//

iOS 4 specifieke opties iPhone-Configuratieprogramma?

iOS 4 specifieke opties iPhone-Configuratieprogramma? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde voor mijn ouders een .mobileconfig maken met daarin alle instellingen voor hun iPhone. Op allebei de telefoons moet allebei de Gmail accounts worden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-07-10, 12:10
tader tader is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 40
Question iOS 4 specifieke opties iPhone-Configuratieprogramma?

Ik wilde voor mijn ouders een .mobileconfig maken met daarin alle instellingen voor hun iPhone.

Op allebei de telefoons moet allebei de Gmail accounts worden geconfigureerd waarbij ieder alleen hun eigen mail en contacten ziet, maar waarbij de kalender wél wordt gedeeld.

Dit is op de normale wijze prima in te stellen, maar de huidige versie (2.2) van het iPhone-Configuratieprogramma heeft nog geen ondersteuning voor het aanmaken van meerdere Exchange accounts.

Ik zie dat de file die gegenereerd wordt bij het exporteren van een configuratieprofiel gewoon een XML file is, dit is natuurlijk met de hand aan te passen. Ik vroeg mij af of er ergens een plek was, waar dit formaat en alle opties (en de iOS 4 opties) gedocumenteerd zijn?

Waarschijnlijk is het veel eenvoudiger om het even met de hand in te stellen, maar zolang de telefoons nog niet geleverd zijn, is dit een leuker probleem om je mee bezig te houden dan het zorgen maken over ontvangst, vlekken, krassen of nabijheidssensors
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
exchange, gmail, ios 4, mobileconfig



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Specifieke Apps voor Iphone 4 ? tendonsie iPhone Apps 1 12-08-10 10:48
Specifieke calendar groep in iphone aan specifieke agenda in Outlook 2007 koppelen? eddytheeagle iTunes 0 16-11-09 10:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:55.