iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Mijn iPhone 4 is binnen!! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/62812-mijn-iphone-4-binnen.html)

prebisws 22-07-10 19:04

Ook ik heb vandaag mijn iphone mogen ontvangen, deze lag sind vorige week dinsdag bij BL en deze hebben ze gisteren verzonden.
Ik heb natuurlijk als eerste gekeken of ik het signaal kon verliezen, ik heb vodafone als provider en als ik het toestel stevig vast pak met name links onderaan dan kan ik soms met moeite 1 streepje bereik verliezen, meestal lukt dit niet eens. Heb IOS 4.0.1. dus voor de mensen die twijfelen, gewoon kopen!!

FSF 22-07-10 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi (Bericht 494080)
Ik zou voor de iPad gaan. Want eens je een iPad hebt ga je nog amper spelen op je iPhone. Want waarom op zo'n klein scherm kijken als je op een groter scherm kan 'spelen'. Dat is toch mijn ervaring.

Helemaal mee eens. Ik heb de iPad en de iPhone 4. Als ik de iPad bij mij heb gebruik ik deze bijna altijd en wordt de iPhone een "gewone" ;) telefoon.

S¡mon 23-07-10 21:57

Ik koop eerst de iPhone 4 (hopelijk al op de 30e!) en dan ongeveer een maand NADAT ik de iPhone 4 heb koop ik een iPad :P

S¡mon 23-07-10 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 495897)
Toch niet hoor; ik heb de iphone 4 al meerdere weken en er staan in mijn ziens nog geen krassen op toch zeker geen opvallende of grote ofzo, ik merk niet meteen iets.
Ik steek de iphone ook nooit bij muntstukken of sleutels ofzo al heb ik nu wel een halve case rondzitten met kickstand, ik was het beu om de iphone altijd in de hand te houden als ik tv of youtube wil kijken.

Lui :P En trouwens, wel zonde om er een hele case om heen te doen... zie je de mooie zwarte achterkant niet meer. Een bumper gaat nog wel: dan heb je alleen bij de rand een omhulsel (en toch raakt de achterkant of voorkant van de iPhone dan niet de tafel aan ofzo). Altijd al zonde gevonden: iets om je mooie iPhone doen.

apotheosis 24-07-10 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 497229)
Lui :P En trouwens, wel zonde om er een hele case om heen te doen... zie je de mooie zwarte achterkant niet meer. Een bumper gaat nog wel: dan heb je alleen bij de rand een omhulsel (en toch raakt de achterkant of voorkant van de iPhone dan niet de tafel aan ofzo). Altijd al zonde gevonden: iets om je mooie iPhone doen.

Jaja, maar ik was effe verstrooid overlaatst en de iphone kletste half en half op de grond; met andere woorden; ik heb al geluk gehad die halve case er rondzat anders was het mss al miserie.

Ik zou deze ook liever open en bloot altijd hebben maar voor een duur apparaat neem ik toch liever zekerheid en een toch wel iet of wat van bescherming voor de dure iphone. Dat is voor mij toch nog belangrijker.

Tis zoals ik al heb aangehaalt; ik heb 4 tattoo's; men zegt, allee jong, ge moet dat laten tonen...........
Ik heb die niet laten zette voor de schoonte of mee op te vallen van kijk eens, ik heb die voor mijn eigen laten zetten en niet voor een ander, ik zal ze dan ook nooit tonen omdat ik gewoon oo nooit shirts draag zonder mouwen ofzo.

Dat is hetzelfde met de iphone, ik koop die voor mij en niet voor een ander en wat een ander ervan denkt dat interesseert mij bitter weinig of zelfs niet.

YouTube - Macally Kickstand (iPhone 4) - Case Review

Het is mss niet zo mooi maar het is handig met die goede kickstand en het beschermt mijn hoeken als deze eens valt, kan dus tegen een stootje.

mike77 24-07-10 14:46

Waar heb je die case gehaald? bestelbaar?

Handig in de trein....

pimoettwente 24-07-10 20:28

hebben sommige personen ook besteld bij de belcompany?
mij zeiden ze dat hij donderdag de 29 al geleverd kan worden al lijkt mij dit vrij onwaarschijnlijk omdat hij in de rest van het land pas de 30 wordt verkocht.

ik sta 8e op de lijst bij onze lokale belcompany het lijkt me toch dat ze er wel zoveel binnen krijgen toch??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:32.