//

Mijn iPhone 4 is binnen!!

Mijn iPhone 4 is binnen!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb alles al gelezen en kijk elke dag hier en heeft toch wel degelijk te maken met de Provider want T-mobile heeft nu de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 04-07-10, 22:47
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Ik heb alles al gelezen en kijk elke dag hier en heeft toch wel degelijk te maken met de Provider want T-mobile heeft nu de problemen. Ik ken zat mensen met Iphone dus Iphone gebruiken is voor mij geen probleem anders was ik hier niet. Heb jij toevallig vodafone kan je mij dan vertellen of je veel kan internetten want ik ben iemand die veel internet maar vodafone is geen onbepert internet dus hoelang kan je internetten en is het genoeg?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 04-07-10, 23:21
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Ik heb alles al gelezen en kijk elke dag hier en heeft toch wel degelijk te maken met de Provider want T-mobile heeft nu de problemen. Ik ken zat mensen met Iphone dus Iphone gebruiken is voor mij geen probleem anders was ik hier niet. Heb jij toevallig vodafone kan je mij dan vertellen of je veel kan internetten want ik ben iemand die veel internet maar vodafone is geen onbepert internet dus hoelang kan je internetten en is het genoeg?
De iphone 4 heeft een probleem met de antenne. Als je de linkeronderkant bedekt dan kan het bereik wegvallen.

Het bereik van tmobile is een ander verhaal. Waar het probleem vandaan komt weet ik niet, maar het regent klachten over geen bereik en geen 3g dekking. Hun snelheid bedraagt 2Mbps en is onbeperkt.

Vodafone heeft een betere dekking dan tmobile en heeft de snelste 3g snelheid namelijk 3,6Mbps. Dit is onbeperkt, maar dat geldt blijkbaar niet voor prepaid gebruikers en thetering. Vodafone heeft geen contract met apple, dus zijn de iphones stukken duurder dan met tmobile, maar als je echt wilt genieten van een iphone en het geld er voor over hebt dan zou ik kiezen voor vodafone.

En ja ik heb vodafone. En ben er zeer tevreden over. Heb mijn abbo net verlengd en een iphone 4 daarbij besteld.
  #103  
Oud 04-07-10, 23:54
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Mensen zeiden tegen mij dat vodafone niet onbeperkt is? Dus jij hebt onbeperkt internet met vodafone (gewoon abbo toch bel+sms+web) en hoe zit het met de 'Fair Use Policy' dan?
  #104  
Oud 05-07-10, 00:05
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Mensen zeiden tegen mij dat vodafone niet onbeperkt is? Dus jij hebt onbeperkt internet met vodafone (gewoon abbo toch bel+sms+web) en hoe zit het met de 'Fair Use Policy' dan?
Ja ik heb een oude BS450 + sms blox + internet. En vodafone en KPN hebben inderdaad 'fair use policy' wat inhoudt dat de provider het recht heeft om een waarschuwing uit te delen wanneer iemand meer verbruikt dan 10x het gemiddelde. Dit is mij nog nooit overkomen en ik ken ook niemand. Ik hoor het alleen van mensen op dit forum die een prepaid kaart hebben.
  #105  
Oud 05-07-10, 00:18
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Bij een abonnement zijn ze er een stuk losser in, alleen bij veelvuldig en extreme overschrijding nemen ze contact met je op.. bij prepaid knallen ze je internet er uit bij een x aantal mb..
  #106  
Oud 05-07-10, 00:52
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Dat jouw ouders met de iPhone nog geen normale mail kunnen versturen zegt denk ik meer over je ouders dan over het toestel! Veel makkelijker dan dit zal het denk ik nooit worden! Dan zullen ze met de pc ook geen mail kunnen versturen want dit is minstens zo makkelijk!
  #107  
Oud 05-07-10, 02:01
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik ben vandaag effe begonnen aan een test die ik nog niet had gedaan en wil dit even met jullie meededelen , dit zal voor velen wel interessant zijn denk ik?

