//

hoofdtelefoon werkt niet of met veel storing na update iOs4

hoofdtelefoon werkt niet of met veel storing na update iOs4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben iets meer dan een half jaar in het bezit van een iphone 3gs. een week geleden heb ik de firmware ge-update naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-07-10, 21:58
merijnw88 merijnw88 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Unhappy hoofdtelefoon werkt niet of met veel storing na update iOs4

Hallo,

Ik ben iets meer dan een half jaar in het bezit van een iphone 3gs.
een week geleden heb ik de firmware ge-update naar iOs4 en sindsdien werkt mijn koptelefoon niet meer, heb verschillende koptelefoons geprobeert maar steeds hetzelfde euvel, terwijl de luidspreker functie wel werkt.
Heb via iTunes m'n iPhone compleet "hersteld" en daarna werkte het weer naar behoren, echter voor slechts een paar uur. Soms hielp het als ik een paar keer de iPhone aan en uit zette, maar ook dat werkt niet meer en de storing te verhelpen, de zgn "harde reset" werkt ook niet tegen dit probleem.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik denk zelf dat het een software probleem is aangezien het na een herstel weer gewoon werkt. Is er een manier om terug te keren naar firmware 3.1.4 voor iemand die weinig verstand heeft van programmeren etc en werkt met windows 7??

En kan dit probleem zonder veel moeite worden opgelost bij een T-mobile shop of moet ik dan naar een Apple-store?

Met vriendelijke groet,

Merijn Wouters
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-10, 22:23
BjornD BjornD is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 13
Standaard

bij mij ook iets raars, hij is stil, en als ik pauze duw en daarna play is ie plots luider
Reageren

Labels
ios4 iphone 3gs, koptelefoon, storing



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Posten op fora met iOS4 werkt niet meer Bernard iPhone algemeen 2 10-08-10 17:42
Sync met outlook werkt niet meer na upgrade iOS4 ?!? Scampi iPhone algemeen 0 04-08-10 14:01
IM+ messenger werkt niet meer met iOs4? he1 iPhone algemeen 10 25-06-10 15:35
Landscape-mode werkt niet na update iOS4 jules00 iPhone algemeen 8 23-06-10 19:02
berichten werkt niet goed na update ios4 Aeron iPhone algemeen 0 22-06-10 17:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:51.