//

Iphone herstellen met firmware 3.1.3 werkt niet.

Iphone herstellen met firmware 3.1.3 werkt niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, mijn iphone 3gs, firmware 3.1.3 doet al een tijdje raar. als ik bijvoorbeeld internet aanklik of een andere app, springt hij automatisch terug naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-07-10, 17:06
xPTRICIAAA xPTRICIAAA is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard Iphone herstellen met firmware 3.1.3 werkt niet.

Hallo,
mijn iphone 3gs, firmware 3.1.3 doet al een tijdje raar.
als ik bijvoorbeeld internet aanklik of een andere app, springt hij automatisch terug naar het hooftmenu.
ik kreeg van de winkel de opdracht om, firmware 3.1.3 te downloaden,
in itune's shift ingedrukt te houden, en dan te herstellen met firmware 3.1.3.
alleen het probleem nu is dat hij een foutmelding geeft;
De iphone van patricia kan niet worden hersteld, dit apparaat is niet geschikt voor opgegeven versie.

ik dacht eerst dat het aan de firmware zelf lag, maar ik heb er 2 geprobeerd van verschillende site's dus dat is het probleem niet

iemand suggesties!?

groetjes patricia.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 herstellen met zelfde firmware versie Gokkiee iPhone algemeen 14 28-12-10 09:00
iPhone herstellen werkt niet upycompany iPhone algemeen 3 07-08-10 14:20
iPhone 3G: iSim werkt niet met firmware 2.2 en Vodafone nescio Unlock 14 29-11-08 16:51
Windows: Itunes 8.0 :Firmware herstellen van 2.1 naar 2.0 shift werkt niet joke_name iTunes 2 13-09-08 09:31
iPhone: Kan iphone niet herstellen met custom firmware gelderland20 Jailbreak 8 27-07-08 11:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:52.