//

Mijn iPhone 4 launch ervaring

Mijn iPhone 4 launch ervaring discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben vorige week naar de iPhone 4 launch in Parijs geweest en dacht dat het best fijn is voor de forumlezers om te weten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-06-10, 14:17
EvertD EvertD is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 69
Standaard Mijn iPhone 4 launch ervaring

Ik ben vorige week naar de iPhone 4 launch in Parijs geweest en dacht dat het best fijn is voor de forumlezers om te weten hoe het net is... Hieronder begin ik mijn verhaal:

Donderdag 24 juni 2010, het is D-day voor de Apple fans want op die dag wordt de nieuwe iPhone 4 voor het eerst in de wereld onder het publiek verdeeld! We schrijven woensdag 23 juni, 21.00 uur als ik en enkele mede-studenten de planning nog even overlopen... We zorgen dat we alles bijhebben:

- Eten en drinken : check!
- Geld en papier: check!
- Auto volgetankt: check!
- Fototoestel: check!
- Laptops en iPods/iPhones: check!

Ok, we are ready to go! Het is op dat ogenblik 23.00 en we stappen in onze flitsende bolide om richting Parijs te knallen! Vanuit Gent is het exact 3 uur rijden naar onze parking in het centrum van Parijs... Al gauw passeren we de Frans-Belgische grens en bollen we richting de eerste péage. Op de weg richting Parijs blijven we wakker door de stevige muziek die één van m'n vrienden op de achterbank live aan het mixen was op z'n laptop!

We komen aan in Parijs centrum rond 02.00 uur 's nachts en kunnen zonder enige moeite door het centrum van de franse hoofdstad rijden(kon dit altijd maar!). Net voor we aan de parking zijn spreekt een franssprekend Belgisch koppel ons aan waar ze kunnen parkeren en of we ook voor de iPhone launch zijn gekomen, ze volgen ons mee in de parking. We plaatsen onze auto in de ondergrondse parking om een dikke 300meter wandelen van de ingang van het Louvre, perfect dus! We vullen onze rugzakken met Red-Bull en andere proviand om de nacht door te brengen op de straat.

We laten de auto achter en besluiten om naar de ingang op zoek te gaan. We lopen langs één of andere discotheek waar er ook een enorme wachtrij staat om binnen te mogen, gelukkig moeten daar niet zijn. Maar helaas staat even verder nog zo een rij, minstens dubbel zo lang en net daar moeten wij mee gaan aanschuiven!

We hebben een plaatsje gevonden aan het einde van de rij en zetten ons neer, we bekijken het het eerste kwartiertje op ons gemakje om even te bekomen van de rit. Vervolgens klappen we onze laptops open en besluiten we de nacht te vullen met het kijken van filmen, beluisteren van muziek en wat te verbroederen met onze buren in de rij... De uren tikken langzaam voorbij.

De klok slaat 04.25 als plots er een stormloop naar de ingang van het Louvre wordt ingezet! Er is binnenin een licht gaan branden, wat blijkt de security die heel de launch in goeie banen moet gaan leiden is aangekomen, vanaf dan is het drummen en rechtstaan tot de deuren definitief open gaan. In de 3 uur die dan voorbij gaat vallen er 2 mensen flauw die de druk niet meer aankunnen, best vreemd om te zien!

Rond 7.00 moeten we naar een andere deur zegt de security, dus de kudde verplaatst zich naar de deur om de hoek waar we in de rij moeten gaan staan om dan definitief het Louvre binnen te gaan. Het is half 8 en de eerste mensen mogen naar binnen, eindelijk!

Ik mag bij de eerste 50 personen naar binnen en dan begint de pret! Je wandelt in een compleet leeg Louvre, al een ervaring op zichzelf, om vervolgens te worden opgesplitst te worden in een rij met mensen met een reservatie en een rij van mensen zonder reservatie. Tot mijn grote verwondering ben ik de 22ste persoon in de rij van mensen met een reservatie!!! Heerlijk om te weten dat'k er nu zeker eentje zal hebben. Ondertussen komen de mensen van Starbucks je een gratis ontbijtje aanbieden en delen enkele Apple medewerkers flesjes Evian uit.

We staan voor de Apple Store waar de personeelsleden nog een laatste keer worden opgepept voor de verkoop! De ramen worden nog eens gelapt en dan is het zover, binnen in de winkel wordt een countdown ingezet en het doek voor de winkel wordt afgerold... Een hysterische massa van Apple medewerkers begint te applaudisseren en de eerste personen mogen de winkel binnen.

Ik wandel uitbundig en al "high-five uitdelend" door de erehaag die de mensen uit de Store hebben gevormd, heerlijk gevoel! Vervolgens krijg je een persoonlijke medewerker die dan met jouw de iPhone gaat afhalen, accessoires gaat kiezen en ga zo maar voort.

Na een 20-tal minuten in de winkel wandel ik zo blij als een kind met een lolly naar buiten met m'n gloednieuwe iPhone 4 en de bijhorende bumper. Nu even koffietje gaan drinken, Parijs centrum nog eens bezoeken en dan naar huis en spelen maar met de iPhone!

---------------------------------------------------------------------------------------

Tot hier m'n verhaal hoe ik de iPhone launch heb ervaren! Het was enorm vermoeiend maar ik kan het iedereen aanraden! Het is een geweldige ervaring om eens gedaan te hebben!

Enkele foto's:
Wachtend

De andere mensen in wachtrij...

Drummen om het Louvre binnen te mogen

22ste in line:

Aanschouw de massa:
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-10, 16:47
SwooZy SwooZy is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Het Louvre aan zich zou al een ervaring zijn voor mij
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iPhone 4 launch ervaring EvertD Koopinformatie Nederland 0 30-06-10 12:55
mijn ervaring met iphone via Ebay/usps Martijn Snels Koopinformatie USA 1214 04-11-09 18:51
Mijn ervaring met de iPhone Swiftly iPhone algemeen 7 24-09-08 09:48
Mijn ervaring met het unlocken van de Iphone 3G Rudy iPhone algemeen 1 03-09-08 00:51
iWood for iPhone, mijn ervaring absrnd iPhone accessoires en onderdelen 21 30-03-08 18:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:01.