//

Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset!

Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ook last gehad van dit desbetreffende probleem. Alleen na 2 resets is het sindsdien niet meer voorgekomen. Moet ik nu bang zijn dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #361  
Oud 21-02-11, 20:45
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Ik heb ook last gehad van dit desbetreffende probleem. Alleen na 2 resets is het sindsdien niet meer voorgekomen. Moet ik nu bang zijn dat het terugkomt of blijft het nu waarschijnlijk voorgoed uit het beeld?
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #362  
Oud 21-02-11, 21:28
jailbreakme jailbreakme is offline
Banned
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Ik heb ook last gehad van dit desbetreffende probleem. Alleen na 2 resets is het sindsdien niet meer voorgekomen. Moet ik nu bang zijn dat het terugkomt of blijft het nu waarschijnlijk voorgoed uit het beeld?
Ik download nu niks meer uit cydia eigenlijk wil ik echt hele leuke dingen downloaden zoals: Winterboard five icon dock enz. Maar als ik dat doe ben ik bang dat de app store het weer nie gaat doen of andere problemen.....


Ik heb alleen maar mxtube en nog iets ( illegaal op dit forum) daar zal ik mee moeten leven :-(
  #363  
Oud 21-02-11, 22:36
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Daar lag het niet aan deze problemen hebben plaatsgevonden nog voordat ik de betreffende jailbreak had..
  #364  
Oud 23-02-11, 18:56
Jochie Jochie is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 27
Standaard

Weekje verder en status onveranderd. Nog altijd naar de externe reparatiedienst.
Heb eergisteren nog een mail gedaan als ze eens wat te weten konden komen. Nog altijd geen antwoord. Wat een lange tijd...
  #365  
Oud 23-02-11, 19:26
paul45 paul45 is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 52
Standaard

Al geruime tijd last gehad van spontane reboots tijdens een gesprek.Uiteindelijk heb ik de Iphone toch maar teruggebracht naar mijn leverancier.Binnen 2 weken een gloednieuwe Iphone ontvangen.Uitstekende service gehad van Phoneshop Den Haag.
Morgen ga ik mijn nieuwe Iphone weer gebruiksklaar maken.Hopelijk ben ik dan van dit vervelende probleem af.
  #366  
Oud 01-03-11, 12:36
bertveld bertveld is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flashermx Bekijk bericht
Hmm het is raar maar waar, ik heb sinds update naar iOS 4.3 beta 3 geen last meer van reboots na 5 min bellen net ook weer 31 min gebeld zonder problemen.

Dus er is cker hoop voor mensen zonder garantie
Hallo Flashermx,

Ik zie dat je, net als ik, geen Jailbreak hebt en FW 4.2.1. Heb jij de 4.3 beta gewoon via itunes geinstalleerd of anders?

Ik lees het graag,

Bert

Overigens heb ik vandaag ook voor het eerst sinds tijden een gesprek van 9,5 min. gehad met FW 4.2.1! Misschien komt het omdat ik de laatste tijd handmatig alle progs sluit.
  #367  
Oud 06-03-11, 13:26
flashermx flashermx is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 37
Standaard

Bert: Ik heb een developer account bij apple dus kan die via die website downloaden en dan installeren via itunes. Dus als je ook een developer account hebt kun je hem downloaden.

Update: heb trouwens nu de 4.3 Gold master geïnstalleerd en het probleem van spontaan roboten lijkt bij mij niet meer terug te komen
  #368  
Oud 10-03-11, 19:55
Top10's schermafbeelding
Top10 Top10 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Omg Hilversum
Berichten: 6
Standaard

