Telefoon belt automatisch opnieuw discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb sinds ik mijn 3GS heb geupdate naar 4.0 het volgende probleem: nadat ik een telefoongesprek heb afgesloten, begint hij dat nummer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoon belt automatisch opnieuw
Hallo allemaal,
Ik heb sinds ik mijn 3GS heb geupdate naar 4.0 het volgende probleem: nadat ik een telefoongesprek heb afgesloten, begint hij dat nummer opnieuw te bellen. Heb al paar dingen geprobeerd, opnieuw opstarten bijvoorbeeld, maar het blijft zich voordoen. Iemand een idee hoe dit komt en wat er aan te doen is? Laatst gewijzigd door dejongje; 04-07-10 om 14:56. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Automatisch opnieuw starten | tbl | iPhone algemeen | 0 | 18-05-10 12:25 |
Voicemail aanklikken in telefoon belt naar Duitsland | fonta | iPhone algemeen | 5 | 03-02-10 11:28 |
iphone belt automatisch in op internet | Nikky | iPhone algemeen | 2 | 23-07-09 10:40 |
telefoon sluit automatisch af | RobinDeleener | iPhone algemeen | 9 | 07-06-09 02:25 |
Telefoon-app automatisch weer uitzetten | iWilco | iPhone Apps | 5 | 10-11-08 13:47 |
|
|