//

iPhone 4 los of Early Renewal, help mij!

iPhone 4 los of Early Renewal, help mij! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door LabTeov Ik ga in September naar America, is het dan verstandiger om mijn iPhone 4 daar los te halen? Ik wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09-07-10, 18:15
kai824's schermafbeelding
kai824 kai824 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: ergens in nederland
Berichten: 332
Stuur een bericht via ICQ naar kai824 Stuur een bericht via Instant Messenger naar kai824 Stuur een bericht via MSN naar kai824 Stuur een bericht via Yahoo naar kai824
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LabTeov Bekijk bericht
Ik ga in September naar America, is het dan verstandiger om mijn iPhone 4 daar los te halen?

Ik wil namelijk over 2jaar als ik me contract heb uit gezeten sowieso weg bij T-Mobile dus vandaar dat ik ook niet met 1 jaar verleng..

Ik kan de kosten van iPhone 4 in America niet vinden..
In Amerika is de iPhone 4 niet officieel simlockvrij te halen, dus het kan niet (wel via AT&T, maar dat is alleen als je in Amerika woont)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 09-07-10, 18:54
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Misschien nog een tip hieronder. Ik ga de iPhone 4 ook halen via Early Renewal, maar heb in juni 2009 3GS gehaald. Betekent dus dat ik nu nog 1 jaar heb lopen. Normaal zou ik dat wel 'overleven' maar de iPhone 4 is een enorme upgrade vergeleken met de 3GS.

Citaat:
Is er een mogelijkheid om mijn contract vervroegd te vernieuwen met een nieuw toestel?

Ja, wij bieden deze mogelijkheid met de dienst Early Renewal. Met Early Renewal mag je je contract vervroegd vernieuwen, ongeacht de reden. Voor deze mogelijkheid betaal je eenmalig € 69,95 contractkosten. Verder kom je in aanmerking voor hetzelfde aanbod als bij een reguliere contractvernieuwing.

Als je kiest voor Early Renewal, kies je voor een contractvernieuwing. De nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden start na afloop van je huidige contractperiode. Je stapt bij de start van de nieuwe contractperiode automatisch over op een huidig T-Mobile tariefplan, waaraan mogelijk andere voorwaarden zijn verbonden dan aan het tariefplan waarvan je nu gebruikmaakt.

Let op! Wanneer je gebruik hebt gemaakt van Early Renewal, kan dat binnen de vastgelegde contractperiode niet nogmaals. Als je toestel binnen deze periode dus gestolen wordt, kwijtraakt of kapot gaat (buiten garantievoorwaarden), kun je weer vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de contractperiode. Het contract dien je dan nog wel uit te dienen.
Dit betekent dus dat je ook slechts 1 jaar kan verlengen. Let dan wel op: er van uitgaand dat de prijzen doorschuiven, moet je (bij een i150 abonnement) 300 euro bijbetalen voor 16 GB en 390 euro voor 32 GB model.

Als ik dit komende maand ga doen, heb ik nog 2 jaar een abonnement (die dan dus verloopt in juni 2012). Ik heb dan gewoon een mooi abonnement met onbeperkt dataverkeer (geen Fair Use Policy) maar wel een nieuw toestel. Met een beetje geluk kan je voor je 3GS nog 300 of 400 euro krijgen (als-ie er nog een beetje nieuw uitziet).

Ik ga de iPhone 4 dus kopen met +1 jaar abonnement, en mijn 32 GB ga ik voor circa 425 euro verkopen waardoor ik uiteindelijk nog maar 35 euro extra betaal voor de 'eenmalige contractskosten'. Mooie deal: ik heb geen problemen met T-Mobile dus heb een mooi abonnement met onbeperkte data tot 2012, ik heb een mooie nieuwe iPhone 4 voor maar 35 euro en in 2012 koop ik wel de iPhone 6 (tenzij ik dan een ander toestel wil).

Ik verwacht niet dat Apple volgend jaar een grote upgrade gaat uitbrengen. In 2007 had je de eerste iPhone maar nog niet hele hoge verkoopsaantallen. In 2008 werden er heel veel iPhone 3G's verkocht i.c.m. een 2-jarig abonnement. In 2009 kwam de 3GS, werd in recordaantallen verkocht maar veelal aan nieuwe iPhone gebruikers. In 2010, wordt weer super veel verkocht maar heel veel mensen die een 3G hebben kopen nu dus de iPhone 4. Ik verwacht dus dat Apple gewoon op dit 'pad' blijft: elke 2 jaar een wat grotere upgrade.

Tevens moet ik met de iPhone 4 zeker wel 2 jaar meekunnen: eindelijke een echt fatsoenlijke camera, met flits. In hogere kwaliteit filmen (want serieus, de iPhone 3GS kan wel mooi filmen maar de lage kwaliteit zie je alleen maar blur zodra je het op een TV afspeelt). Een mooi nieuw scherm, waar vanaf nu heel veel apps voor zullen worden gebouwd (waardoor je 3GS dus over een jaar of twee al grotendeels achterloopt). De A4 chip waardoor nog krachtiger dan de 3GS. Front facing camera. Meer geheugen. Vooral die eerste paar dingen (5 mp camera, flits, HD filmen) miste ik nog echt.

