//

Nieuwe iOS4 BUG gevonden.

Nieuwe iOS4 BUG gevonden. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Open iPod en zet op shuffle. (Bug werkt ook als je niet op shuffle zet en gewoon zelf een liedje kiest om af te spelen) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-07-10, 02:52
iMarnick iMarnick is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard Nieuwe iOS4 BUG gevonden.

Open iPod en zet op shuffle. (Bug werkt ook als je niet op shuffle zet en gewoon zelf een liedje kiest om af te spelen)
Een willekeurig liedje speelt nu.
Druk op homeknop zodat je op het homescreen komt. Hierdoor zal de app iPod ook in de multitasking bar komen te staan.
Druk dan tweemaal op homeknop zodat multitasking balk verschijnt.
Sluit dan iPod in die balk af.
Liedje stopt met spelen. Alles nog ok. Maar schuif dan de balk naar naar links zodat je de iPod knoppen ziet, die knop die voorkomt dat scherm draait en tot slot de iPod knop. Wel druk nu op die iPod knop (die rechts van die pijlen staat) iPod zal nu openen. En druk nu op play. Een willekeurig liedje zal beginnen spelen en druk dan op volgend liedje. De app crashed en liedje stopt ook met spelen! BUG!!

Probeer dit ook eens uit en laat weten als jullie dit ook voorhebben en wat jullie ervan vinden!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-07-10, 04:46
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Vind het in elk geval geen drie uitroeptekens waard. Topic titel komt een beetje over alsof je iPhone spontaan in de brand kan vliegen. Crashende apps zijn niet zo spectaculair.
  #3  
Oud 08-07-10, 06:51
rudeboy's schermafbeelding
rudeboy rudeboy is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Skamerika
Berichten: 96
Stuur een bericht via ICQ naar rudeboy Stuur een bericht via Yahoo naar rudeboy
Standaard

net getest, crashed niet...
  #4  
Oud 08-07-10, 09:13
iMarnick iMarnick is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruben.cc Bekijk bericht
Vind het in elk geval geen drie uitroeptekens waard. Topic titel komt een beetje over alsof je iPhone spontaan in de brand kan vliegen. Crashende apps zijn niet zo spectaculair.
Ten eerste, had ik dit topic via iPhone opgestart en ik zie nergens een knop om symbool te wijzigen (wat bij de niet mobiele site wel is) en laat staan ik zelf een symbool gekozen heb. Je commentaar draagt niets bij tot de vraag!

Ten tweede, apps van Apple zelf zouden niet mogen crashen. En neen, het gaat hier niet om 1 keer. Het gaat hier dat iPod bij mij wel altijd crashed bij deze handeling!
  #5  
Oud 08-07-10, 09:22
dannyro dannyro is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 182
Standaard

Juist getest, crashed hier ook niet.
  #6  
Oud 08-07-10, 09:29
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Heb die 3 uitroeptekens toch weggehaald...

Blijkbaar ben jij voorlopig nog de enige die het probleem hebt.
Ikzelf heb het net getest en ook hier geen enkel probleem.
  #7  
Oud 08-07-10, 09:38
iMarnick iMarnick is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Heb die 3 uitroeptekens toch weggehaald...

Blijkbaar ben jij voorlopig nog de enige die het probleem hebt.
Ikzelf heb het net getest en ook hier geen enkel probleem.
Was omdat ik net zoals nu via iPhone op forum zit en dan zie ik geen symbolen staan bij topics, bij geen een topic zelfs.

Raar dat niemand het heeft. Ik heb het wel.
Liedje spelen, iPod afsluiten via homeknop, dan dubbelklikken op homeknop, in multitaskingbar iPod afsluiten, liedje stopt, dan links scrollen daar iPod openen via die standaard iPod knop die daar altijd staat. Op play duwen, liedje speelt, dan volgend liedje nemen via pijl naar rechts in iPod app, daarna crashes men iPod app en sluit ar en liedje stopt met spelen. Raar want ik heb het altijd als ik dit doe!
  #8  
Oud 08-07-10, 09:42
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Ik kan het niet reproduceren. Volgens mij geen algemene bug.
  #9  
Oud 08-07-10, 09:43
iDMi iDMi is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 202
Stuur een bericht via MSN naar iDMi
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMarnick Bekijk bericht
Raar want ik heb het altijd als ik dit doe!
niet meer doen dan...

ff zonder gekheid, heb je al die handelingen wel nodig??
__________________
iPhone 5 [6.1 JB] iPhone 4S [6.1] iPad 2 Wi-Fi [6.1] iPod touch 2G [4.2.1] iMac 24" [Lion] MacBook Pro 15" [Lion]
  #10  
Oud 08-07-10, 09:43
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMarnick Bekijk bericht
Was omdat ik net zoals nu via iPhone op forum zit en dan zie ik geen symbolen staan bij topics, bij geen een topic zelfs.

