//

Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset!

Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb jij je toestel al ter reparatie aangeboden?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #321  
Oud 20-12-10, 09:58
Leeuwarden Leeuwarden is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 23
Standaard

Heb jij je toestel al ter reparatie aangeboden?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 20-12-10, 10:23
tomtom100 tomtom100 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgmdehaas Bekijk bericht
Net 4.2 geinstalleerd, als een soort laatste hoop dat Apple dit probleem nog een keer serieus zou nemen, maar nee hoor. Weer iedere keer uitval na een minuut of 5 bellen. Het is ongelooflijk ergerlijk, het ergste natuurlijk dat Apple ons aan het uitroken is. Probleem negeren, het gaat vanzelf over ...
Inmiddels ben ik er wel achter dat je met een bluetooth oortje onbeperkt kunt bellen. Dus er is een workaround, althans bij mij.
Heeft iemand enig idee of dit nog een keer in een future release opgelost gaat worden?
Is hardware probleem. Enige echte oplossing is terugsturen en laten vervangen.
  #323  
Oud 26-12-10, 21:22
Bart2073 Bart2073 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard

Mijn 3gs met ios 4.2.1 heeft (sinds kort?) ook last van spontane reboots tijdens het bellen.. Weet iemand hoe i-voordeel/Vodafone omgaat met deze klacht?
  #324  
Oud 01-01-11, 12:37
amoroma327 amoroma327 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

Dat pokkeding van mij had psies dezelfde problemen 4,5 min en reboot maar nu ben ik de oplossing (voor mij althans) tegen gekomen .
Kijk hier eens : iPhone 3G[S] 32GB Factory Unlocked Reboots 5-7mins on call [Probable fix] - xSellize
Ik hoop dat het net zo goed bij jullie werkt als bij mij
  #325  
Oud 03-01-11, 09:38
gipi gipi is offline
• iOS 4.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomtom100 Bekijk bericht
Is hardware probleem. Enige echte oplossing is terugsturen en laten vervangen.
@ tomtom, lijkt mij sterk, met oudere OS versies komt dit probleem niet voor...
  #326  
Oud 05-01-11, 16:07
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard reboot OVER???????

Ik heb net mn iphone weer geupt naar OS 4.01
Daarna gerestored met de files welke uit 3.13 kwamen
jailbreak uitgevoerd en opnieuw laten syncen met itunes
Alle programmaas staan dr nu weer op.
open ssh erop gezet via Cydia en via winscp het volgende aangepast

/system/library/systemconfiguration/mobilewatchdog.bundle/
Hier het bestand mobilewatchdog van 3.12 gezet en die van 4.01 dus overschreven.
daarna iphone ge reboot en twee keer gebeld zon 14 minuten
NOG GEEN REBOOT GEHAD
Dus misschien is dit de oplossing!!!!!!!!!

Rob

Laatst gewijzigd door artronic; 05-01-11 om 16:31.
  #327  
Oud 05-01-11, 17:35
tomtom100 tomtom100 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gipi Bekijk bericht
@ tomtom, lijkt mij sterk, met oudere OS versies komt dit probleem niet voor...
Dat klopt.....maar alleen met oudere 3GS'en komt het probleem voor.....
Gezien de laatste posts hier zou het misschien toch softwarematig op te lossen kunnen zijn...

Feit blijft wel dat iedereen met deze klacht die zijn iPhone ter reparatie heeft ingeleverd een 'nieuwe' iPhone heeft gekregen (hardware oplossing). Blijkbaar kan Apple (en aanverwante bedrijven) het zelf niet softwarematig oplossen....

Hoop voor iedereen, die de iPhone niet kan laten repareren, dat de 'watchdog' -oplossing een goede oplossing is!
  #328  
Oud 05-01-11, 17:54
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard

Mijn 3GS is voorzien van een nieuwe bootrom serienummer is XXX50xxxxxNP dus geen "oude" dacht ik.
laten we hopen dat iedereen die NIET een T-homo model iphone heeft idd baat heeft bij deze oplossing.
Ben nu ff mn sms sounds aan het bijwerken want ting en kling is toch ook niet alles (lol)
Iedereen nog een fijn en niet rebooteble 2011

zal is vragen aan mn neef,wat er gebeurd met de omgeruilde iphones
Ik spreek hem van de maand weer dan is zn meissie jarig
  #329  
Oud 07-01-11, 13:22
hiker hiker is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 34
Standaard

Ik heb de afgelopen drie weken al twee keer dit probleem gehad op mijn 3GS.

