iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Toegangscode vereist (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/63506-toegangscode-vereist.html)

iPhone 4 03-07-10 22:48

Toegangscode vereist
 
Vanmiddag gebeurde er iets geks met mijn oude iPod Touch 1G 32 GB. Na het opladen van mijn (volledig leeg geraakte) iPod, kreeg ik gek genoeg een Connect to iTunes symbooltje, terwijl ik deze al lange tijd gebruik. Als ik hem vervolgens aansluit op iTunes, geeft de computer de volgende melding:

iTunes kan geen verbinding tot stand brengen met de
iPod 'iPod Touch' omdat deze met een toegangscode is
beveiligd. U moet uw toegangscode op de iPod
invoeren voordatdeze met iTunes kan worden gebrukt.

Het enige probleem is dat ik mijn toegangscode in deze stand niet op mijn iPod kan invoeren. Wat moet ik doen?

P.S. Mijn iPod is gejailbreakt en heeft de nieuwst mogelijke versie (dus niet iOS 4.0)

iPhone 4 04-07-10 18:03

Opgelost!
 
Laat maar, ik heb het al opgelost! =D

P.S. Het blijft gek dat hij zomaar het Connect to iTunes symbooltje gaf...

ruudroor 18-07-10 10:42

toegangscode ipod touch
 
[ik heb dus hetzelfde probleem en alles al geprobeerd. kan je me helpen.......quote=iPhone 4;481949]Vanmiddag gebeurde er iets geks met mijn oude iPod Touch 1G 32 GB. Na het opladen van mijn (volledig leeg geraakte) iPod, kreeg ik gek genoeg een Connect to iTunes symbooltje, terwijl ik deze al lange tijd gebruik. Als ik hem vervolgens aansluit op iTunes, geeft de computer de volgende melding:

iTunes kan geen verbinding tot stand brengen met de
iPod 'iPod Touch' omdat deze met een toegangscode is
beveiligd. U moet uw toegangscode op de iPod
invoeren voordatdeze met iTunes kan worden gebrukt.

Het enige probleem is dat ik mijn toegangscode in deze stand niet op mijn iPod kan invoeren. Wat moet ik doen?

P.S. Mijn iPod is gejailbreakt en heeft de nieuwst mogelijke versie (dus niet iOS 4.0)[/quote]

sightkick 19-07-10 19:53

iphone niet meer toegankelijk via itunes
 
Ik heb een vergelijkbaar probleem: het onderste deel van mijn scherm reageert niet meer op mijn vingers. Ik kan mijn toestel dus niet ontgrendelen, noch ben ik in staat om mijn toegangscode in te vullen. Gevolg is dat itunes mijn iphone niet meer herkent. Iemand een idee hoe ik bij mijn data (m.n. adresboek) kan komen?

Ashcat 19-07-10 21:13

Toegangscode? Ik heb ook een iPod Touch 1G 32Gb maar hoef nooit een toegangscode in te vullen. Wel moet ik natuurlijk ontgrendelen. Wat is die toegangscode waar jullie het overhebben? Moet je die zelf ingeven of staat die reeds voorgeprogrammeerd?
Ik hoop niet op voorgeprogrammeerd want ik zou niet weten welke code dat is.

sightkick 19-07-10 21:22

Die code kun je zelf dacht ik aan of uitzetten. Sowieso kom je een code voor je simkaart tegen.

Anyway, het is me net gelukt om mijn data te benaderen. De oplossing: Reincubate Iphone Backup Extractor.

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

heik1980 16-08-10 20:38

Hebben jullie het probleem al opgelost. Ik kom een week geleden aan in Zwitserland en heb sindsdien hetzelfde probleem :-S Ook nu ik weer in Nederland ben (mocht het ermee te maken hebben)

heik1980 17-08-10 10:34

Hoe?
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhone 4 (Bericht 482304)
Laat maar, ik heb het al opgelost! =D

P.S. Het blijft gek dat hij zomaar het Connect to iTunes symbooltje gaf...

Hoe heb je het opgelost? :)

GregSanne 24-03-11 16:55

Hallo, ik heb sinds vandaag een Ipod Touch 2G 16GB. Ik heb deze 2e hands gekocht en als ik hem wil opstarten komt erop: iPod is geblokkeerd, verbind met iTunes. Dus ik download iTunes op de computer en sluit de iPod aan. Nadien komt er iets op dat de iPod niet wil aansluiten dat ik eerst een toegangscode moet intikken maar dit lukt niet omdat de iPod onderaan zwart scherm heeft en ik geen toegangscode kan intikken.

Weet er iemand wat te doen?

Mvg

Greg


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:36.