iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Probleem upgreaden naar os4.0 'Time-out netwerkverbinding' (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/64013-probleem-upgreaden-naar-os4-0-time-out-netwerkverbinding.html)

Sininen 10-07-10 09:34

Probleem upgreaden naar os4.0 'Time-out netwerkverbinding'
 
Ik probeer mijn Iphone 3Gs (os 3.0.1.) te upgraden naar OS 4.0... Iphone via Itunes aangesloten, downloaden firmware gaat (volgens mij) prima, maar dan de volgende melding:

Er heeft zich een probleem voorgedaan tijdens het downloaden van de software voor de Iphone ' Iphone van Sininen'. Er heeft zich een time-out van de netwerkverbinding voorgedaan.
Zorg dat uw netwerkinstellingen juist zijn en dat uw netwerk actief is of probeer het later opnieuw.

-> Nu heb ik het meermalen opnieuw geprobeerd. Mijn Iphone op andere pc's aangesloten, maar ik krijg steeds dezelfde melding.... Ook heb ik de telefoon naar alle basisinstellingen teruggeplaatst....echter zonder resultaat...

Heeft iemand hier ervaring mee? Een oplossing hiervoor?

Danica 10-07-10 14:09

Ik heb hetzelfde probleem...

Heb firewall en virusscan net al even uitgezet (las ergens anders dat dat zou kunnen hekpen), maar nog steeds dezelfde error...

Heeft iemand een idee of oplossing?

King1987 10-07-10 15:49

Jullie kunnen de iPhone software toch van een andere link downloaden en die dan in iTunes gebruiken (shift+update (Windows) alt+update (Mac) dan werkt het wel *vermoedelijk*

Hier kan je die vinden: Firmware - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 4, iPhone 3G S en iPhone 3G

darkmanx 13-07-10 19:09

Is er ook een mogelijkheid om aan de 4.0 software voor de iphone 4 te komen, want ik kan hem namelijk ook nog steeds niet herstellen. Ik krijg dezelfde melding "time-out netwerk verbinding...."

Alvast mijn hartelijke dank !!

King1987 13-07-10 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door darkmanx (Bericht 488588)
Is er ook een mogelijkheid om aan de 4.0 software voor de iphone 4 te komen, want ik kan hem namelijk ook nog steeds niet herstellen. Ik krijg dezelfde melding "time-out netwerk verbinding...."

Alvast mijn hartelijke dank !!

Ook die staat in die link boven jou post ;)

darkmanx 13-07-10 20:24

He.... ik zie alleen maar 4.0 voor de iphone 3g en 3gs staan....niet voor de iphone 4 zelf?
Ik kijk zeker weer verkeerd :S sorry mensen

King1987 13-07-10 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door darkmanx (Bericht 488670)
He.... ik zie alleen maar 4.0 voor de iphone 3g en 3gs staan....niet voor de iphone 4 zelf?
Ik kijk zeker weer verkeerd :S sorry mensen

Excuses, klopt, je hebt gelijk.

darkmanx 13-07-10 20:30

Ahh, ok. Hoe kan ik er aan komen, of is dit nu niet mogelijk ?

darkmanx 13-07-10 23:12

Zou iemand dit misschien voor mij kunnen uploaden ? ALvast enorm bedankt :P

ButcherJF 14-07-10 07:39

Zolang ie hier op iPc nog niet staat: klik. ;)

darkmanx 14-07-10 08:34

Thanks, and thanks again Butch !!
Greetz Darkmanx


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:24.