//

Accu leeg geeft geel scherm iOS4

Accu leeg geeft geel scherm iOS4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan dit even proberen? Laat de iPhone (3G) leeg lopen totdat hij vanzelf uit gaat. Leg hem daarna aan de lader. Nu krijg ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-07-10, 09:57
Cybot12999 Cybot12999 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 22
Standaard Accu leeg geeft geel scherm iOS4

Wie kan dit even proberen?

Laat de iPhone (3G) leeg lopen totdat hij vanzelf uit gaat. Leg hem daarna aan de lader. Nu krijg ik hier een geel scherm in plaats van het icoontje met een accuutje (bij 3.1.3).

Ook als ik de iPhone zelf probeer aan te zetten nadat hij vanzelf uit ging springt alleen de achtergrondverlichting aan maar geen icoontje op het scherm met een leeg accuutje.

Meer mensen die hier last van hebben? Geen storend probleem uiteraard, maar wel een beetje vreemd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-07-10, 12:05
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Lijkt me software issue, al is het totaal niet goed om je accu leeg te laten lopen!
  #3  
Oud 13-07-10, 11:57
Makstra Jr.'s schermafbeelding
Makstra Jr. Makstra Jr. is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 44
Standaard

Ik kwam zonet niet uit het gele scherm. En ik kwam er onbewust in. Ik ben er uiteindeljik uitgekomen door mijn iphone en mijn computer uit te zetten. Daarna de iPhone op de computer aan te sluiten en dan de computer aan te zetten.

// Makstra Jr.
  #4  
Oud 13-07-10, 13:00
Geronimo85 Geronimo85 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Lijkt me software issue, al is het totaal niet goed om je accu leeg te laten lopen!
IK heb hetzelfde (op mijn oude iPhone 3G), al lijkt he me eerder een groen scherm, en waarom is het totaal niet goed je accu leeg te laten lopen? Dit gebeurt bij mij geregeld.
  #5  
Oud 13-07-10, 14:11
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geronimo85 Bekijk bericht
IK heb hetzelfde (op mijn oude iPhone 3G), al lijkt he me eerder een groen scherm, en waarom is het totaal niet goed je accu leeg te laten lopen? Dit gebeurt bij mij geregeld.
Accu's van het type zoals in de iPhone moeten voor een lange levensduur eigenlijk zoveel mogelijk worden geladen om de deeltjes in de accu in beweging te houden. De accu kan sterk teruglopen of zelfs defect raken als je deze leeg laat lopen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3gs geel scherm niels39 iPhone algemeen 8 14-06-12 17:04
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? Jarno05 iPhone algemeen 3 29-03-11 19:53
iPhone: Sinds jailbreak scherm even groen/geel Goldex Jailbreak 7 24-10-09 13:44
Accu snel leeg? iFooon Archief 2 27-07-09 21:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:07.