garantie laten repareren van een in Belgie (mediamarkt antwerpen) gekochte iPhone 3GS?

Recent las ik op iPhoneclub dat Apple het beleid inzake buitenlandse garantie heeft aangepast. Iemand al praktijkervaring?
  #228  
Oud 12-10-10, 15:39
pappaduna pappaduna is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 6
Standaard

Zolang je Iphone niet van T-mobile komt kan je hem laten repareren bij
[FONT=Arial]Van Leliveld Services BV[/FONT]
[FONT=Arial]Zandweg 69B[/FONT]
[FONT=Arial]3454 JW De Meern[/FONT]
[FONT=Arial]Nederland[/FONT]
[FONT=Arial]Tel. +31 (0)30-2441299[/FONT]
  #229  
Oud 12-10-10, 16:17
tomtom100 tomtom100 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pappaduna Bekijk bericht
Zolang je Iphone niet van T-mobile komt kan je hem laten repareren bij
[FONT=Arial]Van Leliveld Services BV[/FONT]
[FONT=Arial]Zandweg 69B[/FONT]
[FONT=Arial]3454 JW De Meern[/FONT]
[FONT=Arial]Nederland[/FONT]
[FONT=Arial]Tel. +31 (0)30-2441299[/FONT]
Weten zij dan wat de (hardware-) oorzaak is van de reboots? En waarom kunnen ze em niet repareren als ie van T-Mobile komt?
  #230  
Oud 12-10-10, 16:22
pappaduna pappaduna is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 6
Standaard

Ze hebben mij verteld dat het IOS4 niet echt geschikt zijn voor Iphone 3GS.
Ik heb een nieuwe iphone 3GS gehad met IOS 4.0.2 er op.
tot nu toe geen reset.
  #231  
Oud 12-10-10, 23:11
bassieapple bassieapple is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard

@tomtom100 Heb je al iets gehoord van T-mobile. Ik wil die van mij ook opsturen maar ben er niet gerust op. Straks telefoon een maand in reparatie om m terug te krijgen met iets als "probleem niet aangetroffen" of zoiets.
Ik hoop in ieder geval dat het je lukt.

T-mobile stuurt de telefoons trouwens door naar Solid-Vision in Rijswijk. Heb die lui gemailed maar die kennen geen probleem met de 3gs... Maar misschien wordt het wel netjes opgelost.
Ik hoor graag hoe het afloopt!
  #232  
Oud 13-10-10, 00:22
tomtom100 tomtom100 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bassieapple Bekijk bericht
@tomtom100 Heb je al iets gehoord van T-mobile. Ik wil die van mij ook opsturen maar ben er niet gerust op. Straks telefoon een maand in reparatie om m terug te krijgen met iets als "probleem niet aangetroffen" of zoiets.
Ik hoop in ieder geval dat het je lukt.

T-mobile stuurt de telefoons trouwens door naar Solid-Vision in Rijswijk. Heb die lui gemailed maar die kennen geen probleem met de 3gs... Maar misschien wordt het wel netjes opgelost.
Ik hoor graag hoe het afloopt!

De status is op dit moment dat de reparatie is aangemeld. Zal updates hier vermelden. Ben zelf ook errug nieuwsgierig!
  #233  
Oud 14-10-10, 10:35
paul45 paul45 is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 52
Standaard

Pfffffffffffffff.Na een weekje zonder reboots was het gisterenavond weer raak.Tweemaal achtereen zo'n wit appeltje en maar praten terwijl hij reboot.I wacht de update 4.2 af maar heb mijn reparatieformulier maar alvast opgespoord zodat hij meteen retour kan naar de leverancier van de Iphone indien dit onverkwikkelijke probleem niet is opgelost.Heb de Iphone 3 maanden geleden gekocht en drie maanden ellende.Apple dit mag je jezelf aantrekken.
  #234  
Oud 16-10-10, 10:38
Dimi408 Dimi408 is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 7
Standaard