Ik heb de iphone 4 en mijne maat de 3gs; we hebben naast elkaar via m'n Wi-Fi netwerk online games gespeeld; 3 verschillende games voor in totaal zo'n 70minuten lang.

Het eindresulaat was als volgt; de iphone 4 was ong 24-25% kwijt op die 70min games spelen..

De iphone 3gs was ong 46% kwijt op die 70min.

Iphone 4 heeft duidelijk dus een betere batterij aan boord .
Met de iphone 4 kan je bijna aan het dubbele gamen (niet vergeten dit op 70min is gerekend he en dit online was en alsook via Wi-Fi die ook altijd het meeste zuipt).

Uiteraard moet je rekening mee houden het ook wel van game tot game zal afhangen he, het kan zijn er mss games bij zijn die toch meer van je batterij vergen dus houd daar aub rekening mee zodat ik nadien hier geen geleuter krijg .
Maar het punt is; de iphone 4 heeft een langere levensduur.


Een totaal duur kan ik nog niet zeggen; ik heb nog geen zin gehad tot nu toe om bv 3-4-5 uren aan één stuk door te gamen tot wanneer de batterij (bijna) plat is maar dat komt ook wel nog .


De eerste game was uno; bij deze hebben we 25min gespeeld en ik was 5% kwijt mee m'n iphone 4, dit was bij de 3gs 14%.

De 2de game was shrek kart; deze is degene die bij mij het meeste zuipte van de 3 die ik heb gespeeld. Ik heb toen 15min gespeeld en was 7% kwijt, mijne maat bleef op 14% steken, dit is duidelijk denk ik sherk kart meer verbruikt dan uno.

De 3de game was crash bandicoot 2; deze hebben we 30tal min gespeeld en ik kwam op 12% verbruik uit en mijne maat mee z'n 3gs op 18%.


Uno verbruikte dus het minste maar dat is niet onlogisch dus het zal van programma tot programma en game tot game afhangen wat de batterijduur betreft en alsook dus of je het Wi-Fi gebruikt of niet.

Ik hoop dat jullie er iets aanhebben .

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dejive Bekijk bericht
Dat jouw ouders met de iPhone nog geen normale mail kunnen versturen zegt denk ik meer over je ouders dan over het toestel! Veel makkelijker dan dit zal het denk ik nooit worden! Dan zullen ze met de pc ook geen mail kunnen versturen want dit is minstens zo makkelijk!
Beetje grof vind je niet?

Laatst gewijzigd door WDS001; 05-07-10 om 09:52. Reden: Editknop gebruiken aub!
  #108  
Oud 05-07-10, 08:32
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik ben vandaag effe begonnen aan ....
(...)
Ik hoop dat jullie er iets aanhebben .
Hier hebben we zeker iets aan, een test uit de dagelijkse praktijk. Bedankt!
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #109  
Oud 05-07-10, 10:43
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Hier hebben we zeker iets aan, een test uit de dagelijkse praktijk. Bedankt!
inderdaad! nu zit ik eigenlijk nog te wachten tot er iemand eens facetime goed gaat testen, maar dan heb je dus twee stuks nodig wat op dit moment nog niet veel voorkomt

Citaat:
DEJIVE Dat jouw ouders met de iPhone nog geen normale mail kunnen versturen zegt denk ik meer over je ouders dan over het toestel! Veel makkelijker dan dit zal het denk ik nooit worden! Dan zullen ze met de pc ook geen mail kunnen versturen want dit is minstens zo makkelijk!
Ehh ja wat jij wilt. Ten eerste weet je geeneens hoe oud mijn ouders zijn en ten tweede interesseert niet de hele wereld zich voor gadgets zoals de iphone en heeft niet iedereen behoefte om mee te gaan met de technologie. en fyi: mn ouders hebben beide telefoons toevallig gratis gekregen van KPN en dan zeg je daar geen nee tegen.
  #110  
Oud 05-07-10, 10:47
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
inderdaad! nu zit ik eigenlijk nog te wachten tot er iemand eens facetime goed gaat testen, maar dan heb je dus twee stuks nodig wat op dit moment nog niet veel voorkomt
Nog even geduld. Gonny en JP (sitebeheerders) zijn met reviews bezig. De eerste is trouwens hier al te lezen.

