//

geen internet

geen internet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een upgrade gedaan via Itunes 9,2 naar IOS 4.0 en ik heb nu geen internet verbinding meer er staat wel 3G maar als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-07-10, 21:14
deschilder deschilder is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Heerjansdam
Berichten: 34
Stuur een bericht via MSN naar deschilder
Standaard geen internet

Ik heb een upgrade gedaan via Itunes 9,2 naar IOS 4.0 en ik heb nu geen internet verbinding meer er staat wel 3G maar als ik naar instellingen ga dan staat data verkeer nog op nul. Mijn Iphone heeft geen jailbreak.weet iemand wat er aan de hand is. Mijn provider is Telfort en altijd goed en overal ontvangst gehad.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-10, 21:28
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Probeer eens de 3G connectiviteit via instellingen uit te zetten en schakel het vervolgens weer even aan..? Lost dit het probleem op?
  #3  
Oud 01-07-10, 21:53
Bluedragon Bluedragon is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 25
Standaard

Waarschijnlijk moet je even de internetinstellingen opnieuw instellen, bij T-Mobile wordt het automatisch overgenomen bij een update. Ik hoor echter nog wel eens van mensen met een andere provider dat deze na een update deze even opnieuw moeten invullen. Als het goed is kan dat via Instellingen>Algemeen>Netwerk

Succes

Edit: Dit zouden de goede instellingen moeten zijn.

Telfort
- APN: Internet
- Username: telfort
- Password: telfort
__________________
Eens een iPhone, altijd een iPhone!

Laatst gewijzigd door Bluedragon; 01-07-10 om 21:57.
  #4  
Oud 01-07-10, 23:34
deschilder deschilder is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Heerjansdam
Berichten: 34
Stuur een bericht via MSN naar deschilder
Thumbs up

Hartstikke bedankt instellingen gedaan zoals je zei en Voila hij deed/doet het TOPPIE.
  #5  
Oud 01-07-10, 23:40
Bluedragon Bluedragon is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 25
Standaard

Fijn zo
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: 4.1 custom FW erop, geen internet en geen synch Drinkyoghurt Unlock 0 17-11-10 17:52
Openbaar internet, geen toegang tot internet? Mypod iPhone algemeen 1 17-09-10 14:01
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi vuurvreter Wi-Fi 35 17-09-10 00:25
wel of geen internet: geen 'beetje' Michaelangelo Odido (T-Mobile) 6 27-10-08 23:18
Muziek: Geen geluid/geen internet sander1986 Muziek, foto & video 1 03-06-08 17:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:21.