//

Mijn iPhone 4 is binnen!!

Mijn iPhone 4 is binnen!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx wat dacht je van weten of de telefoon aan staat? als die uit staat gaat hij echt niet meteen aankomen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 01-07-10, 20:53
cardwizard cardwizard is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: @ Achterhoek
Berichten: 200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
wat dacht je van weten of de telefoon aan staat? als die uit staat gaat hij echt niet meteen aankomen.
ik vind het wel ultra handig. maargoed daar heb je weer jailbreak voor
ok in het opzicht van een telefoon die uit staat of een brakke provider die ze niet aflevert zoals een post eerder dan kan ik er iets bij voorstellen

maar goed is gelukkig niet een functie die ik mis
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 01-07-10, 22:24
Redondo1982 Redondo1982 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Ik heb mn abbo verlengd voor een vodafone bel+sms+web 450 van 1 jaar.

Reden: een iphone los kost €620. Icm met een sim only had ik dat gewild, maar vodafone heeft twee adders onder het gras toegevoegd namelijk geen sms verdubbelaar en minuten worden afgerond ook boven de minuut met een simonly. Met een abbo+tel is dit niet het geval, dus dan betaal je €5 meer per maand en kun je wel gebruik maken van de sms verdubbelaar en wordt alleen je eerste minuut afgerond. Daarnaast heb ik €562 betaald voor de simlockvrije iphone 4 16GB black, dus dat bespaart me ook €58.

Edit:
Gekocht bij phoneshop.nl
Ik weet niet hoe jij komt aan € 5,- per maand meer, maar dit is absoluut niet waar. Je komt makkelijk boven het tientje uit en dat is in jouw geval zelfs maar de eerste 6 maanden, want daarna is het abo gewoon de volle 100%. € 55,- om precies te zijn en dan zit je er ong. € 40,- per maand boven. Dan mogen ze van mij die sms verdubbelaar houden. Smaken verschillen, maar je moet niet doen dat je een werelddeal hebt. Je bent toch niet van Phoneshop zelf?
  #83  
Oud 02-07-10, 01:11
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

YEAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH

Sinds vanavond 18:30 ben ik de gelukkige eigenaar van een Iphone4 16 GB zwart UK.

Het verknippen van de KPN micro sim is perfect gelukt en werkte gelijk van de eerste keer.

Ik heb geen gele vlekken in mijn scherm en ik heb tot op heden nog geen ontvangst problemen ben er echt heeeeeeeeeeeel blij mee!!!!!

Ik had eerst een iphone 3g en om nu gelijk de overstap te doen naar de iphone4 is echt bizar .
  #84  
Oud 02-07-10, 09:23
Heleen's schermafbeelding
Heleen Heleen is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 85
Standaard

Apostheosis

Ik heb de Iphone 4 nog niet binnen, dus kan je geen antwoord geven.
  #85  
Oud 02-07-10, 09:58
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Redondo1982 Bekijk bericht
Ik weet niet hoe jij komt aan € 5,- per maand meer, maar dit is absoluut niet waar. Je komt makkelijk boven het tientje uit en dat is in jouw geval zelfs maar de eerste 6 maanden, want daarna is het abo gewoon de volle 100%. € 55,- om precies te zijn en dan zit je er ong. € 40,- per maand boven. Dan mogen ze van mij die sms verdubbelaar houden. Smaken verschillen, maar je moet niet doen dat je een werelddeal hebt. Je bent toch niet van Phoneshop zelf?
€27,50 p/m 1e zes maanden. €55 p/m 2e zes maanden. Ik heb nu met simonly €30 p/m 1 1e zes maanden en €50 p/m 2e zes maanden. Dus wel degelijk 5euro meer. ik krijg nu BSW450 en heb momenteel BS(Sim Only)450+sms blox+internet. En ik had de 3GS los gekocht voor €720 in rome. Dus ja ik vind mijn deal veel beter dan de vorige deal met name, omdat phoneshop mijn garantie is en ik nu eigenlijk zonder zit.
  #86  
Oud 02-07-10, 10:13
Heleen's schermafbeelding
Heleen Heleen is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiestofan Bekijk bericht
overstap van 3GS naar iPhone 4 is het volgensmij echt niet waard. Iemand wil mijn 3GS zo overnemen met daarbij een overig jaartje abonnementskosten maar dat ga ik niet doen. M'n 3GS doet het toch nog prima? Of is de iPhone 4 echt zo veel verandert? Ben het eens met de camera die hij heeft, die is natuurlijk geweldig.
Wat jij wilt!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Licko Bekijk bericht
wanneer je via phoneshop (of andere winkel) voor een verlening gaat, gaat je abonnement pas in na je huidige abonnementsperiode neem ik aan
maar dan krijg ik wel het toestel al toch?
Als je abonnement op 6 oktober 2010 verloopt kan je hem 4 maanden ervoor verlengen met nieuwe GSM (tenminste bij mij zit bij Hi, KPN)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dwee8le Bekijk bericht
wanneer heb je hem besteld bij de phoneshop? Ik heb hem ook daar besteld met vodafone bel+sms+web 275 en mijn nummerbehoud is vorige week goedgekeurd! Ik hoop hem echt z.s.m. te krijgen.
Maar goed om al te horen dat de phoneshop hem al heeft!