De rest volgt. Ze hebben beiden en iPhone 4
  #111  
Oud 05-07-10, 10:55
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Nee, ik weet ook niet hoe oud je ouders zijn, maakt toch ook niet uit. Ik zeg toch ook niks raars over ze. Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat als je ouders geen mail kunnen versturen ze waarschijnlijk totaal geen feeling met computers ofzo hebben. Maakt ook totaal niet uit, heeft mijn pa ook niet, maar wil alleen maar zeggen dat je niet moet doen alsof het moeilijker is of moeilijk is op een iPhone. Dan zegt het dus meer over je ouders dan over een mobieltje. That's it..
  #112  
Oud 05-07-10, 10:59
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Nog even geduld. Gonny en JP (sitebeheerders) zijn met reviews bezig. De eerste is trouwens hier al te lezen.

De rest volgt. Ze hebben beiden en iPhone 4
En die heb ik ook met veel plezier gelezen en vervolgens de iphone 4 besteld, dus ik zit heel erg naar deel 2 uit te kijken
  #113  
Oud 05-07-10, 13:08
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

ik wacht juist ff op deel 2 (en misschien 3) alvorens ik de iphone 4 ga bestellen
  #114  
Oud 05-07-10, 15:27
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Nog even geduld. Gonny en JP (sitebeheerders) zijn met reviews bezig. De eerste is trouwens hier al te lezen.

De rest volgt. Ze hebben beiden en iPhone 4
Effe enkele dingetjes ivm met dat review; van krassen heb ik voorlopig niet veel last van (op de achterkant) en ik gebruik geen plastiekjes of wat dan ook, ben daar niet voor. Ik moet ook nog altijd de eerste smartphone toestel tegen komen die krasvrij zijn, dat bestaat gewoonweg niet voor mij.
Vroeg of laat doordat ik zonder zo'n plastiekjes werk zal er wel wat krassen opkomen maar ik denk dat de 3gs daar toch meer gevoelig voor is dan de 4 door de plastieke achterkant bij de 3gs.
Ik vind het juist goed ook dat je iphone nu mooi plat ligt inplaats van zoals bij de 3gs ligt te wiebelen op tafel.

Wat dat filmen betreft; ik lees van schokkerigheid maar dat zal mss aan de persoon zelf liggen, ik heb zelf eens gefilmd en ik lijk daar toch minder last mee te hebben met dat schokkerigheid als ik film. Maar ook bij deze moet ik nog wat meer tests doen dus het is nog een beetje te vroeg om der echt wat over te zeggen maar op het eerste zicht heb ik er minder hinder van .
Van gele vlekken heb ik ook geene last, dat van wegvallend signaal ga ik morgen normaal gezien kunnen bevestigen, morgen heb ik normaal gezien mijn microsim kaartje, dan laat ik hier wel weten of ik het ook voor heb of niet en ik kan u zeggen ik er ervaring mee heb (met alle andere vorige iphones).

Foto's trekken is vooral op klaarlichte dag super net zoals het filmen, alleen bij foto's trekken zal je toch niet mogen bewegen want als je een beetje beweegt tijdens de foto word getrokken dan ga je niet tot het resultaat komen dat je wil, het is wazig als je beweegt op de moment je de foto trekt, dus als je mensen trekt maak hen duidelijk ze echt wel geen beweging mogen maken.
Voorlopig alleen maar met mensen uitgetest.

De kwaliteit is zeer zeker beter dan bij dede 3gs; dat zie ik als ik de mijne (iphone 4) naast die van de 3gs houd, dan zie je duidelijk de kleuren zuiverder en beter zijn dan bij de 3gs, nethetzelfde met games, daar zie je dat dit mooier en scherper is allemaal dan bij de 3gs.
Ik heb wel mijn helderheid nog meer omhoog gezet en dat vind ik nog pakken beter zelfs, veel verbluffender en mooier en nog scherper.

