iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Alles wat je wilt weten over Applecare (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/63987-alles-wilt-weten-over-applecare.html)

Jappe 11-10-07 19:50

applecare
 
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om volgende week in New York een iPhone te kopen. Dit zal nog niet makkelijk worden.

Ten eerste moet ik hem mee kunnen krijgen zonder contract. Hopelijk gaat dit lukken, anders heb ik 4 maanden voor niks gewacht.
Iemand nog tips hoe dit aan te pakken?

Ten tweede, dit is een duurzaam product en ik zit er aan te denken om Apple Care erbij te nemen om hem voor een extra jaar te verzekeren. Wat denken jullie daarvan? Raden jullie het af omdat de garantie sowieso vervalt bij het activeren/unlocken?
Als ik toch in de VS ben dan kan ik voor 60 dollar Apple Care halen en dat is voordeliger dan in Nederland.

Ten derde, er zullen vast wel meer mensen hun iPhone zelf uit de VS hebben gehaald. Is het verstandig om het (lege) doosje van de iPhone in je koffer te stoppen? Ik vind het wel leuk om die te houden :P

Tenslotte, als ik de iPhone meekrijg wil ik er graag ook een hoesje bij. Nu zoek ik een hoesje die de iPhone goed beschermd, voor/achter/zijkant. Ik zit dus aan een Sleeve te denken, dan heb je toch wel de beste bescherming.
Iemand tips/ervaringen voor een hoesje?

Het zou top zijn als jullie deze vragen kunnen beantwoorden :)

Dan ga ik toch een stuk lekkerder die iPhone halen.

Freek 11-10-07 20:19

1) natuurlijk krijg je hem zonder contract mee. Hij is immers niet voor jezelf, maar voor je vriendin als kerstcadeau.. ;-)
2) Apple care geldt niet op een gemodificeerde iPhone.
3) Ik begrijp dat je de BTW wil omzeilen? Dat is jouw eigen verantwoordelijkheid..

gsuk 11-08-09 18:38

Alles wat je wilt weten over Applecare
 
hoi ik ben van plan om een iphone 3gs te kopen in america te kopen
stel dat ik ook een applecare protection plan koop voor de iphone kan ik hem ook aanbieden voor reperatie in nederland?

groetjes Emile

iCulture 16-06-10 09:20

Apple Care voor iPhone 4 in Nederland verkrijgbaar
 
Apple gaat in Nederland bij de iPhone 4 ook Apple Care aanbieden. Tot nu toe was dat in de VS mogelijk, maar niet in Nederland. Heb je die extra garantie wel nodig?

Lees verder over: Apple Care voor iPhone 4 in Nederland verkrijgbaar

mcbbvb 09-07-10 18:24

Applecare zonder bon?
 
Ik ga misschien een iPhone 4 op marktplaats kopen maar deze is zonder bon (ja ik weet dat dat raar is). Maar ik vroeg me af of ik dan gewoon applecare kan kopen en dan gewoon 2 jaar garantie op de iPhone heb. Ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen omdat ik op Google niet echt een antwoord kan vinden. Bedankt!

mcbbvb 11-07-10 11:13

niemand die dit weet?

Rene3g 12-07-10 12:57

Volgens mij heb je bij Apple gewoon garantie, door hem te registreren.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mcbbvb (Bericht 487073)
niemand die dit weet?


mcbbvb 12-07-10 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rene3g (Bericht 487546)
Volgens mij heb je bij Apple gewoon garantie, door hem te registreren.

oké heel erg bedankt voor je reactie!

JJoosten69 12-07-10 22:11

Bij Apple is het sowieso: Ook al heb je na de garantie nog een klacht...
Ze helpen je gewoon verder, liever een tevreden klant dan een klagende
Dit was bij mij tenminste het geval, goede service!!

http://www.dutchpage.nl/ipod.html

danieldereus 24-11-10 20:43

Hoi ik ben nu ook van plan een iPhone 4 tweedehands te kopen, veel daarvan zijn zonder bon. Kan iemand dus met zekerheid zeggen dat je een geen bon nodig voor garantie?
THX

nance30 25-11-10 22:01

ik dacht dat je op de site van apple je imei nummer kan invoeren en zo kan zien of er garantie op zit.

vuurvreter 25-11-10 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nance30 (Bericht 605570)
ik dacht dat je op de site van apple je imei nummer kan invoeren en zo kan zien of er garantie op zit.

Heb je daar een link van? want ik kan het niet vinden.

nance30 28-11-10 22:50

https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do

dit iets??

vuurvreter 28-11-10 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nance30 (Bericht 607070)

Niet helemaal, want ik zie niets over de garantie terug.

nance30 28-11-10 23:20

ook niet als je je imei nummer invoert?

vuurvreter 28-11-10 23:26

Nee helaas, beide nummers ingevoerd (serie en imei) maar over garantie wordt niet gesproken.
Maar dat had jij ook kunnen zien, toch?

Laurensho 08-02-11 15:22

Vraag: Ervaring Apple Care
 
Hey,

Mijn iPod is een beetje stuk, en daarom ben ik van plan hem op te sturen naar Apple voor reparatie. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben van plan om een doos te bestellen, waarin ik hem later in terugstuur.

Alvast bedankt,
Laurens

BelgianBull 22-06-11 12:36

Applecare
 
Ik heb een unlocked (gewoon standaard) iPhone 4 van Engeland.

En ik zou graag AppleCare willen. Kan ik een USA AppleCare bestellen en deze activeren voor de UK iPhone? Want in België bestaat er geen AppleCare voor de iPhone. Maar er is wel een erkende Apple hersteller in België die buitenlandse iPhone onder AppleCare hersteld.

Vroeger lukte me om met USA AppleCare mijn Belgische Mac's hun garantieperiode te verlengen. Maar nu vroeg ik me af of dit ook met de iPhone kan.

wouter1981 22-06-11 13:04

Het lijkt erop dat dit wel mogelijk is. Apple - Support - AppleCare Agreement - Purchase
Je moet volgens mij wel een Amerikaans adres hebben.

D448 20-10-11 21:25

AppleCare+ in NL
 
Weet iemand hoe het zit met AppleCare+? In de US moet je dat nu gelijk aanschaffen bij de iPhone. Is dit ook in Nederland? En gaat dat dan via T-Mobile of moet je dat apart met Apple regelen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:18.