//

Simlockvrij geen service buitenland

Simlockvrij geen service buitenland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem. Ik ben een weekend in België en kan mijn iPhone niet gebruiken. Sinds vorige week is mijn iPhone unlocked door O2. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-07-10, 11:00
robinfxrs robinfxrs is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 24
Standaard iPhone werkt niet in buitenland onder iOS4

Ik heb een probleem. Ik ben een weekend in België en kan mijn iPhone niet gebruiken.

Sinds vorige week is mijn iPhone unlocked door O2. In Nederland geen probleem gehad, maar nu dus geen service. Hij vindt af en toe wel het netwerk, maar als ik dan bel, zegt de mevrouw van Proximus dat de telefoon geblokkeerd is.

Ik heb de sim al in een Nokia gestopt en toen deed ie het wel gewoon. De sim van mijn vriendin deed het ook niet in m'n iPhone.

Ook heb ik Ultrasn0w geprobeerd. Ook geen succes. Echt heel irritant allemaal!

Heeft iemand dit ook al meegemaakt met iOS4?

Laatst gewijzigd door robinfxrs; 06-07-10 om 17:49.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen service buitenland mauser iPhone algemeen 1 26-09-10 18:43
geen service meer indien naar buitenland webdonkey Odido (T-Mobile) 1 28-07-10 17:20
iPhone 3GS simlockvrij kopen in buitenland DJ14 Koopinformatie Rest van de wereld 2 09-02-10 23:22
'Geen service' in het buitenland Olafski Internet in buitenland (roaming) 13 20-07-09 14:54
iPhone 3G: 3G Unlocked met iFoneguide Sim: Geen Service in het buitenland Jaac Unlock 15 28-11-08 14:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:49.