//

er is een iphone aangesloten maar deze kan niet worden geidentificeerd

er is een iphone aangesloten maar deze kan niet worden geidentificeerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een week een iphone. 1.1.2 BL4.6 Tot nu toe geen problemen alleen vanaf vandaag kan ik niks meer beginnen met itunes. Heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-02-08, 22:39
blondie213's schermafbeelding
blondie213 blondie213 is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 61
Standaard er is een iphone aangesloten maar deze kan niet worden geidentificeerd

Ik heb sinds een week een iphone. 1.1.2 BL4.6
Tot nu toe geen problemen alleen vanaf vandaag kan ik niks meer beginnen met itunes.
Heb versie 7.6. Ook heb ik al meerdere versies geprobeerd en deze werken ook niet meer. de iphone laadt wel op maar thats all.

Ik krijg de melding: Er is een iphone aangesloten maar deze kan niet worden geidentificeerd. Koppel de iphone los, sluit hem opnieuw aan en probeer het opnieuw.

In apparaatbeheer wordt de iphone herkent en geeft geen problemen weer. Ook geprobeerd in meerdere usb poorten zonder succes.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft want het is echt irri!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-02-08, 23:06
Jimmy_Boy Jimmy_Boy is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 210
Standaard

Even op een andere pc proberen aan te sluiten en kijken of het daar werkt.
De iphone drivers vanuit apparaatbeheer van je pc verwijderen, en iphone opnieuw aansluiten
  #3  
Oud 04-02-08, 23:35
blondie213's schermafbeelding
blondie213 blondie213 is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 61
Standaard

aangezien de pc nodig toe was aan een opschoonbeurtje alles maar even opnieuw geinstalleerd. Nieuwste versie van itunes er op gezet en in eerste instantie weer problemen maar toen ik oulook als hoofd emailaccount had ingesteld liep het weer als een zonnetje.

Nu maar hopen dat dat zo blijft.
  #4  
Oud 05-02-08, 17:18
blondie213's schermafbeelding
blondie213 blondie213 is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 61
Standaard

en nu net de pc opgestart en de iphone aangesloten en weer hetzelfde probleem! Ik snap er echt helemaal niks van hoe kan dit?
  #5  
Oud 05-02-08, 17:34
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blondie213 Bekijk bericht
en nu net de pc opgestart en de iphone aangesloten en weer hetzelfde probleem! Ik snap er echt helemaal niks van hoe kan dit?
Je kunt het beste iTunes 7.5 gebruiken.
  #6  
Oud 06-02-08, 23:52
blondie213's schermafbeelding
blondie213 blondie213 is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 61
Standaard

Op aanraden toch maar weer 7.6 verwijderd en 7.5 geinstalleerd. Eerst zonder succes omdat de afspeellijst niet kon worden gevonden omdat deze met een nieuwere versie is aangemaakt.

Opnieuw verwijderd en geinstalleerd en een beetje pielen en de wonderen zijn de wereld nog niet uit want hij herkent de iphone nu weer!!! Gelukkig maar.

Nu maar hopen dat het morgen nog zo is en dan mag hier een slotje op.
Thanks voor jullie hulp!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De aangesloten Iphone kan niet worden geidentificeerd Naish iPhone algemeen 30 13-08-18 21:28
Windows: Deze iphone kan niet gebruikt worden enz. brucejones iTunes 6 22-12-10 17:25
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' Denneke iTunes 2 23-01-10 11:41
Kan niet worden geïdentificeerd aliasalias iPhone algemeen 0 18-08-09 13:38
Iphone youtube application : Deze film kan niet worden afgespeeld Phuong Archief 1 25-02-09 17:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:40.