Na de update naar 4.3 (gister dus) nog steeds hetzelfde probleem!! Net ff iemand gebeld en hop.....na 5 minuten een complete reboot. Ligt het nou aan mn telefoon of de software??!! Vind het wel een heeeeeeel irritant probleem hoor!!!
Wie heeft er nog meer en nog steeds last van na de update?
__________________
Maak van elke dag de snelste!
Laagvliegen is ook leuk!!
  #369  
Oud 10-03-11, 20:53
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Ik heb enkele weken geleden een tweedehands iPhone 3GS gekocht (2009 model). Prima toestel, maar draaide nog in demomodus op 3.0 Thuis helemaal gereset en geupgrade naar 4.2.1 en ik had de reboot problemen tijdens het bellen. Tot nog toe alleen thuis (behalve tijdens een test van 10 minuten naar mijn vriendins telefoon die er naast lag). Afsluiten van apps uit de multitaskbar heeft niet geholpen, Wi-Fi uitzetten ook niet. Vandaag een upgrade naar 4.3 gedaan en al 2x een reboot gehad tijdens het bellen. Gezien ie 2ehands is kan ik niet echt ergens terecht voor de garantie... Het vreemde is dat de Resellers zeggen van niets te weten en ook andere mensen die ik ken met een 3GS en minstens iOS 4.0 het probleem niet kennen. Ook op Macwereld.nl kent niemand het probleem. Het bestand mobilewatchdog vervangen vind ik riskant en kan ik met iPhone Explorer niet eens vinden. Heb namelijk alleen een map Apps en een map Media dus geen System e.d. Ik doe liever geen jailbreak, maar is er een werkende oplossing via jailbreak? Als die er is wil ik dat wel proberen. En als ik een jailbreak zou doen, kan ik dan nog via de iPhone in iTunes en de App Store? Ik dacht dat een iPhone beter was dan een iPod Touch + losse telefoon, maar misschien kan ik toch beter met 2 werkende apparaten onderweg zijn dan met 1 iPhone...

Laatst gewijzigd door dirkjan82; 10-03-11 om 20:56.
  #370  
Oud 11-03-11, 16:04
ucsdcom ucsdcom is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 22
Standaard

Sinds de upgrade heb ik geen problemen meer gehad. Het werkt nu stabiel en vlekkeloos net zoals "flashermx" al beschreef.
  #371  
Oud 11-03-11, 16:22
Jochie Jochie is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 27
Standaard

en hier dan uiteindelijk een nieuwe update op de site van Dynafix, waar mijn Iphone 3gs al sinsds 14/02 veblijft. Enfin, ze hadden hem doorgestuurd naar de externe dienst. En vandaag stond er "Product klaar voor retour zending.
En deze middag ineens. "Product verstuurd naar klant of winkel.

Prima, gewoon een melding erbij van "Toestel extern gerepareerd"

Toch wat nieuwsgierig, een chat sessie opgestart met de vraag als ze iets meer wisten van de externe reparatie. Kreeg te horen dat de iphone was "geswapt" door de externe dienst. En dat ik dus ook een nieuw IMEI nummer erbij kreeg. Dus een nieuwe. Eindelijk. Man, man, dat heeft toch wel erg lang geduurd. uiteindelijk 5 weken zonder iphone gezeten. En nu dan hopelijk maandag of dinsdag de nieuwe ontvangen.
Zal wel een refurb zijn zeker? Niet dat dat erg is. Ik had ook nog haarscheurtjes, dus..
  #372  
Oud 13-03-11, 12:50
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard rebooten 3GS

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirkjan82 Bekijk bericht
Ik heb enkele weken geleden een tweedehands iPhone 3GS gekocht (2009 model). Prima toestel, maar draaide nog in demomodus op 3.0 Thuis helemaal gereset en geupgrade naar 4.2.1 en ik had de reboot problemen tijdens het bellen. Tot nog toe alleen thuis (behalve tijdens een test van 10 minuten naar mijn vriendins telefoon die er naast lag). Afsluiten van apps uit de multitaskbar heeft niet geholpen, Wi-Fi uitzetten ook niet. Vandaag een upgrade naar 4.3 gedaan en al 2x een reboot gehad tijdens het bellen. Gezien ie 2ehands is kan ik niet echt ergens terecht voor de garantie... Het vreemde is dat de Resellers zeggen van niets te weten en ook andere mensen die ik ken met een 3GS en minstens iOS 4.0 het probleem niet kennen. Ook op Macwereld.nl kent niemand het probleem. Het bestand mobilewatchdog vervangen vind ik riskant en kan ik met iPhone Explorer niet eens vinden. Heb namelijk alleen een map Apps en een map Media dus geen System e.d. Ik doe liever geen jailbreak, maar is er een werkende oplossing via jailbreak? Als die er is wil ik dat wel proberen. En als ik een jailbreak zou doen, kan ik dan nog via de iPhone in iTunes en de App Store? Ik dacht dat een iPhone beter was dan een iPod Touch + losse telefoon, maar misschien kan ik toch beter met 2 werkende apparaten onderweg zijn dan met 1 iPhone...
Ik heb al diverse telefoons "gerepareerd"door de watchdogfile te overschrijven
Bij mij is het probleem NIET meer teruggekomen
Ik heb zelf 2st 3GS sen de 1 draait op 4.2.1 en de ander op 4.1 allebei met jailbreak en ze hadden allebei het reboot probleem,echter ik bel regelmatig met alle apps open en GEEN reboot meer
gewoon winscp gebruiken dan zie je vanzelf de map
het bestand is even groot en heeft dezelfde naam