Ik heb de telefoon nu anderhalf jaar. Begrijp ik het goed dat ik de telefoon bij T-Mobile ter reparatie kan aanbieden en dat ik dan een nieuwe 3GS krijg?
  #330  
Oud 07-01-11, 14:25
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Heb hier ook last van gehad, eerste keer dat ik naar 'n vriend belde ging hij niet over en bleef hij hangen op het belgedeelte. Even ge-restart denkte dat dat wel hielp, daarna probeerde ik het weer, restarte hij uit zichzelf. En nu doet ie het gewoon weer!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #331  
Oud 07-01-11, 15:37
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard reboot

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hiker Bekijk bericht
Ik heb de afgelopen drie weken al twee keer dit probleem gehad op mijn 3GS.

Ik heb de telefoon nu anderhalf jaar. Begrijp ik het goed dat ik de telefoon bij T-Mobile ter reparatie kan aanbieden en dat ik dan een nieuwe 3GS krijg?
ja als je garantie hebt,kun je hem het beste naar Tmobile brengen,zei sturen hem dan door naar Rijswijk (forensies instituut lol) waarna hij omgeruild wordt.
  #332  
Oud 07-01-11, 16:19
hiker hiker is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 34
Standaard

Vandaag gebeld met T-Mobile. Tijdens het bellen hetzelfde probleem en ging de iPhone aan het resetten. Nogmaals gebeld en verteld dat ik op het forum had gelezen dat ik hem kon aanbieden voor reparatie/ vervanging. Die gedachte werd verworpen en ik moest via iTunes eerst maar eens herstellen. Dat heb ik inmiddels gedaan. Nu maar eens afwachten bij het volgende telefoontje of het probleem verholpen is of niet.
Ik heb nog garantie tot 1 juli 2011.
  #333  
Oud 07-01-11, 18:41
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard reboot

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hiker Bekijk bericht
Vandaag gebeld met T-Mobile. Tijdens het bellen hetzelfde probleem en ging de iPhone aan het resetten. Nogmaals gebeld en verteld dat ik op het forum had gelezen dat ik hem kon aanbieden voor reparatie/ vervanging. Die gedachte werd verworpen en ik moest via iTunes eerst maar eens herstellen. Dat heb ik inmiddels gedaan. Nu maar eens afwachten bij het volgende telefoontje of het probleem verholpen is of niet.
Ik heb nog garantie tot 1 juli 2011.
Denk niet dat het enig nut heeft om te herstellen
Typies weer een antwoord van zon stropdas die denkt verstand te hebben van telefoons daar bij Tmobile.
Zorg er in ieder geval voor dat je geen hogere software versie op je foon zet dan 4.1 (IVM SIMPELE JAILBREAK) in de toekomst
gewoon zeggen dat je iedere keer als je belt het toestel reset,en dat je hem graag wil laten nakijken (niet zeggen ik wil hem omruilen)
  #334  
Oud 14-01-11, 19:13
amdebeurs amdebeurs is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artronic Bekijk bericht
Denk niet dat het enig nut heeft om te herstellen
Typies weer een antwoord van zon stropdas die denkt verstand te hebben van telefoons daar bij Tmobile.
Zorg er in ieder geval voor dat je geen hogere software versie op je foon zet dan 4.1 (IVM SIMPELE JAILBREAK) in de toekomst
gewoon zeggen dat je iedere keer als je belt het toestel reset,en dat je hem graag wil laten nakijken (niet zeggen ik wil hem omruilen)

Hangt volgens mij ook sterk af van wie je treft bij de helpdesk van T-Mobile. Zelf heb ik ook last van de reboots, en de volgende belgeschiedenis met T-Mobile:
  1. Eerste call met T-Mobile, en werd meteen doorverbonden met de reparatieafdeling: ze stuurden een evelope om de telefoon op te sturen naar een reparatiebedrijf.
    Dit bedrijf kon de fout niet reproduceren en stuurde hem ongerepareerd weer terug .
  2. Maand later nog eens gebeld want het probleem bestond nog steeds. De mevrouw wilde me niet eens doorverbinden met de reparatieafdeling en stond erop dat ik de telefoon met een andere computer synchroniseerde. Dat zou volgens haar helpen en verder kwam ik niet. Stenen muur...
    Natuurlijk hielp die sync met andere PC niet...
  3. Vandaag weer gebeld en een zeer aardige mevrouw aan de lijn (ik werd zelf ineens ook aardig ). Ze herkende het probleem, zag dat ik al meerdere keren contact met hun had, en heeft geregeld dat komende dinsdag de telefoon aan de deur thuis omgeruild wordt voor een nieuwe!
Ik denk dat je dus een zekere belgeschiedenis met T-Mobile moet hebben en dat ze dan wel goed helpen, en dat het sterk afhangt van wie je aan de lijn hebt (geluk dus).

