//

Mijn iPhone 4 is binnen!!

Mijn iPhone 4 is binnen!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Proficiat !!!!! Nu met nog meer ongeduld wachten tot hij bij de switch store opduikt in Antwerpen....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-06-10, 22:59
jantwerpen jantwerpen is offline
• iOS 4.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 27
Standaard

Proficiat !!!!!

Nu met nog meer ongeduld wachten tot hij bij de switch store opduikt in Antwerpen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-06-10, 23:03
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik heb net eentje op ebay kunnen kopen een 32gb, wel voor veel geld maarja, geld is voor mij niet zo'n probleem .
  #23  
Oud 27-06-10, 23:18
pcsw pcsw is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: breda en omstreken
Berichten: 77
Standaard iphone 4

Ik heb er ook eentje kunnen bemachtigen, en ben er erg blij mee, wel moet ik zeggen dat ik wel last hebt van onvangst als ik de iphone op een bepaalde manier vasthoud.
voor de rest een top ding, we wachten maar op de update, zal alles wel beter worden.gr pete
  #24  
Oud 27-06-10, 23:30
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pcsw Bekijk bericht
Ik heb er ook eentje kunnen bemachtigen, en ben er erg blij mee, wel moet ik zeggen dat ik wel last hebt van onvangst als ik de iphone op een bepaalde manier vasthoud.
voor de rest een top ding, we wachten maar op de update, zal alles wel beter worden.gr pete
Ik geloof daar niet in in die update, het is in mijn ogen niet software matig dus het zal niks veranderen volgens mij maar als je weet er een manier is die toch een probleem heeft dan pak je het anders aan e ;p.

Ik ben dat al gewoon; vandaag nog voorgehad mee mijn iphone 3gs opeens het signaal wegvalt.
  #25  
Oud 28-06-10, 11:27
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Toch raar dat heel veel mensen geen problemen hebben met het wegvallen van die signalen, en vrij veel wel. Dan zou iedereen er toch last van moeten hebben?
  #26  
Oud 28-06-10, 12:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dejive Bekijk bericht
Toch raar dat heel veel mensen geen problemen hebben met het wegvallen van die signalen, en vrij veel wel. Dan zou iedereen er toch last van moeten hebben?

Sommige hebben mss ook nog niet genoeg getest .
Ik ga de mijne strakskes hebben en ga proberen tegen vanavond al aantal zaken te testen oa dat wegvallend signaal.

Ik zat een 2tal uur geleden in huis in de zetel mee mijne 3gs en was bezig via Wi-Fi aant surfen en opeens ook geen service, vooral in de linkerhand hebk dat meestal eens voor dan, beter in rechterhand nemen blijkbaar .
Nu niet dit altijd gebeurt of dit zo erg is zenne.
  #27  
Oud 28-06-10, 15:19
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Ik zou het wel heel erg vinden..ik ben rechtshandig, dus hou hem dan in mijn linkerhand vast. Als die update er niet komt dat hij dat niet doet dan wacht ik nog even af of ik hem wel haal of niet.
  #28  
Oud 28-06-10, 15:26
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Heb de mijne ook net binnen! Besteld via Borderlinx op 15/6.
  #29  
Oud 28-06-10, 15:34
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Via Borderlinx! Oftewel; het kan dus wel ;-) Balen dat ie nu op levertijd 3 weken staat.. helaas! Ik ga vanavond m'n bestelling plaatsen I guess.
  #30  
Oud 28-06-10, 15:58
Muxje Muxje is offline
• iOS 4.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 37
Standaard

De mijne is inmiddels binnen, en ik heb helaas ook signaalverlies als ik de telefoon op de voor mij natuurlijke wijze in de linkerhand hou (de linkeronderhoek van de telefoon in de bal van mijn hand, met de duim links bij de knopjes en de andere vingers rechts).

Ik weet nog niet of ik een bumper wil, maar mijn high-tech oplossing voorlopig is: twee stukken plakband van ca 5 cm op de metalen rand, van het speaker/microfoongat aan de onderkant tot voorbij de spleet in de antenne, aan beide kanten van de telefoon. Hiermee is het probleem zo goed als opgelost, en je ziet er bijna neits van. Later kijk ik of ik iets met doorzichtige spuitlak kan, maar ik ben uiteraard nog even voorzichtig met een nieuw toestel van 700 euro

Overigens ben ik nogal ontevreden over de officiele respons van Apple, dat "alle toestellen hier last van hebben". Technisch gezien klopt dat wel, maar het gaat om de mate waarin het optreedt, en bij de 4 is dat nogal heftig.

