iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Mail niet leesbaar na update (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/62646-mail-niet-leesbaar-na-update.html)

Miss-J 24-06-10 18:16

Mail niet leesbaar na update
 
Mijn email op 3gs is niet meer leesbaar na 4.0 update. Ik zie wel de eerste twee regels staan maar nadat ik de mail open blijft deze leeg.

Meer mensen dit probleem?

espaltman 24-06-10 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miss-J (Bericht 475096)
Mijn email op 3gs is niet meer leesbaar na 4.0 update. Ik zie wel de eerste twee regels staan maar nadat ik de mail open blijft deze leeg.

Meer mensen dit probleem?

Ik heb hetzelfde probleem. wijzigen van het aantal preview regels levert niets op.
Ook een e-mail versturen gaat niet goed omdat in het tekst veld van de mail niets getypt kan worden.

Wie helpt ons?

Zaanster 27-06-10 05:46

Ja, ik heb ook dit probleem, heeft iemand ondertussen al een oplossing? Kan mijn mails niet lezen en ook niet verzenden. Heb het poortnummer al aangepast, maar dat werkte niet. Help!

ButcherJF 27-06-10 07:27

Verwijder de betreffende account(s). Start voor de zekerheid je iPhone opnieuw op, desnoods een harde reset. Voer daarna de benodigde gegevens opnieuw in.

markmg 27-06-10 08:56

re
 
ik heb ook last van mail, account al een keer verwijderd enz enz

krijg wel melding dat er nieuwe mail is maar als ik kijk staat er niks, ik moet dan eerst naar een andere map, bijvoorbeeld send items, en dan weer terug naar de inbox om de mail te kunnen zien .....

Zaanster 28-06-10 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 477258)
Verwijder de betreffende account(s). Start voor de zekerheid je iPhone opnieuw op, desnoods een harde reset. Voer daarna de benodigde gegevens opnieuw in.

That'what did the trick. Thnax. Het werkt weer nar behoren. :d

espaltman 28-06-10 11:17

Is het ook mogelijk je accounts te verwijderen en via Itunes weer synchroniseren? Dat scheelt weer een hoop type fouten.https://forum.iculture.nl/images/icons/icon7.gif

Zaanster 28-06-10 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door espaltman (Bericht 477994)
Is het ook mogelijk je accounts te verwijderen en via Itunes weer synchroniseren? Dat scheelt weer een hoop type fouten.https://forum.iculture.nl/images/icons/icon7.gif

Dat kan niet bij al mijn mail, ik krijg mijn mail via microsoft exchange en mijn Outlook staat op een andere pc als waar ik mijn Itunes op heb staan. Maar in de file :) had ik zo alles er weer opstaan hoor, piece op cake.

espaltman 28-06-10 11:53

Bij mij doet alles het weer na alleen een harde reset :d

Zaanster 28-06-10 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door espaltman (Bericht 478037)
Bij mij doet alles het weer na alleen een harde reset :d

Dat had ik ook geprobeerd, maar dat werkte bij mij niet.

iTalk 09-07-10 09:33

Bij mij werkte een reboot gelukkig wel, ik hoefde niet de accounts opnieuw te installeren. Gek genoeg ontstond het probleem bij mij pas enig tijd nadat ik IOS4 had geinstalleerd. Ik merk wel dat alles een stuk trager geworden is. Ik moet steeds even wachten voordat de mailberichten in beeld zijn (ik heb een 3G toestel).

mulder.franeker 09-07-10 23:35

e-mail lezen en versturen
 
Ik heb hetzelfde probleem :cool:- heel vervelend. Wie heeft inmiddels een oplossing gevonden?
Els

mulder.franeker 09-07-10 23:37

Hoe heb je dit gedaan?

hermanchen 13-07-10 12:41

halla allemaal

bij mij deed ie het ook weer na uitschakelen en opnieuw aanzetten.
dank voor de tips.

iPhone_SvH 13-07-10 15:00

emails zonder inhoud
 
Sinds de software update naar 4.0 ontvang ik (heel veel) Emails zonder inhoud op mijn iPhone. Ik laat vanuit mijn normale account een kopie van de mail sturen naar een Gmail account, dit Gmail adres staat in de iPhone om mail van op te halen.
Er staan nu tientallen lege berichten in mijn postvak IN, er is ook geen afzender, de datum is vreemd (heel oud). Ik kan de berichten niet openen, dus ook niet weggooien, de lijst wordt steeds langer ...... iemand een oplossing?

King1987 13-07-10 19:47

\\topic's samengevoegd

LJArnoud 20-07-10 08:41

Goededag,

sinds ik heb geupdate naar 4.0.1, is mijn mailbox leeg.

Wanneer ik naar "Instellingen > Mail, Contacten, Agenda" ga, klapt hij hier na circa 3 seconden uit en gaat terug naar het home-scherm.

Bij de mailinstellingen zie ik wel mijn Gmail-account in het lijstje staan.
Als ik heel snel ben, lukt het me om op dat account te klikken en door te klikken tot "verwijder account", maar vervolgens klapt ie er weer uit en is er niets verandert.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
(Een harde reset verhelpt niets.)

Nog een ander probleem:
mijn "spotlight"-zoekfunctie werkt niet. Wanneer ik hier iets intyp, blijft het scherm er onder leeg.
Daarnaast blijft ie soms bij het intikken op een letter hangen.

LJArnoud 20-07-10 23:51

voor degene die het interesseert:
ik heb mijn iphone 3GS hersteld (naar 4.0.1) en hij werkt nu weer naar behoren: inclusief de zoekfunctie en mail!

isteen 28-07-10 11:30

Bij mij doet alles het weer na een keer uit/aan zetten..............?!

hermanchen 28-07-10 11:46

dank voor reactie. bij mij na een soortgelijke handeling ook. grappig aan en uitzetten en een geweldig groot probleem is opgelost :;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:57.