//

Geen internet

Geen internet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds ik verhuisd ben heb ik binnenshuis (en in mijn thuis) geen 3g internet. Als ik op de home knop druk staat er wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-06-10, 10:50
diannekes diannekes is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 11
Standaard Geen internet

Hallo,

Sinds ik verhuisd ben heb ik binnenshuis (en in mijn thuis) geen 3g internet. Als ik op de home knop druk staat er wel 3g bovenin beeld maar zodra ik mijn telefoon verder ontgrendel dan wordt die 3g van die 3 boogjes boven elkaar. Als ik ergens anders naar toe ga dan doet mijn 3g het wel.
Ik heb een iphone 3g met een telfort abonnement. Wie kan me helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-06-10, 11:28
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

Die drie boogjes geven aan dat je verbonden bent met een Wi-Fi/draadloos internet, dit is niet erg want dit gaat over het algemeen een stuk sneller dan 3G.
  #3  
Oud 28-06-10, 12:10
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

inderdaad Wi-Fi haha. je verliest het Wi-Fi signaal als je weg gaat en dan gaat je iphone weer naar 3g mode.
  #4  
Oud 29-06-10, 12:39
diannekes diannekes is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 11
Standaard

Ja dat klopt dat weet ik, maar als ik verbonden ben waarom heb ik dan geen internet?
  #5  
Oud 29-06-10, 14:25
Geronimo85 Geronimo85 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 127
Standaard

Als je een pagina probeert te openen in Safari, bvb. www.google.nl, wat zie je dan?
Geeft hij een foutmelding? Moet je je inloggen?

Het is mogelijk dat je iPhone automatisch verbinding maakt met een hotspot, waarop je je nog moet inloggen vooraleer je internet hebt.

Als je echter verbonden bent met een open draadloos netwerk, zou je meteen op het internet moeten kunnen.
  #6  
Oud 29-06-10, 15:16
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Zet je Wi-Fi eens uit.. Mogelijk verbind hij met een Wi-Fi netwerk dat wel open is maar waarbij je wel een programma op je pc/mac moet hebben, of zoals Geronimo zegt: inloggen, om er op te kunnen. Was bij Saxxion deventer ook zo.. gewoon open netwerk maar je kon er niet op internetten met een iPhone..
  #7  
Oud 30-06-10, 16:55
diannekes diannekes is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 11
Standaard

Yess! Hij doet het.
Bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: 4.1 custom FW erop, geen internet en geen synch Drinkyoghurt Unlock 0 17-11-10 16:52
Openbaar internet, geen toegang tot internet? Mypod iPhone algemeen 1 17-09-10 13:01
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi vuurvreter Wi-Fi 35 16-09-10 23:25
wel of geen internet: geen 'beetje' Michaelangelo Odido (T-Mobile) 6 27-10-08 22:18
Muziek: Geen geluid/geen internet sander1986 Muziek, foto & video 1 03-06-08 16:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:48.