iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   kan je in ios4 al een eigen sms-toon toevoegen? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/62941-ios4-eigen-sms-toon-toevoegen.html)

minosvdb 27-06-10 15:54

kan je in ios4 al een eigen sms-toon toevoegen?
 
Vraagje aan de iPhone 4 / iOS4 gebruikers:

Ik heb nog altijd (en tot tevredenheid) een iPhone 2G maar omdat ie nu toch wel aan z'n einde begint te komen en de 4 echt wel strak is qua design en mogelijkheden koop ik die van zodra het mogelijk is.

Toch vraag ik me al af of je nu al een eigen sms-toon kan kiezen/toevoegen ipv de 6 standaard sms-tonen in de 2G?:confused:
Deze volstaan echt niet voor mij en in mijn 2G heb ik er een aantal vervangen met het progje DiskAid.:P

Ik heb echter niet veel zin om in m'n nieuwe iPhone onmiddellijk al in de ROOT te beginnen klooien en vraag me dus af of Apple hier al wat flexibeler in geworden is? :confused:
Werkt DiskAid uberhaupt nog wel op een iPhone 4? :confused:
Zijn er standaard al meer sms-tonen beschikbaar dan vroeger? (mss vind ik dan wel iets gepast)

Echt een vraagje voor mensen die al beschikken over iOS4 of een nieuwe iPhone ;)

Sultan 27-06-10 19:56

Nee, bij mij zie ik iig geen nieuwe sms tonen :(

minosvdb 27-06-10 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sultan (Bericht 477665)
Nee, bij mij zie ik iig geen nieuwe sms tonen :(

...en "bij u" is dat de nieuwe iPhone want op uw profiel staat de 3Gs nog vermeld? En kan je me ook laten weten of je naast de bestaande tonen er zelf nog enkele kan toevoegen zonder in de root te moeten liggen klooien?

Alvast merci ;-)

minosvdb 03-07-10 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door minosvdb (Bericht 477515)
Vraagje aan de iPhone 4 / iOS4 gebruikers:

Toch vraag ik me al af of je nu al een eigen sms-toon kan kiezen/toevoegen ipv de 6 standaard sms-tonen in de 2G?:confused:
Zijn er standaard al meer sms-tonen beschikbaar dan vroeger? (mss vind ik dan wel iets gepast)

Echt een vraagje voor mensen die al beschikken over iOS4 of een nieuwe iPhone ;)

Is er nu echt niemand die hier even een (liefst juist) antwoord op kan geven? :confused: :O
Of hebben we de iPhone 4 nog niet? :d

pascalletje 03-07-10 10:09

Kan ook met de iPhone 4 niet, en geen extra tonen.

Robbee 03-07-10 11:15

Jailbreaken en Winterboard erop !

pascalletje 03-07-10 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robbee (Bericht 481643)
Jailbreaken en Winterboard erop !

Lukt helaas ook (nog) niet met de iPhone 4...

Robbee 03-07-10 12:25

Vraag ging niet alleen over iPhone 4.

snake06 20-07-10 09:54

Ik heb een beltoon toegevoegd maar deze werkt niet.
wel als ik een preview doe via iphonebrowser maar niet op de iphone zelf...
heb firmware 4.0.1 + jailbreak

Sultan 20-07-10 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door minosvdb (Bericht 477805)
...en "bij u" is dat de nieuwe iPhone want op uw profiel staat de 3Gs nog vermeld? En kan je me ook laten weten of je naast de bestaande tonen er zelf nog enkele kan toevoegen zonder in de root te moeten liggen klooien?

Alvast merci ;-)

In mijn profiel staat 3GS met FW 4.0,
maar je kan toch gewoon zelf een beltoon maken ;)

Marc1969 21-07-10 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robbee (Bericht 481643)
Jailbreaken en Winterboard erop !

Mijn oog valt ineens op deze opmerking, die ik overigens wel vaker gezien heb. Maar ik heb WB erop staan en ik zou niet weten hoe je dan een eigen SMS toon kunt instellen. Zie nergens in de instellingen hoe of waar ik zoiets zou kunnen doen. Kan iemand hier wat licht over laten schijnen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:01.