TV out werkt niet op Iphone 3GS met 4.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een av cable gekocht voor mijn Iphone 3gs met nieuwste systeemupgrade 4.0. . Wil deze gebruiken voor output naar de TV. De audio doet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
TV out werkt niet op Iphone 3GS met 4.0
Heb een av cable gekocht voor mijn Iphone 3gs met nieuwste systeemupgrade 4.0. . Wil deze gebruiken voor output naar de TV. De audio doet het prima. Echter de videofilmpjes of foto's zien via de TV lukt niet. Je ziet de foto of film even staan en dangeeft die de melding geen goed video signaal. Het is een philips TV HD ready. You Tube filmpjes werken ook niet.
Instelling Iphone op PAL en breedbeeld gezet. Iemand een idee dit op te lossen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is het een originele kabel van Apple?
|
|
|||
|
|||
Precies, betreft het een originele. En zo ja, is hij geschikt voor 4.0?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij werkt het prima. Kabel bij mij heeft : 1 usb stekker voor de computer/laptop 1 stekker voor verbinding voor de iphone. De stekkers voor de tv aansluiting: 1 groene stekker. 1 blauwe stekker. 1 witte stekker 2 rode stekkers. |
|
|||
|
|||
nee geen orginele av kabel
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bomans; 30-06-10 om 17:18. Reden: Multi quote gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
|
Labels |
3gs, 4.0, iphone, tvout |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak 3Gs Werkt niet met Redsn0w_win_0.9.6b4!! | devendra | Jailbreak | 12 | 25-11-10 14:15 |
Waterschade 3GS connect niet met itunes maar werkt wel | Baggio13 | iTunes | 3 | 06-11-10 21:07 |
Iphone 3gs werkt niet met Bose Sounddock II | elios | iPhone algemeen | 0 | 25-10-10 21:51 |
Iphone 3GS werkt niet met exchange wanneer op 3G netwerk | dcaub | iPhone algemeen | 0 | 16-10-10 21:02 |
iPhone 3Gs uit Italië, internet met Telfort werkt niet | jazzbass | KPN | 3 | 07-08-09 17:35 |
|
|