Raar dat niemand het heeft. Ik heb het wel.
Liedje spelen, iPod afsluiten via homeknop, dan dubbelklikken op homeknop, in multitaskingbar iPod afsluiten, liedje stopt, dan links scrollen daar iPod openen via die standaard iPod knop die daar altijd staat. Op play duwen, liedje speelt, dan volgend liedje nemen via pijl naar rechts in iPod app, daarna crashes men iPod app en sluit ar en liedje stopt met spelen. Raar want ik heb het altijd als ik dit doe!
Mijn tijdelijke advies, dit niet meer doen, en gewoon genieten van de muziek. Om bij deze "bug" te komen is al veels te omslachtig. Overigens ik heb het dus zelf niet. Wellicht ligt het aan een app die je onlangs hebt geinstalleerd, or whatever.... Geniet van de muziek
  #11  
Oud 08-07-10, 09:51
iMarnick iMarnick is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve Bekijk bericht
Mijn tijdelijke advies, dit niet meer doen, en gewoon genieten van de muziek. Om bij deze "bug" te komen is al veels te omslachtig. Overigens ik heb het dus zelf niet. Wellicht ligt het aan een app die je onlangs hebt geinstalleerd, or whatever.... Geniet van de muziek
Hehe, ja, idd maar het is toch raar.
Ook heb ik nu ondervonden dat soms de pijl linksboven om naar vorige scherm te gaan in iPod niet werkt. Ook merk ik nu dat als ik een liedje kies uit de lijst dat deze niet automatisch start met spelen. Maar moet zelf op playknop drukken. Het is dan ook dat die knop met de pijl erop niet werkt. En dit is wel hinderlijk voor mij want deze handeling doe je wel vaak
Echt raar dat ik dit wel heb.
  #12  
Oud 08-07-10, 09:54
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMarnick Bekijk bericht
Hehe, ja, idd maar het is toch raar.
Ook heb ik nu ondervonden dat soms de pijl linksboven om naar vorige scherm te gaan in iPod niet werkt. Ook merk ik nu dat als ik een liedje kies uit de lijst dat deze niet automatisch start met spelen. Maar moet zelf op playknop drukken. Het is dan ook dat die knop met de pijl erop niet werkt. En dit is wel hinderlijk voor mij want deze handeling doe je wel vaak
Echt raar dat ik dit wel heb.
Wellicht in jouw geval, installeer effe opnieuw. Dan kijken of je probleem is opgelost!
  #13  
Oud 08-07-10, 13:04
Karnemelk's schermafbeelding
Karnemelk Karnemelk is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 59
Standaard

Hangt er ook een beetje vanaf hoe je je iPhone geupgrade hebt naar iOS4. Veel mensen zetten een backup terug en daardoor ontstaan soms onverklaarbare problemen. Dat is ook niet zo verwonderlijk omdat je instellingen van een oudere versie van het OS over de nieuwe heenkopieert. Eigenlijk zou iTunes hiervoor moeten waarschuwen.

De beste en meest simpele manier om te upgraden is een backup maken voor de zekerheid en vervolgens upgraden naar iOS4 en daarna gewoon synchroniseren. De backup terugzetten is nergens voor nodig.
  #14  
Oud 09-07-10, 15:02
iMarnick iMarnick is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard

UPDATE:

Ik denk dat ik weet waarom sommige mensen deze problemen niet hebben.
Ik was nog is aan het proberen en ineens, oei nu heb ik het niet.

MAAR:

Het is belangrijk op welke manier dat je een nummer kiest om af te spelen !!!!
Je kan in iPod toch kiezen of je ordend op Artiest, op genre, op nummer, ...

Wel als je een nummer kiest op Artiest en je doet de handeling die ik beschreef opnieuw zal je idd niets merken en werkt alles!!

Maar het probleem deed zich bij mij enkel voor als je een nummer kiest via de methode Nummer en niet via Artiest. Daarom dat ik die bug kreeg want ik kies meestal een nummer via sneltoets Nummer onderaan. Dan zie je zowel de artiest als de tittel van het liedje!

Dus mensen, zouden jullie de handeling nog eens willen proberen te doen MAAR dan een liedje kiezen via zoeken op NUMMER!!!! En dan crashed de app bij mij, niet via zoeken op Artiest ofzo.

Laat iets weten of jullie via deze manier ook een crashende app krijgen of niet?

