Help mijn iphone doet helemaal niks meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net in rock alles bijgewerkt (updaten) Daarna begon mijn iphone vreemd te doen alles liep door elkaar heen heel vreemd, heb hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help mijn iphone doet helemaal niks meer.
Hallo,
Ik heb net in rock alles bijgewerkt (updaten) Daarna begon mijn iphone vreemd te doen alles liep door elkaar heen heel vreemd, heb hem toen uit gezet en weer aan. Maar nu blijft hij hangen bij het apple logo. Aansluiten op de pc heeft ook geen zin. Wat nu? Het gaat om een 3gs 3.1.2 jailbreaked. Gr Dennis, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hard reset keertje proberen
|
|
|||
|
|||
en hoe werkt dat?
want heb er echt heel weinig verstand van haha |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
lui ben ik niet
maar helaas hard reset werkt ook niet. Denk dat ik morgen maar terug moet naar de winkel. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP iPhone doet helemaal niks meer | iSjefke | iPhone algemeen | 9 | 16-09-10 20:26 |
Iphone doet helemaal niks meer! | joeri v | iPhone algemeen | 6 | 25-05-10 18:25 |
Help: Iphone 1g met 3.0 firmware doet helemaal niks meer!! | markospsx | Archief | 8 | 26-08-09 11:30 |
iphone doet helemaal niks meer | Sherina | Archief | 1 | 09-02-09 23:13 |
Mijn Iphone 1.1.4.doet helemaal niks meer! | ballantines | iPhone algemeen | 4 | 01-10-08 14:55 |
|
|