Help!!!! Iphone overleden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone is gecrashed...zomaar ineens . Itunes ziet hem niet meer, pc leest hem niet meer als apparaat. Home en powerbutton indrukken geeft ook geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help!!!! Iphone overleden
Mijn iphone is gecrashed...zomaar ineens . Itunes ziet hem niet meer, pc leest hem niet meer als apparaat. Home en powerbutton indrukken geeft ook geen reactie. Iemand nog ideeën of moet ik de begrafenis gaan regelen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je weet zeker dat je DFU mode goed hebt geprobeerd? Meteen dood zal het niet direct zijn, alleen wat vuil in de dock-connector aansluiting om maar wat te noemen kan al voor problemen zorgen.
|
|
|||
|
|||
thnx voor de reactie. Die DFU heb ik goed geprobeerd, hij geeft echt geen reactie. Kan ik de dock connector schoon maken? Of moet ik daarvoor echt naar de winkel?
|
|
|||
|
|||
Je kan hem wel zelf voorzichtig schoonmaken, voorzichtig met sateprikker bijvoorbeeld. In ieder geval geen scherpe dingen gebruiken en zeker geen metalen voorwerpen.
|
|
|||
|
|||
Word hij ook niet meer herkent door bijvoorbeeld Blackrain of quickpwn?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone overleden? iemand ervaring? | clairecynthia | Archief | 3 | 30-03-11 20:54 |
iPhone net nieuw en nu al overleden? | jurgenb | iPhone algemeen | 28 | 01-04-10 11:38 |
iPhone 3Gs overleden..? | S¡mon | iPhone algemeen | 21 | 12-09-09 17:03 |
HELP! Iphone is overleden | Marccus | Archief | 0 | 23-12-07 00:03 |
Iphone overleden | erwin78 | Unlock [archief] | 5 | 02-12-07 23:15 |
|
|