iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Laptop accepteert iPhone niet! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/63156-laptop-accepteert-iphone-niet.html)

charliesmamma 29-06-10 20:43

Laptop accepteert iPhone niet!
 
Dag allemaal,

Hoop dat iemand mij kan helpen. Sinds een paar dagen heb ik een iPhone 3Gs, via T-Mobile. Na ontvangst van het toestel heb ik iTunes op mijn laptop (is mijn enige pc) gezet en daarmee mijn iPhone geactiveerd. Alles helemaal goed dus. Nu wilde ik vandaag mijn iPhone weer aansluiten op mijn laptop (een Acer Aspire 5633WLMi, Windows XP) maar dat lukt dus helemaal niet!!

Na het aansluiten geeft hij aan dat hij nieuwe hardware heeft gevonden, 'digital still camera' en dan gebeurt er een poosje niets, en dan verschijnt er heel kort een blauw scherm met in witte letters een foutmelding, en de laptop herstart zichzelf. Iedere poging verliep op deze manier.
De foutmelding is zo kort in beeld dat het voor mij onmogelijk is te lezen wat er staat.

Als ik alleen iTunes opstart is er niks aan de hand, daar zal het dus wel niet aan liggen.

Kan iemand mij zeggen of ik hier iets aan kan doen? Want op deze manier kan ik mijn iPhone dus niet synchroniseren...

Dank alvast!

Muggetje 19-09-10 18:42

Hoi!

Ik heb excact hetzelfde probleem, ben je er al achtergekomen wat het probleem is?Ik hoop dat iemand voor ons een oplossing heeft want het is erg vervelend!
Groetjes

WDS001 19-09-10 18:43

Als je je iPhone in DFU zet en dan aansluit op iTunes, heb je het probleem dan ook? Zo nee, dan herstel je je iPhone best even.

Muggetje 19-09-10 18:51

Dankjewel voor je reactie!

Ik weet niet precies hoe ik hem manueel naar DFU kan zetten..dus weet ik niet of dat zal helpen. Wel heb ik mijn Iphone op een andere computer aan kunnen sluiten die ook Itunes had geistalleerd en toen deed hij het wel gewoon. Dus ik ben bang dat het ergens aan de instellingen van mijn laptop ligt.

Ik hoop dat je me misschien meer kan vertellen aangezien ik niet zo'n pro met deze apparaten ben :-s!

Groetjes

WDS001 19-09-10 18:58

Probeer iTunes eens opnieuw te installeren op de pc die problemen geeft.

mjik83 20-09-10 02:53

Wellicht kijken wat in dat blauwe scherm staat. Dumpfiles daarover worden opgeslagen in C:\Windows\Minidump

ButcherJF 20-09-10 07:06

Zoeken naar: BSOD geeft een aantal mogelijke oplossingen.

charliesmamma 20-09-10 12:44

Dag Muggetje,

Al deze antwoorden klinken heel technisch, en dat ben ik niet, dus ben ik uiteindelijk naar de Apple winkel gegaan.
Zij vertelden mij dat mijn Iphone 'botste' met de webcam op mijn laptop. Aangezien ik die toch niet gebruik, heb ik daarvan alle software en drivers verwijderd, en toen... voila, alles werkte perfect!:d

Muggetje 22-09-10 20:11

Ik ben al een klein stapje verder maar niet voldoende om niet helemaal gek te worden van deze situatie!

Ik heb alles wat te maken had van Itunes van mijn computer afgegooid en overnieuw geinstalleerd. Dit heeft tot dusver geholpen dat mijn computer niet meer vastloopt, mijn Iphone herkent als Iphone. Hij opent Itunes weliswaar niet zelf maar als ik het zelf open geeft hij aan dat de Iphone niet kan worden gebruikt omdat er niet de vereiste software is geinstalleerd. Ik heb herhaaldelijke keren alles overnieuw geinstalleerd maar het wil niet baten. Volgens mij mis ik het software onderdeel: apple mobile device support. Ik snap niet waarom hij het er niet meer op kan zetten en kan het ook nergens appart vinden.

Daarbij ik heb wel een webcam op mn laptop, maar die gebruik ik wel en voorheen heeft het wel gewerkt...

Als iemand nog een suggestie heeft..heb namelijk heel lang met apple aan de telefoon gehangen en ze beloofden me nog terug te bellen (ongeveer 5u geleden...)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:51.