Ok Update... Gisteren opgebeld door Mobistar, m'n herstelling is klaar ... Deze morgen gaan ophalen... zelfde toestel teruggekregen, met briefje 'Test OK, 15 min'... Mevrouw van Mobistar vond het vreemd dat het toestel niet werd vervangen ?? Mocht het niet in orde zijn moet ik mijn toestel dadelijk terug binnenbrengen ??? Dus nu maar testen dan .... wordt vervolgd ....
  #235  
Oud 17-10-10, 22:46
Dimi408 Dimi408 is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 7
Standaard

Update.... Het heeft dus niet lang mogen duren !!!!! Ikzelf heb ondertussen een Iphone 4, en heb mijn vriendin mijn "herstelde" Iphone 3GS gegeven om te testen.... Deze avond om 19.40 uur was het al zo ver, terwijl ze aan het bellen was ging de Iphone terug in reboot !!!! Morgen terug naar Mobistar ... met begelijdend schrijven deze keer ... wordt vervolgd ....
  #236  
Oud 18-10-10, 11:31
KaiseRRuby KaiseRRuby is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 28
Standaard

Vreemd.

Ik heb het probleem al een week niet meer gehad. Ik had het idee dat het te maken had met een paar app upgrades, maar laten we maar niet te vroeg juichen.
  #237  
Oud 19-10-10, 19:59
paul45 paul45 is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 52
Standaard

Wat een ellende, weer een reboot tijdens een belangrijk gesprek.Ik wordt er niet goed van.Never meer een Iphone van Apple!!!!!!!!!!!!(of het moet met de volgende update zijn opgelost.)
  #238  
Oud 22-10-10, 15:12
duodiscus duodiscus is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik ben een enorme fan van Apple, heb 2 iMac's, een MacMini, een MacBookPro plus een iPhone 3GS.
De ellende met reboots na de firmware update 4.X en de de wijze waarop Apple hierop reageert (doen alsof de neus bloedt) is voor mij een enorme deceptie.
Nadat mijn 3GS volkomen onbetrouwbaar was geworden heb ik hem deze week opgestuurd naar Solid Vision, die voor T-mobile de reparatie/vervangings-service verzorgt.
Vandaag ontving ik een bericht dat een van de vochtindicatoren van mijn iPhone zou zijn verkleurd en dat hierdoor de garantie was vervallen...
Mijn iPhone was nimmer met vocht in aanraking geweest en verkeerde in absolute nieuwstaat.
Vervolgens bij T-mobile mijn verhaal gedaan en die zijn blijkbaar wel voor rede vatbaar. Volgende week wordt mijn iPhone omgewisseld voor een nieuwe 3GS met firmware versie 3.13.
Die ga ik dus niet meer upgraden...
__________________
MacBookPro/Imac 24 alu/iPhone 2G 3.0/Drobo 8TB / iPhone 3Gs
  #239  
Oud 22-10-10, 16:31
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomtom100 Bekijk bericht
De status is op dit moment dat de reparatie is aangemeld. Zal updates hier vermelden. Ben zelf ook errug nieuwsgierig!
Ik denk dat ze bij Solcon het bericht hebben gekregen niks te vertellen aan klanten
Ik ken dat managers eigen taaltje wel een beetje,zit zelf ook in de service van communicatie app.

4.2 schijnt er aan te komen maar ook dan wacht ik eerst rustig af,zit nog steeds met 3.13 en alles loopt prima
  #240  
Oud 22-10-10, 20:46
tomtom100 tomtom100 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 209
Standaard

Inmiddels wordt mijn 3GS via T-Mobile gerepareerd (binnen de garantie, ondanks dat ie al bij anderhalf jaar oud is).
Ze wachten nog op onderdelen.....ben benieuwd wat ze dan gaan vervangen???

Ik houd jullie op de hoogte.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Springboard crash (ook tijdens bellen) mark19 iPhone algemeen 0 29-03-11 10:22
iphone 4 complete crash bij indrukken volume knopjes zipspevo iPhone algemeen 3 27-01-11 07:56
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 68 08-07-10 22:13
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 1 25-06-10 01:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:22.