Nu ik nog
Heb hem verlengd bij Phoneshop, ook goed gekeurd maar verder nog neist gehoord

Laatst gewijzigd door Bomans; 02-07-10 om 11:15. Reden: Multi quote gebruiken aub.
  #87  
Oud 02-07-10, 11:08
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

ik wil niet langer wachten!!!
  #88  
Oud 02-07-10, 12:10
sander4321 sander4321 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 30
Standaard

Ook hier 2x iPhone 4 binnen !
  #89  
Oud 02-07-10, 22:14
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Super voor de mensen die nu 1 hebben maar zou graag meer ervaringen willen lezen van de eigenaars! Valt het tegen of is het super! Batterij nu stuk beter? Werkt gps nu een stuk beter etc? Zou mooi zijn als men daar wat meer over zou willen vertellen!
  #90  
Oud 02-07-10, 23:41
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dejive Bekijk bericht
Super voor de mensen die nu 1 hebben maar zou graag meer ervaringen willen lezen van de eigenaars! Valt het tegen of is het super! Batterij nu stuk beter? Werkt gps nu een stuk beter etc? Zou mooi zijn als men daar wat meer over zou willen vertellen!
Ik ga dat binnenkort allemaal eens posten van begin tot het einde hetgeen ik al getest heb .
Tis te warm hier in belgie om veel te doen en tis altijd voetbal .

De tests die ik al gedaan heb zijn wel positief te noemen maar gps nog niet gebruikt tot nu toe maar de laatste maanden had ik mee mijn 3gs geen enkel probleem meer met de gpsen dusja.
Alle gpsen durven nog wel eens tilt slaan op een bepaald moment maar dat gebeurt maar heel zelden allemaal.

De batterij lijkt me op het eerste zich wel wat langer mee te gaan maar verwacht geen echte enorme verschillen want dat is het allesins niet en kan trouwens ook niet maar mij lijkt ze toch beter ja .

Tis altijd afhankelijk wat je ermee doet natuurlijk; speel 3uur games na elkaar of constant via Wi-Fi ofzo surfen, dan weet je je batterij nooit geen 20 uur zal meegaan (als je dus echt intensief bezig bent).
Tja, zijn allemaal zaken die veel van de batterij vergen e .

Het toestel zelf is leuker en steviger en een foto trekken in den donker is dankzij dat ledlight of flitslicht hoe je het ook wil noemen beter natuurlijk en niet onbelangrijk ook voor mensen zoals mij die dan eens wat op youtube of facebook plaatsen .
Ook het filmen is mooie kwaliteit maar jammer je niet kan inzoomen terwijl je bij foto's wel kan inzoomen.
Ik heb zo'n paar apps maar om één of andere reden lukt het niet als ik film om normaal beeld te hebben, mss deze niet upgedated zijn aan ios 4 ofzo, ik weet het niet, mss iemand anders daar wat meer van weet?

Toestel is mooier en steviger dan alle vorige toestellen en em ligt ook mooi plat op de tafel zonder gewiebel en dat vind ik ook een pluspunt, zit tenminste niet te wiebelen van links naar rechts .

En als je naar bv games kijkt dan zie je duidelijk de iphone 4 mooiere kwaliteit afleverd dan de 3gs, is echt wel heel mooi en vind ik sowieso de moeite.

Ook de snelheid is wat beter dankzij die 1ghz processor al moet ik zeggen dit van moment tot moment soms afhangt.
De ene moment laad ik dezelfde pagina op zowel met de 3gs als de 4 en de iphone 4 was 5-7sec sneller gedaan met laden, de dag nadien deed ik het nog eens en de iphone 3gs was zelfs lichtjes sneller, hoe dat komt weet ik niet maar het hangt soms van moment tot moment af maar als alles is zoals het moet is de 1ghz beter natuurlijk .
Over het algemeen is de iphone 4 dus ook wat sneller.

