//

Iphone Herstellen

Iphone Herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vast veelvoorkomend probleem, en na nu al zo'n 4 uur bezig te zijn met alles uit te zoeken toch maar even zelf een topic ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-06-10, 13:23
aquard aquard is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard Iphone Herstellen

Een vast veelvoorkomend probleem, en na nu al zo'n 4 uur bezig te zijn met alles uit te zoeken toch maar even zelf een topic plaatsen!

Ik heb een I-phone 3G 8gb waarop ik de laatste versie voor 4.0 had staan.

Nu gezien te hebben dat 4.0 erop gezet kon worden ging ik dat natuurlijk meteen doen. toen vroeg itunes mij om eerst de telefoon te herstellen voor ik de nieuwe versie (4.0) erop kon zetten.. ik netjes doen en op herstellen drukken, al een backup gemaakt en toen begon die

op ongeveer 60% stopt hij ermee en zegt hij, fout 14

ik heel google afgezocht, en daar wordt gezegd:
- Start hem op in dfu, (gedaan - werkt niet weer fout 14 halverwege)
- Verwijder de update uit de map zodat hij hem opnieuw opzoekt installeerd en hersteld (gedaan - werkt niet weer fout 14 halverwege)
- probeer het op een andere computer (en ja hoor weer fout 14)
- installeer itunes opnieuw (ja je ziet hem al aankomen... fout 14 weer)

mn telefoon is nooit ge-jailbreaked en dat hou ik ook graag zo, ik snap gewoon niet waarom hij halverwege die fout geeft..:S wordt er een beetje hopeloos en chagerijnig van...

Terug gaan naar de winkel zie ik niet echt als een optie om hem vervolgens dan een paar weken kwijt te zijn..

weet er iemand misschien wat ik nog kan doen, fout doe, oplossingen??

Bedankt alvast!

Robin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-06-10, 14:06
jie-fan jie-fan is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik had hetzelfde probleem. Op een gegeven moment deed hij het met herstellen maar dan ben il al mijn betaalde apps kwijt. weet jij waar ik die kan claimen ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone Herstellen. zoole Jailbreak 3 01-10-10 15:54
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? glenn_lauw iPhone algemeen 21 29-03-10 17:29
iphone herstellen madrettor Archief 2 11-11-09 20:36
iPhone herstellen?! HansWorst Archief 3 23-01-09 13:09
herstellen, Herstellen en nog een HERSTELLEN! koolenboer iPhone algemeen 6 09-08-08 14:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:20.