//

Slechte verbinding in gesprek van 1 kant

Slechte verbinding in gesprek van 1 kant discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vaag probleem met mijn iphone. 3G heb ik uitgeschakeld en ik heb vol bereik. Toch lijkt het er op dat mijn telefoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-06-10, 21:36
Harem Harem is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 27
Standaard Slechte verbinding in gesprek van 1 kant

Ik heb een vaag probleem met mijn iphone. 3G heb ik uitgeschakeld en ik heb vol bereik. Toch lijkt het er op dat mijn telefoon zo nu en dan lastig verbinding kan maken. Ook wordt ik zo af en toe gebeld en dan kan ik de andere kant prima verstaan maar mij verstaan ze niet of ze horen stukjes, net alsof ik slecht bereik heb.

Mijn microfoon van de Iphone is volgens mij niet stuk want ik heb hetzelfde probleem als ik door de microfoon van de headset praat.

Ook getest op dezelfde locatie (thuis) en de ene keer kunnen ze me wel verstaan en de andere keer niet terwijl ik hun dus wel goed kan verstaan.

Iemand zoiets al eerder gehad of enig idee wat het probleem kan zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zeer slechte verbinding Walt Archief 1 26-01-10 15:44
Windows: slechte verbinding Iphone/Itunes joagertje iTunes 5 19-10-09 18:53
Slechte internet verbinding testen ideveloper Ontwikkelen voor iOS 5 12-04-09 20:16
Verbinding gelijk verbroken bij aannemen gesprek buitenland. Sfinxweb iPhone algemeen 0 11-10-08 11:50
Verbinding gelijk verbroken bij aannemen gesprek buitenland. Sfinxweb Odido (T-Mobile) 0 04-10-08 18:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:43.