//

Kan geen filmpjes van iPhone afhalen

Kan geen filmpjes van iPhone afhalen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik ben nu al een paar weken in turkije in deze twee weken hebben we hele leuke foto's gemaakt en video's ik ben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-07-10, 13:38
Filmkolik66 Filmkolik66 is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard Kan geen filmpjes van iPhone afhalen

Hallo allemaal,

ik ben nu al een paar weken in turkije in deze twee weken hebben we hele leuke foto's gemaakt en video's ik ben nu al 8 uur bezig om de filmpjes eraf te halen maar het wil maar niet lukken, ik krijg steeds een foutmelding als ik het met de foto wizard van xp doe.


OS PC: Windows XP Service pack 3

iPhone : iPhone 3Gs 16 GB
FW: 4.0


P.S: Ik heb hier ook Wi-Fi als er een app is die 28 minuten kan uploaden naar een video site ben ik ook tevreden.


MvG,

Selim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: ik kan geen filmpjes ontvangen en afspelen die ik via sms krijg sweetmarrie Muziek, foto & video 5 26-12-10 10:39
telefooncontacten van de iphone afhalen rmondie iPhone algemeen 18 02-09-10 22:51
Kan opeens geen filmpjes meer kijken op Iphone Iphoner94 iPhone algemeen 4 04-06-10 20:01
Kan geen Youtube filmpjes op (Wi-Fi) bekijken Iphone3G16GB Wi-Fi 2 31-05-10 22:13
Foto: Kan geen internet filmpjes kijken? iphone073 Muziek, foto & video 3 27-05-10 04:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:37.