Hoe werkt Rotation Lock? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze week iOS4 geinstalleerd op mijn 3GS. Alles lijkt te werken op twee dingen na: - ik zie nergens het icoontje voor rotation lock of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe werkt Rotation Lock?
Deze week iOS4 geinstalleerd op mijn 3GS. Alles lijkt te werken op twee dingen na:
- ik zie nergens het icoontje voor rotation lock of hoe ik die aanzet? - bij berichten zou een teller moeten verschijnen om aan te geven hoeveel letters je nog overhebt. Die verschijnt niet bij mij. Ook niet na het intypen van een flink stuk tekst. Iemand oplossingen hiervoor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je berichten teller moet je aanzetten in settings/messages.
Rotation lock durf ik niet te zeggen.
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey. Laatst gewijzigd door Chrisl; 27-06-10 om 16:44. |
|
|||
|
|||
Na flink zoeken op in de thread met problemen (17 pagina's! daar ga je niet ff in zoeken, erg onoverzichtelijk...) oplossing voor de rotate lock gevonden. Zat weer goed verstopt in de iphone. Toch raar dat ze niet gewoon een simpele handleiding publiceren met hoe alles werkt. Of is die er wel?
Nu dat teller probleempje nog. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Tja...... Apple hè ;-)
|
|
|||
|
|||
Na flink zoeken op in de thread met problemen (17 pagina's! daar ga je niet ff in zoeken, erg onoverzichtelijk...) oplossing voor de rotate lock gevonden.
Wat is de oplossing? alvast bedankt voor het antwoord |
|
||||
|
||||
Vertel eerst eens wat je probleem is...
|
||||
|
||||
Citaat:
En lees dan vooral het deel "Basiskenmerken" door.
|
|||
|
|||
dubbeldrukken op de homeknop en dan naar links scrollen, daar zit ie naast de controls van de ipod.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Lock Rotation is weg | alexjuuhh | Jailbreak | 4 | 07-06-11 00:51 |
lock knop werkt niet meer | Kaasschaaf | iPhone algemeen | 5 | 28-08-10 12:43 |
T-Mobile en orginele sim lock vrij maken hoe? | Iphone3Gs | Archief | 1 | 09-10-09 11:13 |
Wi-Fi probleem, hoe mijn lock te omzeilen na restore? | Nemisis2003 | Wi-Fi | 6 | 18-08-09 16:18 |
lock screen werkt | GIGI1978 | Archief | 8 | 01-07-09 09:05 |
|
|