Hoop dat het probleem met de nieuwe 3GS die ik dinsdag krijg niet meer aanwezig is...
  #335  
Oud 14-01-11, 19:51
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard reboot

Ja alleen heeft niet iedereen een Apple van Tmobile .
Ik hoop dat uw probleem opgelost wordt,de mijne doet het nog steeds goed met 4.01.
gewoon de watchdog timer van 3.12 over die van 4.01 zetten

Hoe zou Vodafone het nu doen en Telfort? zei leveren inmiddels ook de iphone?

In nov dit jaar loopt mn abbo af (zonder foon) wil dan gaan kijken voor een iphone 4 van Telfort
  #336  
Oud 23-01-11, 23:31
djimpact djimpact is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 11
Standaard

Ik wilde even vragen of de problemen van de reboot nog steeds zijn opgelost door de werkwijze van Astronic zoals hierboven beschreven. ik heb zelf ook de file vervangen in de map /system/library/systemconfiguration/mobilewatchdog.bundle/ met een oudere 3.1.2 bestand en nu bel ik al 18 min zonder reboot.Ik heb zelf nu 4.1 draaien op de 3gs met tmobile.
Ik hoop dat de problemen nu voorbij zijn bij astronic, want dan kunnen we heel veel mensen hiermee helpen omdat ik dit al een half jaar had maar niet weg wilde brengen i.v.m alle gegevens weer te backuppen.
Iphone moet gejailbreaked zijn in cydia open ssh installen dan met ispirit ff googlen erin komen en bestand vervangen, anders een andere iphone lenen met 3.1.2 of 3.1.3 erop en daar de mobilewatchdog eraf kopiëren en in jouw telefoon kopiëren, succes

Mocht er toch een reboot komen plaats ik dit gelijk.

update: 3 dagen verder en nog geen restore tijdens bellen

Laatst gewijzigd door djimpact; 27-01-11 om 00:15.
  #337  
Oud 24-01-11, 05:28
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard Reboot

Beste,
De naam is AR tronic,maar wat is een naam he?
Ik heb nog steeds geen last van reboots,maar meestal zijn mn gesprekken altijd zo 6 min
Maar gelukkig nog steeds geen last hier
Enigste is natuurlijk dat je wel met een programma in die map moet kunnen
Volgens mij kan dat alleen maar als je een jailbreak hebt toegepast.
Ik gebruik winscp en natuurlijk via cydia open ssl erop gezet.

Dus ik zou zeggen gewoon proberen.

Rob
  #338  
Oud 28-01-11, 21:02
flashermx flashermx is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 37
Standaard

Lekker is dit is mijn tel net bijna 2 maanden uit de garantie heeft hij dit probleem ook.
winkelier zegt geen garantie te kunnen geven en apple geeft ook aan het niet onder garantie te willen repareren.

Zijn er nog mensen met dit probleem en hebben jullie hem wel kunnen laten repareren onder garantie??
  #339  
Oud 28-01-11, 21:12
djimpact djimpact is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flashermx Bekijk bericht
Lekker is dit is mijn tel net bijna 2 maanden uit de garantie heeft hij dit probleem ook.
winkelier zegt geen garantie te kunnen geven en apple geeft ook aan het niet onder garantie te willen repareren.

Zijn er nog mensen met dit probleem en hebben jullie hem wel kunnen laten repareren onder garantie??
Lees even mijn beschrijving en je probleem zal opgelost zijn groetjes djimpact succes
  #340  
Oud 28-01-11, 21:21
flashermx flashermx is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 37
Standaard

Ja ok dat is met jailbreaken, maar is is dus geen andere oplossing om de telefoon te laten repareren zonder kosten? aan gezien het een bekend probleem is
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Springboard crash (ook tijdens bellen) mark19 iPhone algemeen 0 29-03-11 10:22
iphone 4 complete crash bij indrukken volume knopjes zipspevo iPhone algemeen 3 27-01-11 07:56
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 68 08-07-10 22:13
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 1 25-06-10 01:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:10.