Overigens moet je na de jailbreak wel appsyc4 installeren anders wist itunes je gedownloade apps en uiteraard ook open ssh anders krijg je geen verbinding met je tel en je pc

Laatst gewijzigd door artronic; 13-03-11 om 12:54.
  #373  
Oud 14-03-11, 10:25
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Dan zal ik toch maar eens kijken naar een programma om de bestanden van m'n iPhone aan te passen en een download van Mobilewatchdog zoeken (die link naar een ander forum een paar pagina's terug is niet te gebruiken zonder account daar). Sinds 4.3 lijkt het wel of mijn iPhone alleen maar vaker crashed tijdens het bellen. Het vreemde blijft dat dit (tot nog toe) alleen thuis gebeurd. Is er wellicht een verband met oudere Linksys Wi-Fi routers, of de Wi-Fi van de modems van UPC?
Mijn oplossing nu is thuis mijn simkaart in een oude Nokia stoppen als ik wil bellen. Een basistoestel voor bellen en smsen en dat geeft bijna geen problemen (op een klein firmware probleem van Nokia na dan).

In oktober maar eens kijken of ik de 3GS problemen kan oplossen door een nieuw abonnement mét nieuw toestel (iPhone 4 of 5) te nemen. Ik ben nu bijna geneigd gewoon de 3GS te verkopen en een simpele telefoon voor het bellen te houden en de iPod Touch te gebruiken voor de apps. Ik heb toch geen databundel in mijn abonnement, dus ben toch afhankelijk van Wi-Fi (of ik moet veel willen betalen). Enige voordelen die een iPhone dan heeft is de camera, gps en dat ik maar 1 apparaat meeneem.
  #374  
Oud 14-03-11, 21:18
Jochie Jochie is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 27
Standaard

Even een update. vandaag mijn nieuwe iphone binnen gekregen. Hij heeft serie nummer 5K, dus een refurb. Niet dat dat erg is. Voor de rest is het een gloednieuwe. folie op voor en achterkant. Nu nog deze of volgende testen bij gesprekken meer dan 30min, want dat was mijn probleem. Totaal 5 weken weggeweest naar Dynafix. En voorzichtig met de nieuwe omspringen, want deze 3gs is voor mijn vrouw als ik de iphone5 koop hopelijk dit jaar ergens. hi hi
  #375  
Oud 15-03-11, 10:13
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Als ik het goed begrijp (ben compleet nieuw in de wereld van jailbreak) moet ik mijn iPhone dus jailbreaken middels deze instructie: iClarified - iPhone - How to Jailbreak Your iPhone 3GS Using PwnageTool (Mac) [4.2.1] (ik gebruik een Mac, dus de schermen zouden overeen moeten komen).
Dan komt Cydia en OpenSSH er wel op. Mijn telefoon was er 1 van T-mobile, maar is in iTunes legaal ge-unlocked (wat sinds begin dit jaar kan), dus ik ben niet afhankelijk van een unlock via jailbreak.
Vervolgens zou ik gewoon via iPhone Explorer de Mobilewatchdog-file moeten kunnen vervangen, want OpenSSH staat op de iPhone.

Heb ik dat goed?
En kan ik dit gewoon doen, ondanks dat ik al iOS 4.3 op mijn iPhone heb staan (die gaat er dan gewoon af en wordt vervangen voor 4.2.1)?