DE knoppen aan de zijkant zijn ook beter, ze zijn steviger.
De iphone 4 voelt echt aan en niet meer plastiekachtig.
En natuurlijk heeft de multitasking en dergelijke meer ook voor leuke verbeteringen gezorgd maar dat heeft (bijna) iedereen ook op de andere toestellen.
Imovie is helaas nog niet beschikbaar hier.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 02-07-10 om 23:49.
  #91  
Oud 03-07-10, 00:09
kloon kloon is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Belgium
Berichten: 53
Standaard

En hoe zit het nu met de ontvangst ? Heb je er problemen mee
  #92  
Oud 03-07-10, 07:00
cardwizard cardwizard is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: @ Achterhoek
Berichten: 200
Standaard

Ik zie inderdaad de ontvangst streepjes heel erg afnemen als je hem in de palm van je hand vast hebt , maar heb nog niet meegemaakt dat het helemaal weg viel ook geen enkel probleem gehad met gesprekken !
  #93  
Oud 03-07-10, 09:57
stef320ci stef320ci is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Belgie
Berichten: 18
Standaard

Kun je video HD filmpjes dadelijk naar youtube brengen,ik had gehoord dat daar problemen mee waren.
  #94  
Oud 03-07-10, 10:26
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stef320ci Bekijk bericht
Kun je video HD filmpjes dadelijk naar youtube brengen,ik had gehoord dat daar problemen mee waren.
Er staat hierover een grote nieuwpost van op de website. Ik geloof van 28juni. Je moet de fimpjes handmatig via de computer op youtube zetten en dan heb je inderdaad 720p
  #95  
Oud 03-07-10, 12:46
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Er staat hierover een grote nieuwpost van op de website. Ik geloof van 28juni. Je moet de fimpjes handmatig via de computer op youtube zetten en dan heb je inderdaad 720p
Vind ik een fout, dit zou meteen moeten gaan vanaf je iphone zoals je mee alles doet.
  #96  
Oud 03-07-10, 12:52
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Vind ik een fout, dit zou meteen moeten gaan vanaf je iphone zoals je mee alles doet.
Wellicht kan het denk ik ook wel hoor..ik heb het zelf nog niet mogen testen dus.

Maar een 720p filmpje is natuurlijk wel vrij zwaar en dat upload je niet zo makkelijk met 40 kB/s, dus je moet sowieso aangesloten zijn op Wi-Fi als je her doet..
  #97  
Oud 04-07-10, 00:37
iFilip iFilip is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 109
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iFilip
Standaard

ik heb de mijne ook een paar dagen. De vraag die ik me stel: komen er nu krasjes op de achterzijde. Momenteel heb ik hem in een oversized 3GS siliconen hoesje zitten?
  #98  
Oud 04-07-10, 01:11
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Heb ook een iphone 4 maar kan hem nog niet gebruiken :@ Hij is gesimlocked :@ damnnn
  #99  
Oud 04-07-10, 21:26
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Hee,
Mensen met een Iphone 4 willen jullie voor mij aub kort samenvatten waarom ik een Iphone 4 moet halen. Ben namelijk echt aan het twijfelen en als ik alles hoor over die bereik enzo weet ook niet welke ik moet halen T-mobile of Vodafone?
Dus als jullie kunnen willlen jullie vertellen waarom ik een Iphone 4 moet halen?

Alvast hartstikke bedankt
  #100  
Oud 04-07-10, 21:41
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Hee,
Mensen met een Iphone 4 willen jullie voor mij aub kort samenvatten waarom ik een Iphone 4 moet halen. Ben namelijk echt aan het twijfelen en als ik alles hoor over die bereik enzo weet ook niet welke ik moet halen T-mobile of Vodafone?
Dus als jullie kunnen willlen jullie vertellen waarom ik een Iphone 4 moet halen?

Alvast hartstikke bedankt
gast.. heb je uberhaupt ergens een review gelezen of heeft het lot je per ongeluk met je gezicht in deze thread geduwd?

in ieder geval. het wegvallen van het bereik heeft niets te maken met de provider, maar met de antenne van de iphone 4 zelf. daarnaast blijft vodafone wel een betere provider.

de rest mag je denk ik zelf uitzoeken, want het is maar waar je naar op zoek bent aangezien je nog geen iphone hebt gehad? mijn ouders hebben bijvoorbeeld allebei een iphone 3gs, maar kunnen samen nog geeneens een fatsoenlijke mail sturen. ga dus eerst even na of je het apparaat wel kunt/wilt gebruiken anders is het zonde van je geld.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lotus notes e-mail binnen halen op mijn Ipad swarfega iPad algemeen 2 10-02-12 17:15
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? uncu129 iTunes 2 03-02-11 12:18
Binnen 1 week je IPHONE 4 binnen hebben ?? DAT KAN Dejviisz Koopinformatie Nederland 19 02-09-10 23:06
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? Lampy iPhone Apps 5 25-11-08 12:25
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat bruut Unlock [archief] 22 02-12-07 16:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:35.