//

simkaart er uit halen is dat een probleem?

simkaart er uit halen is dat een probleem? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ga binnenkort op vakantie en wilde mijn geliefde iphone thuis laten ik ben bang dat door de hitte zand en zee water hij er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-07-10, 11:46
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard simkaart er uit halen is dat een probleem?

ik ga binnenkort op vakantie en wilde mijn geliefde iphone thuis laten ik ben bang dat door de hitte zand en zee water hij er niet beter op word dus laat ik hem liever thuis.

nu wil ik mijn simkaart er uit halen om die in mijn oude nokia te doen en die mee te nemen zodat ik wel kan bellen en sms maar dat is nu juist de vraag

kan ik zomaar de simkaart er uithalen en als ik terug kom hem weer in mijn iphone doen zonder weer te moeten registeren of activeren of iets dergelijks?

mischien een hele stomme vraag maar de iphone is zo'n mooi apparaat dat ik niet weet of dit kwaad kan.

wie wil en kan mij hier wat over vertellen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-10, 11:48
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

ja dat kan.
de iphone gaat dan aangeven no sim. als je hem er dan in doet moet je pin invoeren en doet die het weer.
  #3  
Oud 01-07-10, 11:49
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Ja, ik heb het vaker gedaan. Zorg inderdaad dat je de pincode van de sim-kaart weet. Die staat in de t-mobile documentatie
  #4  
Oud 01-07-10, 12:48
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

Ja de pincode is geen probleem die weet ik wel gaat mij er om dat wanneer ik thuis ben weer gelijk me iPhone in gebruik wil nemen zonder dat ik er dan achter kom dat hij het niet meer doet of iets dergelijks.
  #5  
Oud 01-07-10, 12:49
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

is geen enkel probleem. Schakel je iPhone wel helemaal uit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Jailbreak moet dat met of zonder simkaart? ctrl8 Jailbreak 7 16-05-11 15:14
iphone geeft aan dat er geen simkaart in zit bgjesper iPhone algemeen 0 14-02-11 18:02
Windows: Micro simkaart maken van een normale simkaart The Raptor iTunes 0 27-08-10 18:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:38.