Maar als je echt iemand bent die der echt mee bezig is met dat filmen en vooral foto's trekken dan is het toch het beste zelf een apart toestelleke te kopen want je zal met de smartphones en alsook de iphone 4 nooit tot het resultaat bekomen die je met een zuivere camera wel kan behalen.

In mijn geval is dat gewoon eens voor op youtube te plaatsen en op facebook ofzo en that's it dus dat maakt me dan minder uit ook.

Wat ik wel opmerkte in die review en dat filmpje is dat er gefilmd werd met dat ledlight maar in nauwelijks verlichte omgeving, dat is niet abnormaal dan dat het erop lijkt het in den donker geene vetten is dan, als je filmt in den donker met ledlight of zelfs zonder dan is het vooral aangeraden waar dit te doen waar je toch wat meer verlichting hebt, dan ga je tot een veel beter resultaat uitkomen.


De conclusie is dat een smartphone lekker makkelijk en handig is en waar je bijna alles in één hebt steken maar alles heeft dan ook z'n beperkingen en zal je soms toch beter af zijn met een aparte foto/video camera.
Ik hoop wel dat je met imovie mss het één en ander zal kunnen corrigeren, mss dat een extraatje is die je foto of video mss nog beter kan doen uitkomen.

Voor mij persoonlijk is de 4G zijn geld waard; vooral de batterij die ik al een beetje heb getest is duidelijk beter dan de 3gs, de kwaliteit van foto's en het filmen is ook beter dan bij de 3gs, de scherpte en kleuren zijn ook duidelijk merkbaar, ook de apps zijn mooier dan bij de 3gs, zelfde met games en ga zo maar door, echt wel heel mooi dus bij de 4.
Het toestel is echt beestiger om vast te houden dan de 3gs, je hebt echt het gevoel je een strak toestel in je handen hebt, echt een zalig gevoel al heb ik mss wel ietsje meer schrik deze eens zou vallen. De knoppen zijn ook strakker en de iphone is mooier ook dan de 3gs vind ik.
Ook natuurlijk je een ledlight hebt als je foto's wil nemen of wil filmen is ook toch wel belangrijk vind ik, dat ledlight zorgt er toch voor je toch als het wat donkerder is je toch betere foto's kan trekken en kan filmen.
Bij het filmen mis ik toch wel een zoomfunctie, bij een foto trekken kan je wel via een balkje inzoomen maar bij het filmen heb je dit jammer genoeg niet en dit wil zeggen als je een iets wil filmen van een ong 10tal meter verder je het nooit zal kunnen filmen van dichtbij snap je? Ik hoop er daar mss nog een app of software of weet ik veel voor komt zoals ze bij de foto's wel gedaan hebben. Uiteraard is het zo dat hoe meer je inzoomt hoe minder de kwaliteit natuurlijk dus houd daar rekening mee.
Uiteraard is de iphone 4 op bepaalde vlakken ook ene beetje sneller (niet altijd en ook niet bij alles) dan de 3gs vanwege z'n betere proccessor.

Conclusie; ik heb er geen spijt van ik de iphone 4 heb gekocht ondanks een paar dingetjes die altijd wel nog beter kunnen, de verschillen zijn voor mij duidelijk tegenover de 3gs, ik zou m'n 4 niet willen inruilen voor een 3gs.
  #115  
Oud 05-07-10, 16:03
wbi007 wbi007 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene3g Bekijk bericht
Ik vindt het trouwens wel belachelijke prijzen hoor, bij de phoneshop.
En ik zie dat de levertijd 3 tot 6 weken is, is het dan niet even handig om op t-mobile bijvoorbeeld te wachten?

