//

Mobiel Datantwerk - probleem

Mobiel Datantwerk - probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Wanneer ik buitenshuis een sms verstuur krijg ik constant volgende melding: 'mobiel datanetwerk activeren onmogelijk, u hebt geen abonnement op een mobiele dataservice. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-06-10, 20:17
Jency Jency is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard Mobiel Datantwerk - probleem

Hallo

Wanneer ik buitenshuis een sms verstuur krijg ik constant volgende melding: 'mobiel datanetwerk activeren onmogelijk, u hebt geen abonnement op een mobiele dataservice.

Ik kan echter wel sms'jes versturen en ontvangen, dit is absoluut geen probleem. Ook bellen lukt perfect.

Wat betekent deze boodschap dan? Hoe kan ik deze boodschap verwijderen? Want het is redelijk irritant dat deze boodschap constant verschijnt wanneer je een sms aan het typen bent.

Alvast bedankt!

Groeten!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-06-10, 20:23
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jency Bekijk bericht
Hallo

Wanneer ik buitenshuis een sms verstuur krijg ik constant volgende melding: 'mobiel datanetwerk activeren onmogelijk, u hebt geen abonnement op een mobiele dataservice.

Ik kan echter wel sms'jes versturen en ontvangen, dit is absoluut geen probleem. Ook bellen lukt perfect.

Groeten!
Wat is het probleem dan?
Je zegt dat als je een sms wil versturen je die melding krijgt, maar je kan wel smsen??

Je zal wel email bedoelen, gok ik.
Je moet dan de instellingen even nakijken bij instellingen/algemeen/netwerk/mobiel datanetwerk
daar moeten de gegevens van je provider ingevuld worden..

Laatst gewijzigd door kokkie44; 25-06-10 om 20:25.
  #3  
Oud 25-06-10, 20:32
Jency Jency is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

Neen, ik bedoel wel degelijk sms'en. De meldong verschijnt constant als ik aan het sms'en ben. Dat is dus het probleem. Ik wil dat die melding niet meer wordt weergegeven. Het is nl. zeer irritant.
  #4  
Oud 25-06-10, 20:55
Jency Jency is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kokkie44 Bekijk bericht
Wat is het probleem dan?
Je zegt dat als je een sms wil versturen je die melding krijgt, maar je kan wel smsen??

Je zal wel email bedoelen, gok ik.
Je moet dan de instellingen even nakijken bij instellingen/algemeen/netwerk/mobiel datanetwerk
daar moeten de gegevens van je provider ingevuld worden..
Neen, ik bedoel wel degelijk sms'en. De melding verschijnt constant als ik aan het sms'en ben. Dat is dus het probleem. Ik wil dat die melding niet meer wordt weergegeven. Het is nl. zeer irritant.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: [Proximus] Mobiel data netwerk probleem gellinckske Overige providers België 3 16-03-11 16:13
Probleem mobiel internet KPN iPhone4 berensy KPN 15 31-08-10 13:39
Mobiel dataverkeer pieterwillems iPhone algemeen 8 09-02-09 18:47
TV op je mobiel via T-mobile 3G haagsegoof Odido (T-Mobile) 9 13-09-08 13:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:08.