Natuurlijk volgend jaar is-ie misschien nog beter met een vernieuwde A4 chip, een nog betere batterij maar het verschil zal vast niet heel veel groter zijn met nu. En ik denk niet dat Apple meer dan 1 GB ram erin gaat stoppen in 1 jaar tijd. Dit is het moment.
  #23  
Oud 10-07-10, 01:55
calvito calvito is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 27
Standaard

Gewoon naar Apple.com gaan en dan naar de store.

Welcome to the Apple Store - Apple Store (U.S.)

Maar ik weet niet of je hem daar ook simlockvrij kan kopen. Zo op het eerste gezicht niet...
  #24  
Oud 10-07-10, 15:59
LabTeov LabTeov is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 196
Standaard

He,

Het feit dat ik niet met nog 1jaar abbo wil is omdat ik dan tot 2013 aan dat geintje vast zit.. Ik kan mijn 3Gs (net nieuw omdat oude kapot was) zeker nog wel verkopen waardoor ik misschien die iPhone 4 beter los kan kopen..

De prijzen van wat je moet bij betalen op de T-Mobile site waren nog van de 3Gs niet van de iPhone 4?
  #25  
Oud 10-07-10, 20:47
calvito calvito is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 27
Standaard

Ik zou idd zeker geen lang contract nemen en ik zou T-Mobile ook afraden. Met name dat laatste. Kijk of je de iPhone 4 ergens anders in Europa kan halen. Op meerdere plekken in Europe simlockvrij te krijgen, geloof ik. In de UK wel het goedkoopst vanwege de nog steeds gunstige koers van de pond.

De 3GS kan je zeker nog prima verkopen. Die is echt nog wel wat waard. De 3G heb ik ook indertijd goed verkocht. Startprijzen op Marktplaats zijn rond de 300 euro.
  #26  
Oud 10-07-10, 21:04
LabTeov LabTeov is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 196
Standaard

Oke, maar ik heb niet echt de tijd om naar Londen te gaan en zoek eigenlijk iemand die ik kan vertrouwen die er zelf 1 gaat halen en er voor mij 1 kan meenemen..
  #27  
Oud 10-07-10, 22:02
calvito calvito is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 27
Standaard

Goed idee. Jammer genoeg ben ik al geweest. Maar nogmaals (volgens mij heb ik het hier in dit forum ook al uitgelegd) ik heb er eentje besteld in Nederland en hem in Engeland bij familie laten bezorgen. Er was toen een levertijd. Maar misschien kan je een Store pickup van tevoren bestellen of zo.
Hoe dan ook, sterkte ermee...
  #28  
Oud 10-07-10, 23:54
LabTeov LabTeov is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 196
Standaard

Kan je er niet nog 1 bij je familie laten bezorgen? Als je me de prijs in euros vertelt, bon erbij dan ben ik bereid hem bij je op te halen oid?

en anders ga ik wss over 2 wkene met een vriend van me. Ff goedkoop reizen haha
  #29  
Oud 11-07-10, 00:19
calvito calvito is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 27
Standaard

Nee sorry, dat doe ik niet. Ik ga niet mijn nichtje in contact brengen met iemand die ik zelf nog niet eens ooit ontmoet heb. Bovendien staat de levertijd al een tijdje op drie weken...
  #30  
Oud 11-07-10, 11:24
LabTeov LabTeov is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 196
Standaard

Hmm, je hoeft mij toch niet in contact te brengen met je familie? Jij kunt er toch 1 bestellen? Ik betaal jou wel gewoon, zolang die maar bij mij aankomt
  #31  
Oud 12-07-10, 01:41
LabTeov LabTeov is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 196
Standaard

Ik moet even weten hoe ik kan pre-orderen in Engeland.. Ik wil over paar weken met een maat naar Londen gaan om hem dan te halen, maar aangezien er 3 weken levertijd opstaat.. moet ik hem pre-orderen denk?
  #32  
Oud 12-07-10, 15:47
calvito calvito is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 27
Standaard

Ik zou zeker pre-orderen. Dan hopen dat hij op tijd is. Alles gaat via de Apple-site. Doorklikken naar Apple-UK...
  #33  
Oud 12-07-10, 16:06
LabTeov LabTeov is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 196
Standaard

Ja, maar kan daar niet Pre-oderen?? Zowel, hoe dan?
  #34  
Oud 12-07-10, 16:10
calvito calvito is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 27
Standaard

Excuus, verkeerd begrepen dan. Ik dacht dat jìj wist dat dat kon. Ik heb slechts besteld en bij familie in Engeland laten bezorgen. Probeer anders te bellen met de winkel in Regent Street. Dan willen ze hem misschien daar voor je vast houden...
  #35  
Oud 12-07-10, 16:36
LabTeov LabTeov is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 196
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door calvito Bekijk bericht
Excuus, verkeerd begrepen dan. Ik dacht dat jìj wist dat dat kon. Ik heb slechts besteld en bij familie in Engeland laten bezorgen. Probeer anders te bellen met de winkel in Regent Street. Dan willen ze hem misschien daar voor je vast houden...
Mja, even kijken..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iAbbonementen en Early Renewal vorig jaar S¡mon Odido (T-Mobile) 2 18-03-11 15:17
Weet t niet meer early renewal of niet?? silwit Koopinformatie Nederland 1 26-10-10 08:33
Early renewal iPhone 4 SirDervish Odido (T-Mobile) 16 09-08-10 12:27
Early Renewal bij Belcompany? Devinco Odido (T-Mobile) 8 07-08-10 17:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:58.