Er wordt in de comments bij de phoneshop vertelt door een van de medewerkers dat bijvoorbeeld mobistar goedkoper is omdat ze andere afspraken hebben met Apple, maar Apple doet toch niet aan korting geven?
Idd hoge prijzen! Die 3G's kost daar nu nog 689euro simlock vrij. (de 16gig). bij belcompany Be kost dat ding 'maar' 579euro. De 32Gig is 679. Nog 10euro goedkoper of de NL iphone en dat ding heeft er maar 16gig


Of ben ik nou zo mis? :x
  #116  
Oud 06-07-10, 16:48
prebisws prebisws is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: culemborg
Berichten: 5
Standaard

Ik heb vandaag een email van Apple gekregen dat mijn bestelde iPhone verzonden is!!! Yeah!! En dat terwijl hij eigenlijk 15 juli verzonden zou worden vanuit Engeland!!

En nu maar afwachten wanneer hij binnen komt!!

Hebben meer mensen dit ervaren??
  #117  
Oud 06-07-10, 23:44
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik heb vandaag de microsim gekregen en heb dat wegvallend signaal getest en ik heb hetzelfde voor als met mijn iphones die ik al heb gehad.

Ik houd hem in mijn linker hand en m'n handpalm op/over die linkeronderkant, dan duurt het meestal wel effe maar het signaal valt soms weg, hoe meer en hoe harder je het bedekt is de kans groter op geen service.

Ik heb dan hetzelfde gedaan en in de linkerhand gebeld en ook de handpalm op de linkeronderkant gehouden en toen bleef ik wel constant 2blokskes behouden.

Houd je je iphone gewoon met je vingers vast inplaats van de handpalm dan lijkt me er op het eerste zicht geen enkel probleem.

Ik houd m'n iphone 4 in de linkerhand in de handpalm gedeeltelijk om zo een bericht te typen dan behoud ik 2 blokjes.

Je zal dus zoals ik het zie alleen maar geen service bekomen als je de linkeronderkant (echt) goed toesluit met je handpalm ofzo.

Oke, het zou niet mogen dit gebeurt maar zoals ik al heb gezegd; het is ferm overroepen dus, ik heb er nauwelijks last van.

Tethering met Mobile Vikings werkt ook alleen is het probleem EDGE snelheid natuurlijk, das gewoon te traag om dit via de laptop te doen vind ik.
  #118  
Oud 06-07-10, 23:48
Jerry Homes Jerry Homes is offline
• iOS 4.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Tethering met Mobile Vikings werkt ook alleen is het probleem EDGE snelheid natuurlijk, das gewoon te traag om dit via de laptop te doen vind ik.[/quote]


ik heb vandaag mijn microsim gekregen van Mobile Vikings. ik ben benieuwd naar hun netwerk.
  #119  
Oud 07-07-10, 01:19
okkie100 okkie100 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard

Beste forum mensen,

Ik wil ook graag de iphone gaan halen kan mijn abbo bij kpn verlengen over 2 maanden nu zit ik te twijfelen tussen de 3gs of 4,

Nu zie ik op marktplaats iphone 4 te koop staan voor 500 euro maar ook genoeg voor 1100 euro is dit niet vreemd en kan die van 500 dan wel echt zijn.

Is dit ook na te gaan of te zien.

Alvast Bedankt
  #120  
Oud 07-07-10, 05:03
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door okkie100 Bekijk bericht
Beste forum mensen,

Ik wil ook graag de iphone gaan halen kan mijn abbo bij kpn verlengen over 2 maanden nu zit ik te twijfelen tussen de 3gs of 4,

Nu zie ik op marktplaats iphone 4 te koop staan voor 500 euro maar ook genoeg voor 1100 euro is dit niet vreemd en kan die van 500 dan wel echt zijn.

Is dit ook na te gaan of te zien.

Alvast Bedankt
Wat denk je nu zelf welke de echte is als je weet dat de nieuwe 629 euro gaat kosten voor de 16gb
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lotus notes e-mail binnen halen op mijn Ipad swarfega iPad algemeen 2 10-02-12 18:15
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? uncu129 iTunes 2 03-02-11 13:18
Binnen 1 week je IPHONE 4 binnen hebben ?? DAT KAN Dejviisz Koopinformatie Nederland 19 03-09-10 00:06
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? Lampy iPhone Apps 5 25-11-08 13:25
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat bruut Unlock [archief] 22 02-12-07 17:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:33.