iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Kan niet mailen na installatie ios4 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/62683-niet-mailen-na-installatie-ios4.html)

Mannus2 25-06-10 00:16

Kan niet mailen na installatie ios4
 
Ontvang geen mail meer en kan geen mail versturen nadat ik ios4 heb geinstalleerd. Internetverbinding werkt prima. Mails rollen wel binnen als ik de iphone uit doe en weer aanzet. Weet iemand een oplossing?

Gr. M

williammk4 02-07-10 23:46

heb hetzelfde probleem wil dit ook graag opgelost hebben

Mannus2 03-07-10 16:14

Ha, probleem verholpen. Dankzij het downloaden van een programmaatje van apple dat de synchronisatie bespoedigt. Zie voor link nieuwsbericht op iphoneclub do 1 juli.

sjaan 06-07-10 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mannus2 (Bericht 481748)
Ha, probleem verholpen. Dankzij het downloaden van een programmaatje van apple dat de synchronisatie bespoedigt. Zie voor link nieuwsbericht op iphoneclub do 1 juli.

..kan berichtje en dus link niet vinden , hieronder even te posten?

sjaan 06-07-10 13:06

G3-OS4.0 Voor upgraden kon ik mijn mail via al mijn e-mailaccount čn binnenhalen čn versturen. Nu lukt dat nog wel via Gmail en een account via Active24 en niet meer via Chello/upc en Zonnet. Heb accounts meerdere malen verwijderd en weer opnieuw opgezet en heb alle post over dit onderwerp al gelezen maar geen van de (server)instellingen werkt... Heeft dit te maken met dat je in OS4 niet meer kunt kiezen tussen pop3 en IMAP maar dat het standaard via IMAP gaat?

Mannus2 08-07-10 22:55

Helaas, helaas, programmaatje via Apple-linkje werkt toch niet. Heb nog steeds hetzelfde probleem: kan alleen mail binnenhalen en versturen als de iphone uit- en aanzet. Wie o wie weet een oplossing? De instellingen zijn goed.

geral00 08-07-10 23:13

Geen mobiel internet na update
 
Ook ik heb mijn Iphone 3GS ge-update. Ik krijg helemaal geen verbinding meer met mobiel internet. Thuis is het geen probleem met een draadloze verbinding. Is het mogelijk de update ongedaan te maken?

iberno 09-07-10 09:13

Zelfde probleem maar ga t aan en uitzetten maar eens proberen, goede tijdelijke oplossing. Iemand Apple al geďnformeerd? Alleen klagen helpt natuurlijk niet... Hoe meer klachten bij Apple hoe eerder een bug fix

marjan3006 09-07-10 10:04

Hey, Hebben jullie het volgens al geprobeerd:
Bij Instellingen, Algemeen, Netwerk, Mobiel datanetwerk, dan zie je Mobiele data, die gegevens moeten ingevuld staan. Toen ik een update had gedaan naar 4.0 waren deze gegevens weg. M.a.w. kon niet meer op internet, geen MMS en geen e-mail meer. De boel weer ingevuld en alles was oke. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

georgco 16-07-10 22:09

Ik heb dezelfde problemen, Na installatie van de update naar 4.0.1. geen inkomende en uitgaande mail meer mogelijk, maar wel internet. Alle voorgaande tips geprobeerd, maar geen resultaat. Heeft iemand andere opties?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:03.