Verder is het een fantastisch toestel Zeker in vergelijking met de 3G die ik eerder had.
  #31  
Oud 28-06-10, 16:03
oOdaanOo oOdaanOo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: den haag
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar oOdaanOo
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rooo Bekijk bericht
Mag ik bij je komen slapen?

ben zeer jaloers....
alleen ja hoop em eind volgende maand ook te hebben,
alleen als er dan geen unlock is heb ik er effe nog niets aan haah
  #32  
Oud 28-06-10, 16:09
WvB22 WvB22 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 56
Standaard

Ik denk toch dat alle iPhone 4 toestellen last hebben van signaalverlies. Ik denk dat sommige mensen alleen niet weten hoe je het moet testen (ze bridgen niet de juiste delen). Op zich prima, die mensen hebben kennelijk een greep dat ze geen last hebben. Ook in de filmpje zie ik dat de 'death grip' niet goed wordt uitgevoerd. De linkeronderzijde moet geheel in de bal van de hand en de vingers om de andere randen. Op die manier wordt aan de onderkant de antenne 'gebridged' met het signaalverlies tot gevolg. Als ik dat op mijn oude iPhone probeer voelt dat onnatuurlijk aan bij mij, dus ik hoop er geen last van te hebben op de nieuwe iPhone. Maar dat neemt niet weg dat het erg slordig is natuurlijk.
  #33  
Oud 28-06-10, 16:17
VonZescao VonZescao is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Heb de mijne ook net binnen! Besteld via Borderlinx op 15/6.
Oef, dat is vrij prijzig. Volgens de calculator ongeveer €140 verzendkosten?
  #34  
Oud 28-06-10, 16:27
Froggle's schermafbeelding
Froggle Froggle is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Drunen
Berichten: 234
Standaard

Vet man! Ik maak volgend jaar wel het "Mijn iPhone 5 is binnen" topic aan. Verschil in nieuwe functies is me nu nog te klein, die 3GS houd het nog wel een jaartje vol.
__________________
2008: iPod Touch 16GB, 2009: iPhone 3GS 32GB, 2011: iPhone 4S 32GB
  #35  
Oud 28-06-10, 16:29
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VonZescao Bekijk bericht
Oef, dat is vrij prijzig. Volgens de calculator ongeveer €140 verzendkosten?

Huh? Neen, heb €34 verzendkosten betaald.
  #36  
Oud 28-06-10, 16:44
VonZescao VonZescao is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Huh? Neen, heb €34 verzendkosten betaald.
Oh, dat is wel wat beter inderdaad.

In de calculator koos ik 'electronics: mobile phones', '$700', en '0.5' bij gewicht (kg). Wellicht doe ik wat verkeerd. Zal eens een mailtje sturen. FedEx geeft me altijd een aardige rekening als ik bij A&F bestel.

Dank je.
  #37  
Oud 29-06-10, 00:02
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Hallo,

Ik heb mijn iPhone 4 16GB vandaag ook ontvangen! Wel last van signaal wegvalling, alleen gaat niet helemaal weg, streepjes worden minder en na 1 of 2 dat er overblijft gaat de 3g weg en komt bijna volop streepjes terug zonder 3g

jammer dit maar voorde rest supper toestel snel en super beeld

EDIT: Hoeveel GB staat er als capaciteit bij de mensen die ook een 16GB hebben. Het volledige capaciteit niet wat er over is?

Laatst gewijzigd door SPehlivan; 29-06-10 om 00:04.
  #38  
Oud 29-06-10, 00:49
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Froggle Bekijk bericht
Vet man! Ik maak volgend jaar wel het "Mijn iPhone 5 is binnen" topic aan. Verschil in nieuwe functies is me nu nog te klein, die 3GS houd het nog wel een jaartje vol.
Ik merk al na een 20tal minuten al heel leuke en vele duidelijke verschillen tussen de 4g en de 3gs.
  #39  
Oud 29-06-10, 00:51
cardwizard cardwizard is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: @ Achterhoek
Berichten: 200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik merk al na een 20tal minuten al heel leuke en vele duidelijke verschillen tussen de 4g en de 3gs.


nou , ik ben echt heel benieuwd daarover

**Edit** laat maar die van mij is ook binnen , helemaal te gek !

Laatst gewijzigd door cardwizard; 29-06-10 om 15:45.
  #40  
Oud 30-06-10, 01:31
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Het klopt inderdaad van dat bereikverlies. Met mijn 3gs lukt het ook, maargoed ik ben rechtshandig dus probleem opgelost zou je denken toch? En bovendien heb ik vodafone..dat is wel erg sterk spul om plat te krijgen met de linkerhand toch?

Morgen de bestelling maar doorgeven aan phoneshop.nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lotus notes e-mail binnen halen op mijn Ipad swarfega iPad algemeen 2 10-02-12 18:15
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? uncu129 iTunes 2 03-02-11 13:18
Binnen 1 week je IPHONE 4 binnen hebben ?? DAT KAN Dejviisz Koopinformatie Nederland 19 03-09-10 00:06
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? Lampy iPhone Apps 5 25-11-08 13:25
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat bruut Unlock [archief] 22 02-12-07 17:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:25.