//

7 icon dock

7 icon dock discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ben wat aan het rotzooien met mijn iPhone 3g 3.1.3 en heb het iSpazio dock geinstalleerd. Ziet er geinig uit, alleen kan ik maximaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-10, 21:20
aslan82 aslan82 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard 7 icon dock

Hoi,

Ben wat aan het rotzooien met mijn iPhone 3g 3.1.3 en heb het iSpazio dock geinstalleerd. Ziet er geinig uit, alleen kan ik maximaal 5 iconen kwijt.
Nou kwam ik laatst een afbeelding tegen van een op een iSpazio Dock lijkend dock met maar liefst 7(!) iconen.

Heb al wat geGoogled, maar het lijkt erop dat een 7 icon dock niet mogelijk is op een iPhone met firmware 3.1.3; je zou repo's moeten toevoegen die niet meer bestaan of Supreme Preferences moeten gebruiken waar ook zeer veel negatiefs over te lezen valt.

Iemand enig idee hoe ik toch een 7 icon dock kan krijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-10, 08:20
Bijlie Bijlie is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard

Ik zou infinidock proberen, kun je tot wel 10 icons in je dock zetten met een scrol functie.

YouTube - InfiniDock! Get A Scrolling Dock for your iPhone or iPod Touch! FREE Super Easy! HD
  #3  
Oud 01-07-10, 15:42
paulhofman paulhofman is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 65
Standaard

ja met infinidock zou het moeten lukken
  #4  
Oud 01-07-10, 15:56
aslan82 aslan82 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

Infinidock? Hmz, daar heb ik inderdaad al eens van gehoord. Als ik dat dan in combinatie met eigen iconen gebruik, moet ik wel een eigen DockFlow kunnen maken.

Bedankt voor de reactie!
  #5  
Oud 05-07-10, 22:50
aslan82 aslan82 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

Oke, ik heb nu Infinidock erop gezet en draait wel goed geloof ik.
Nu heb ik wat custom icons hier en daar op internet gevonden & deze heb ik in Photoshop aangepast.

Probleempje dat ik nu heb is dat de iconen niet zo op mijn iPhone komen als ik bedoeld had...

Iemand een idee hoe ik de iconen zo krijg als in het originele opzetje?

Oja, het Cydia-icoon blijft redelijk hardnekkig de eerder aangemaakte versie tonen.
Het bestand icon.png heb ik via SSH aangepast, maar dit mag tot op heden niet baten.
Mocht iemand ook hier een oplossing voor weten, hou ik me graag aanbevolen.

Hoe ik het nu heb...


Hoe ik het zou willen...

Laatst gewijzigd door aslan82; 05-07-10 om 22:52.
  #6  
Oud 05-07-10, 23:10
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Het is toch nutteloos om meer iconen op je dock te zetten? Kun je net zo goed door pagina's scrollen (4-5 zou nog kunnen).
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #7  
Oud 06-07-10, 15:39
aslan82 aslan82 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Het is toch nutteloos om meer iconen op je dock te zetten? Kun je net zo goed door pagina's scrollen (4-5 zou nog kunnen).
Tja, waarom een iPhone uberhaupt tweaken? Hij (of zij) is toch goed genoeg van zichzelf?! Hoop dat het sarcasme voldoende overkomt
Iemand een zinnige reactie misschien?
  #8  
Oud 07-07-10, 23:04
fritskos fritskos is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 39
Standaard

waarom wil hem eigenlijk willen jailbreaken, met de mijne, dus de originele, kan ik alles wat je van zo'n klein computertje zou willen!!!!!

grfr
  #9  
Oud 08-07-10, 09:45
aslan82 aslan82 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fritskos Bekijk bericht
waarom wil hem eigenlijk willen jailbreaken, met de mijne, dus de originele, kan ik alles wat je van zo'n klein computertje zou willen!!!!!

grfr
Ook hier heb ik niets aan. Volgens mij kan ik zelf ervoor kiezen mijn iPhone wel of niet te tweaken. Als mensen hier níet voor kiezen en blij zijn met de originele versie hebben ze mijn zegen, maar ik verwacht wel een serieus antwoord te krijgen op een normale vraag. Of is dit een hele vreemde gedachtegang
  #10  
Oud 09-07-10, 13:55
Bijlie Bijlie is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Het is toch nutteloos om meer iconen op je dock te zetten? Kun je net zo goed door pagina's scrollen (4-5 zou nog kunnen).
Ik heb 6 icons in mij dock, dit omdat dit de meest gebruikte apps zijn, verder heb ik maar 1 pagina. Alle andere apps zitten verstopt in mappen/stacks. Ik zou van een schone simpele iPhone. Ieder heeft immers zijn voorkeur!

Verder heb ik helaas geen antwoord op de vraag waarom de dockflow niet goed komt. Misschien scollfunctie uitzetten??
  #11  
Oud 09-07-10, 14:26
aslan82 aslan82 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

Bedankt voor je reactie. Ook ik vind een simpele UI erg fijn en daarom wilde ik deze tweak uitvoeren. Heb Infinidock nog wel draaien, maar ben bezig met andere iconen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
icon dock Flipke1405 Jailbreak apps en thema's 3 12-11-10 11:20
iPhone: Update 5 icon Dock nu volledige Dock kwijt... rubenhvt Jailbreak 0 07-05-10 16:18
BiteSMS icon voor Five Icon Dock Syl84 Jailbreak apps en thema's 1 21-02-10 13:48
Five Icon Dock martijn88 Archief 7 04-05-09 13:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:37.