Verder kan ik gewoon de iTunes Store blijven gebruiken, want ik wil wel gewoon legale apps hebben?

Laatst gewijzigd door dirkjan82; 15-03-11 om 10:17.
  #376  
Oud 15-03-11, 12:21
bertveld bertveld is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Top10 Bekijk bericht
Na de update naar 4.3 (gister dus) nog steeds hetzelfde probleem!! Net ff iemand gebeld en hop.....na 5 minuten een complete reboot. Ligt het nou aan mn telefoon of de software??!! Vind het wel een heeeeeeel irritant probleem hoor!!!
Wie heeft er nog meer en nog steeds last van na de update?
Ik heb (nog steeds) hetzelfde probleem! Na hem van het weekend te hebben geupdated naar 4.3 hoopte ik het probleem kwijt te zijn maar helaas, gisteren na 5 min. weer reboot om moedeloos van te worden!

Er zit voor mij nog maar een ding op nl. terug naar de leverancier en hopen dat zij het probleem wel op kunnen lossen!

Gelukkig heb ik nog mijn vorige HTC-Snap en kan ik in ieder geval mijn mail en agenda bij me houden!

Wordt vervolgd,

Bert
  #377  
Oud 16-03-11, 11:42
Heidi73 Heidi73 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 26
Standaard

Na update IOS 4.3 lijkt toestel meer stabiel. Aantal lange gesprekken kunnen voeren (47 min) waarbij verbinding niet weg is gevallen! Zou fijn zijn als dat zo blijft.
  #378  
Oud 17-03-11, 14:14
bertveld bertveld is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heidi73 Bekijk bericht
Na update IOS 4.3 lijkt toestel meer stabiel. Aantal lange gesprekken kunnen voeren (47 min) waarbij verbinding niet weg is gevallen! Zou fijn zijn als dat zo blijft.
Het is bijna ongelofelijk maar, ook ik heb vandaag al 4x een langer gesprek dan 5 min. kunnen voeren! nl.21, 8, 9 en 7 min. ik heb dit echt nog niet meegemaakt vanaf het moment dat ik hem heb! Daarbij had ik op dat moment ook nog 10 programmaatjes geopend. Hij is dus duidelijk stabieler geworden met OS 4.3!

Dit geeft toch wel weer hoop, maar even niet terug naar de winkel dan.

Zo gauw als ik weer een spontane reboot krijg, meld ik mij weer!

groeten,

Bert
  #379  
Oud 18-03-11, 09:27
gipi gipi is offline
• iOS 4.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 7
Standaard

helaas.... ook bij 4.3 nog reboots gehad tijdens bellen.. ben er klaar mee.
nog steeds geen oplossing gevonden (zoals vele met mij) ik zeg: goodbye 3GS, hello Xperia arc!
  #380  
Oud 21-03-11, 13:57
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Geprobeerd middels een jailbreak de mobiolewatchdog file te vervangen, maar daarvoor moest ik ook downgraden. Netjes alles handleidingen die o.a. op het forum hier waren vermeld (en wat er vanaf die handleidingen weer was doorgelinkt naar bepaalde stappen) en uiteindelijk vast in DFU loops, firmware die halverwege het installeren fouten gaf en een iPhone die niet meer herstelt kon worden, niet eens legaal via Apple. Uiteindelijk tóch legale, niet jailbreak 4.3 weer terug erop gekregen.
Ofwel: jailbreak+downgrade was teveel gedoe, stress en bijna een bricked iPhone.

Ik steek thuis mijn simkaart wel in een Nokia waarmee ik thuis probleemloos kan bellen en dan neem ik in oktober bij een nieuw abo wel een nieuwe iPhone 4 (of 5 als die er dan is). Dat is makkelijker en veiliger dan een jailbreak.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Springboard crash (ook tijdens bellen) mark19 iPhone algemeen 0 29-03-11 10:22
iphone 4 complete crash bij indrukken volume knopjes zipspevo iPhone algemeen 3 27-01-11 07:56
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 68 08-07-10 22:13
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 1 25-06-10 01:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:09.