Nog eens de methode:

Open iPod en kies een liedje via zoeken op NUMMER !!! (belangrijk)
Je gekozen liedje speelt nu.
Druk op homeknop zodat je op het homescreen komt. Hierdoor zal de app iPod ook in de multitasking bar komen te staan.
Druk dan tweemaal op homeknop zodat multitasking balk verschijnt.
Sluit dan iPod in die balk af.
Liedje stopt met spelen. Alles nog ok. Maar schuif dan de balk naar naar links zodat je de iPod knoppen ziet, die knop die voorkomt dat scherm draait en tot slot de iPod knop. Wel druk nu op die iPod knop (die rechts van die pijlen staat) iPod zal nu openen. En druk nu op play. Het liedje dat je had geselecteerd zal terug van in begin beginnen spelen
Druk vervolgends op volgend liedje. De app crashed en liedje stopt ook met spelen!

Laatst gewijzigd door iMarnick; 09-07-10 om 15:07.
  #15  
Oud 09-07-10, 15:15
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Nog steeds geen crash, ook niet met jouw laatst beschreven manier.
  #16  
Oud 09-07-10, 15:19
iMarnick iMarnick is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Nog steeds geen crash, ook niet met jouw laatst beschreven manier.
Aiaiai, wat is dat allemaal. Heel raar dat ik enkel het heb.

UPDATE 2!! hahah waar haal ik het toch.

Je kan zoeken via NUMMER, ok. Maar onderaan in de app heb je toch plaats om 4 icoontje te plaatsen naar keuze.
Ik heb dit staan: Arties, Nummer, Video en Podcast en tot slot staan er helemaal rechts meer.
Wel nu, als je idd een nummer start via zoeken op NUMMER MAAR het icoon nummer staat niet bij die 4 naar keuze icoontje onderaan maar onder meer, dan crashed de app idd ook niet heb ik net gemerkt!

Mensen, nog eens proberen (haha) maar probeer nu dit:

Zet het zoeken via NUMMER tussen die 4 icoontje die je vrij kan kiezen!!!!
En speel dan een liedje af via NUMMER en herhaal dan de methode die ik hierboven al schreef.

Dus samengevat, heb gemerkt dat men app crashed ENKEL alleen als je zoeken via NUMMER hebt staan tussen die 4 naar keuze knoppen. Staat NUMMER onder die knop meer, dan zal de app idd niet crashen!!!

Sorry mensen, maar wil je nog eens proberen onder deze voorwaarden?

Laatst gewijzigd door iMarnick; 09-07-10 om 15:28.
  #17  
Oud 09-07-10, 16:35
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Ik vrees toch echt dat het iets is met een andere app, de manier van encoden (is het MP3 of M4A), instellingen in iTunes of wat dan ook, want ik krijg het niet voor elkaar dit na te bootsen. (3GS met iOS4 GM, non-jailbroken).
  #18  
Oud 10-07-10, 14:02
iMarnick iMarnick is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruben.cc Bekijk bericht
Ik vrees toch echt dat het iets is met een andere app, de manier van encoden (is het MP3 of M4A), instellingen in iTunes of wat dan ook, want ik krijg het niet voor elkaar dit na te bootsen. (3GS met iOS4 GM, non-jailbroken).
Misschien omdat jij op de GM editie werkt en niet op de finale versie.
Want je zei dat je ook gezichtsherkenning had en Game Center. Misschien is die fout niet aanwezig in die software. Allez is maar een gedacht.
Ik ga straks een naar Mobistar winkel. (voor onder andere nog andere fouten, (zie topic iOs4 zuigt!))
  #19  
Oud 10-07-10, 14:25
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Ik heb intussen mijn 3G ook maar naar iOS4 geupgrade (en gejailbreakt), dus zal het zo nog eens proberen op de 3G.

EDIT
Sorry, foutje. Ik heb helemaal geen multi-tasking op de 3G, dus dit gaat niet werken. Hele 3G doet trouwens sowieso rot, crashes, geen geluid, traag, vastlopers... denk dat ik die Saurik troep er maar snel weer vanaf gooi, da's altijd vragen om ellende.

Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png IMG_0008.PNG‎ (20,8 KB, 5x gelezen)

Laatst gewijzigd door Ruben.cc; 10-07-10 om 15:08.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bug in iOS4? Afstkla iPhone algemeen 0 25-08-10 23:57
Windows: Melding: nieuwe hardware gevonden Zanna123 iTunes 1 24-06-10 00:01
Nieuwe BUG gevonden. Iets aan te doen ? ditbenikniet Archief 7 28-03-09 11:59
Twee nieuwe exploits gevonden! pspklant Archief 8 04-12-07 13:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:20.